Sam & Max: Hit the Road

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Zagadka
Posty: 88
Rejestracja: 30 lip 2011, o 22:05
Grupa: wolny strzelec GPP
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Zagadka » 7 mar 2015, o 19:55

Ależ ja też czekam, w przerwie między tłumaczeniem drugiego sezonu Sama i Maksa - więc masz już 6 osób :p. Oraz ci cisi fani, którzy akurat nie zaglądają na to forum. Grafiki też zechcesz poddać obróbce?

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Elum » 8 mar 2015, o 08:41

Grafik przerabiać nie zamierzam. Po pierwsze, bo wydaje mi się, że tłumaczenie szyldów, przydrożnych znaków itp. w grze z akcją osadzoną w USA byłoby trochę niekonsekwentne. Za każdym razem, gdy patrzyłbym na polski napis, miałbym wrażenie, że bohaterowie przypadkiem trafili do jakiejś polskiej dzielnicy. Po drugie, bo główny bohater prawie wszystkie napisy w grze czyta. Po kliknięciu np. na "Celebrity Vegetable Musem" nie opowiada jakichś głupot (że woli kanapki z serem, że jest ładna pogoda itd. - jak to w przygodówkach ;)), tylko mówi po prostu - "Muzeum Osobistości Warzywnych". Innymi słowy, jest i napis w wersji oryginalnej i polskie tłumaczenie. Idealna kombinacja. :)

Awatar użytkownika
Qamok
Posty: 66
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:26

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Qamok » 11 mar 2015, o 21:34

Czekamy cierpliwie. Mam również nadzieję że w końcu przekonasz się do kontynuacji TTG :) Nie są może takie jak klasyki od LA ale są chociaż typowymi przygodówkami z technicznego punktu widzenia. Dziś TTG zrobiłby interaktywny film :)

TeKo
Posty: 1
Rejestracja: 15 kwie 2015, o 09:53

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: TeKo » 15 kwie 2015, o 09:57

Witam.
Dołączam do grona oczekujących ;)
Jak tam postępy?

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Elum » 15 kwie 2015, o 18:09

Jak tam postępy?
Na dzień dzisiejszy gra jest już właściwie przetłumaczona, mniej więcej wszystko działa. Zostały jeszcze tylko testy.

Nie będę strzelał z konkretną datą, bo na pewno nie trafię. Ale myślę, że jest duża szansa na premierę przed końcem wiosny. :)

Awatar użytkownika
Zagadka
Posty: 88
Rejestracja: 30 lip 2011, o 22:05
Grupa: wolny strzelec GPP
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Zagadka » 18 kwie 2015, o 14:55

Jak tam postępy?
Na dzień dzisiejszy gra jest już właściwie przetłumaczona, mniej więcej wszystko działa. Zostały jeszcze tylko testy.

Nie będę strzelał z konkretną datą, bo na pewno nie trafię. Ale myślę, że jest duża szansa na premierę przed końcem wiosny. :)
Świetna sprawa, mam nadzieję, że żaden z twoich korektorów/testerów się nie wykruszył, i że uzyskasz należytą pomoc w testach :). Po tylu latach gra zasłużyła na dobre tłumaczenie.

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Elum » 6 maja 2015, o 17:59

Gdyby komuś się przypadkiem nudziło, to zachęcam do rzucenia okiem na nieoficjalny, bardzo nieprofesjonalnie zmontowany zwiastun pierwszy (będzie jeszcze drugi, mniej więcej w dniu premiery):



-- 5 cze 2015, o 10:14 --

Gotowe! Od dnia dzisiejszego gra dostępna jest w polskiej wersji językowej. Zainteresowanych zapraszam na OFICJALNĄ STRONĘ projektu.

Autorzy:
Elum Elumski (tłumaczenie, technikalia)
Madzius888 (testy)
Mendosa (testy)

Na zachętę WIĘCEJ SCREENÓW i drugi "zwiastun":


Awatar użytkownika
EvilDoom
Posty: 184
Rejestracja: 15 wrz 2010, o 10:11
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: EvilDoom » 5 cze 2015, o 09:16

Gratulacje ukończonego projektu! I czekam na kolejne spolszczenia od ciebie.

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: bemberg » 22 cze 2015, o 14:49

Nic mnie tak nie cieszy, jak polonizacja klasycznej przygodówki pointundclick z rysowaną grafikę, na dodatek od Lucas Arts. Gratuluję! Chociaż gdyby doszły do tego przetłumaczone grafiki... :)
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: Sam & Max: Hit the Road

Postautor: Elum » 23 cze 2015, o 19:51

Czytałeś posta, którego napisałem w marcu? :P Od tamtego czasu nic się nie zmieniło. Gra jest tak amerykańska, że już chyba bardziej się nie da, dlatego przetłumaczone grafiki (tj. te, które są wkomponowane w świat gry) w ogóle by mi nie pasowały. Nawet gdyby najlepszy grafik zechciał mi wszystko przerobić w kwadrans za darmo - nie chciałbym oglądać pod górą Rushmore polskojęzycznych szyldów, drogowskazów itp.

Jeśli lubisz przygodówki z przetłumaczonymi grafikami to zagraj w Nelly Cootalot! ;)


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości