Strona 1 z 3

[PC] Constructor

: 28 lis 2011, o 23:38
autor: BuTcHeR
Obrazek
Po zakończeniu prac nad grą Theme Hospital przyszła pora na kolejną starą grę.
Tym razem 'na warsztat' trafiła gra Constructor.
W skrócie można powiedzieć, że jest to pełna humoru strategia w której wcielamy się w kierownika firmy budowlanej.
Gra będzie posiadała również polską czcionkę.
Wszystko dzięki mziabowi, który znalazł materiały w internecie, posklejał je do kupy i napisał programy do dekompresji/kompresji plików z gry.
Czcionki są już gotowe, zostaje mi tylko przetłumaczenie tekstu z gry.
Mam nadzieję, że nie zajmie to prawie 3 lat, jak było to w przypadku Theme Hospital ;).


Prace nad tłumaczeniem zostały zakończone!
Po prawie 8 miesiącach od rozpoczęcia prac nad spolszczeniem gry Constructor, nareszcie ukazała się jego finalna wersja. Dzięki mziabowi zawiera ono również polską czcionkę.
Do spolszczenia przyczynili się w mniejszym lub większym stopniu:
- bemberg, jako inspektor budowy - testy, ogólna pomoc
- Butcher, jako kierownik budowy - pomysłodawca, tłumaczenie, korekta, czcionka, testy
- Manuel Czaszka, jako dekorator - grafika, korekta
- mziab, jako majster - czcionka, narzędzia i przygotowanie skryptu do oprogramowania CAT, sprawy techniczne

POBIERZ SPOLSZCZENIE - http://grajpopolsku.pl/download/constructor/

Poniżej kilka screenów:
http://imageshack.us/g/855/game035.jpg/

W najbliższym czasie wersja tłumaczenia na PSX! :)

Re: Constructor

: 29 lis 2011, o 09:08
autor: Norek
Całkiem nieźle to wygląda.
Powodzenia w pracach, mam nadzieję, że pójdzie o wiele szybciej niż przy TH :)

Re: Constructor

: 14 gru 2011, o 19:05
autor: BuTcHeR
Jeżeli ktoś by się nudził i miał wenę i fantazję na przetłumaczenie nazw dzielnic w grze, zapraszam do współpracy:
;Names of estates (Max 16 characters)

Kod: Zaznacz cały

Well Blown Hernia Farm Windsor Moss Side New Pastures Upper Meadow Nelson Mandela Otterdam Chalk Hill Beaverbrook Poppers Mill Wood Farm Shawshank Heronwood Eric Spitz Katie Swallows Brompton Spodmore Toxteth Underhill Castle Rock Ravenhill Desperation East Gurner Grey Sky Nerdwell Pucker Armarkie Albert Ross Lacklustre Hunton Bridge Futtock End Abbey Park Redemption Abbey Well Grimsdyke Woodmere Putty Bilton Road Sunnymead Cale's End Lower Lip Meldrew Kingsdene Malone Roundway Pinner Pettsgrove Torcross Wentworth Perivale Oakwood Clapgate Fortescue Blessbury Thirston Kenton Lane ;Soviet Version of estate names Gorbals Gallows Scouse End Slag Heap Smog Lane Trouble At Mill Dead Dog Island Oil Drum Lane Toxic Alley Blocked Drain Paradise Gardens Methane Estate Carbon Monoxide Gas Works Road Monte Casino Combustion Lane Solidarity Way Pig Iron Road Ballast Lane Offal Square Slaughter House Scum Alley Rusty Road Black Mill Blast Furnace Scrapyard Lane Squallor View Burnt Tyre Trashcan Alley Skids Row Walkers End Southern Drip Phlegm Park Semtex Road Rude Boy Lane Asbestos Alley Rubber Goods Vapor Road Sewage Outlet Truss Lane Rickets Road Back Passage Boiled Beef ;Jungle Version of estate names Mutton Lane Malabar Hill Pali Hill Chowpatty Row Juhu Beach Bassein Fort Bindi Bazaar Bandra Gymkhana Santa Cruz Crawford Market Apollo Bunder Victoria Gardens Byculla Bypass Churchgate Flora Fountain Carter Road Marine Drive Grant Road Kohli Crescent Tantony Road Santa's Grotto Shiv Sena Hill Road

Re: Constructor

: 5 sty 2012, o 16:37
autor: Manuel Czaszka
Przerobiłem logo na wersję polską. Zastanawiam się czy pod spodem (w takim samym stylu jak info o twórcach gry - czyli biała, prosta czcionka + cień) wpisać osoby odpowiedzialne. Jeśli tak, to niech ktoś napisze, kto tworzył projekt.
game_011 - Kopia.png

Re: Constructor

: 8 sty 2012, o 15:41
autor: bemberg
Poszukiwani są testerzy do gry, ewentualnie jak ktoś nie przepada za graniem, mile widziane osoby do korekty :)
Gra uruchamia się bez większych problemów, tłumaczenie doszło do praktycznie 100%, jest polska czcionka. W plikach tekstowych są (co ciekawe) wskazówki od twórców dla tłumaczy.

Re: [PC] Constructor

: 8 sty 2012, o 21:19
autor: mwk
Hej. Projekt powoli zmierza ku finalizacji, więc wtrącę swoje trzy grosze. No dobra, pomarudzę, zresztą jak zawsze. Złotówki przesunąłbym za liczbę - "KONTO/BANK: 100,000 zł". "Swoim koncie w banku" zamieniłbym na "swoim koncie bankowym". "Jeżeli" zastąpiłbym "jeśli".

Re: [PC] Constructor

: 8 sty 2012, o 23:01
autor: mziab
Przesunięcie symboli walut wymagałoby modyfikacji kodu. O ile nie znajdzie się ktoś znający assemblera x86, marne na to szanse. Ze względu na to jak poszatkowano te komunikaty, nie wystarczy modyfikacja samego tekstu.

Re: [PC] Constructor

: 26 lut 2012, o 18:52
autor: Manuel Czaszka
Właśnie skończyłem korektę porównawczą skonwertowanego przez mziaba skryptu.

Re: [PC] Constructor

: 26 mar 2012, o 14:37
autor: Apox
Z chęcią już bym zagrał bądź nawet przetestował spolszczenie :)

Re: [PC] Constructor

: 26 mar 2012, o 15:31
autor: mziab
Nie wiem co się ostatnio dzieje z BuTcHeRem, ale w razie czego mam komplet plików, więc nie ma powodu do obaw :) Może coś się w tej sprawie niedługo ruszy.