[PC] Constructor

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
BuTcHeR
Posty: 31
Rejestracja: 11 maja 2009, o 18:42
Kontakt:

[PC] Constructor

Postautor: BuTcHeR » 28 lis 2011, o 23:38

Obrazek
Po zakończeniu prac nad grą Theme Hospital przyszła pora na kolejną starą grę.
Tym razem 'na warsztat' trafiła gra Constructor.
W skrócie można powiedzieć, że jest to pełna humoru strategia w której wcielamy się w kierownika firmy budowlanej.
Gra będzie posiadała również polską czcionkę.
Wszystko dzięki mziabowi, który znalazł materiały w internecie, posklejał je do kupy i napisał programy do dekompresji/kompresji plików z gry.
Czcionki są już gotowe, zostaje mi tylko przetłumaczenie tekstu z gry.
Mam nadzieję, że nie zajmie to prawie 3 lat, jak było to w przypadku Theme Hospital ;).


Prace nad tłumaczeniem zostały zakończone!
Po prawie 8 miesiącach od rozpoczęcia prac nad spolszczeniem gry Constructor, nareszcie ukazała się jego finalna wersja. Dzięki mziabowi zawiera ono również polską czcionkę.
Do spolszczenia przyczynili się w mniejszym lub większym stopniu:
- bemberg, jako inspektor budowy - testy, ogólna pomoc
- Butcher, jako kierownik budowy - pomysłodawca, tłumaczenie, korekta, czcionka, testy
- Manuel Czaszka, jako dekorator - grafika, korekta
- mziab, jako majster - czcionka, narzędzia i przygotowanie skryptu do oprogramowania CAT, sprawy techniczne

POBIERZ SPOLSZCZENIE - http://grajpopolsku.pl/download/constructor/

Poniżej kilka screenów:
http://imageshack.us/g/855/game035.jpg/

W najbliższym czasie wersja tłumaczenia na PSX! :)
Stanisław Lem: "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 2958
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: Constructor

Postautor: Norek » 29 lis 2011, o 09:08

Całkiem nieźle to wygląda.
Powodzenia w pracach, mam nadzieję, że pójdzie o wiele szybciej niż przy TH :)
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
BuTcHeR
Posty: 31
Rejestracja: 11 maja 2009, o 18:42
Kontakt:

Re: Constructor

Postautor: BuTcHeR » 14 gru 2011, o 19:05

Jeżeli ktoś by się nudził i miał wenę i fantazję na przetłumaczenie nazw dzielnic w grze, zapraszam do współpracy:
;Names of estates (Max 16 characters)

Kod: Zaznacz cały

Well Blown Hernia Farm Windsor Moss Side New Pastures Upper Meadow Nelson Mandela Otterdam Chalk Hill Beaverbrook Poppers Mill Wood Farm Shawshank Heronwood Eric Spitz Katie Swallows Brompton Spodmore Toxteth Underhill Castle Rock Ravenhill Desperation East Gurner Grey Sky Nerdwell Pucker Armarkie Albert Ross Lacklustre Hunton Bridge Futtock End Abbey Park Redemption Abbey Well Grimsdyke Woodmere Putty Bilton Road Sunnymead Cale's End Lower Lip Meldrew Kingsdene Malone Roundway Pinner Pettsgrove Torcross Wentworth Perivale Oakwood Clapgate Fortescue Blessbury Thirston Kenton Lane ;Soviet Version of estate names Gorbals Gallows Scouse End Slag Heap Smog Lane Trouble At Mill Dead Dog Island Oil Drum Lane Toxic Alley Blocked Drain Paradise Gardens Methane Estate Carbon Monoxide Gas Works Road Monte Casino Combustion Lane Solidarity Way Pig Iron Road Ballast Lane Offal Square Slaughter House Scum Alley Rusty Road Black Mill Blast Furnace Scrapyard Lane Squallor View Burnt Tyre Trashcan Alley Skids Row Walkers End Southern Drip Phlegm Park Semtex Road Rude Boy Lane Asbestos Alley Rubber Goods Vapor Road Sewage Outlet Truss Lane Rickets Road Back Passage Boiled Beef ;Jungle Version of estate names Mutton Lane Malabar Hill Pali Hill Chowpatty Row Juhu Beach Bassein Fort Bindi Bazaar Bandra Gymkhana Santa Cruz Crawford Market Apollo Bunder Victoria Gardens Byculla Bypass Churchgate Flora Fountain Carter Road Marine Drive Grant Road Kohli Crescent Tantony Road Santa's Grotto Shiv Sena Hill Road
Stanisław Lem: "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów."

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1824
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: Constructor

Postautor: Manuel Czaszka » 5 sty 2012, o 16:37

Przerobiłem logo na wersję polską. Zastanawiam się czy pod spodem (w takim samym stylu jak info o twórcach gry - czyli biała, prosta czcionka + cień) wpisać osoby odpowiedzialne. Jeśli tak, to niech ktoś napisze, kto tworzył projekt.
game_011 - Kopia.png
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1189
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: Constructor

Postautor: bemberg » 8 sty 2012, o 15:41

Poszukiwani są testerzy do gry, ewentualnie jak ktoś nie przepada za graniem, mile widziane osoby do korekty :)
Gra uruchamia się bez większych problemów, tłumaczenie doszło do praktycznie 100%, jest polska czcionka. W plikach tekstowych są (co ciekawe) wskazówki od twórców dla tłumaczy.
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
mwk
Rewolucjonista
Posty: 125
Rejestracja: 23 paź 2010, o 20:06

Re: [PC] Constructor

Postautor: mwk » 8 sty 2012, o 21:19

Hej. Projekt powoli zmierza ku finalizacji, więc wtrącę swoje trzy grosze. No dobra, pomarudzę, zresztą jak zawsze. Złotówki przesunąłbym za liczbę - "KONTO/BANK: 100,000 zł". "Swoim koncie w banku" zamieniłbym na "swoim koncie bankowym". "Jeżeli" zastąpiłbym "jeśli".

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 435
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [PC] Constructor

Postautor: mziab » 8 sty 2012, o 23:01

Przesunięcie symboli walut wymagałoby modyfikacji kodu. O ile nie znajdzie się ktoś znający assemblera x86, marne na to szanse. Ze względu na to jak poszatkowano te komunikaty, nie wystarczy modyfikacja samego tekstu.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1824
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PC] Constructor

Postautor: Manuel Czaszka » 26 lut 2012, o 18:52

Właśnie skończyłem korektę porównawczą skonwertowanego przez mziaba skryptu.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Apox
Posty: 5
Rejestracja: 6 lut 2009, o 01:15

Re: [PC] Constructor

Postautor: Apox » 26 mar 2012, o 14:37

Z chęcią już bym zagrał bądź nawet przetestował spolszczenie :)

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 435
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [PC] Constructor

Postautor: mziab » 26 mar 2012, o 15:31

Nie wiem co się ostatnio dzieje z BuTcHeRem, ale w razie czego mam komplet plików, więc nie ma powodu do obaw :) Może coś się w tej sprawie niedługo ruszy.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość