[PSX] MediEvil

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

[PSX] MediEvil

Postautor: ikskoks » 19 sty 2012, o 17:42

Tłumaczenie gry MediEvil:

Autorzy: ikskoks (tłumaczenie, grafiki, czcionki, technikalia)
Stachu (konwersja łatki i kolory tekstów)
Norek (korekta)

Pobranie łatki: http://ikskoks.grajpopolsku.pl/download ... load_id=18
Format: ppf (na pal i ntsc)
Data rozpoczęcia projektu: kilka miesięcy temu


Co zostało zrobione:
- wszystkie dialogi 100%
- wszystkie księgi i podpowiedzi 100%
- grafiki 100%
- menu główne 100%
- ekwipunek 100%
- polska czcionka 100%

Komentarz od ikskoksa: To pierwsze spolszczenie, do którego bardzo się przyłożyłem. Zwlekałem z wydaniem łatki dość długo, żeby wyeliminować wszystkie błędy. Powiem szczerze, że warto było. MediEvil jest grą, którą bardzo dobrze wspominam z mojego dzieciństwa (tak samo jak Stachu ; p). Sporo czasu mi zajęło nauczenie się pointerów, ale cieszę się, że w końcu mi się to udało i tłumaczenie prezentuje wyższy poziom niż mój poprzedni projekt (Crash Bandicoot Fusion). Premiera już wkrótce i mam nadzieję, że wszyscy fani tej gry będą zadowoleni z naszej ciężkiej pracy.
Podziękowania należą się także twigowi za wytłumaczenie pointerów.

Screeny:
http://imageshack.us/g/846/epsxe2012011918054658.jpg/

Norku, czy chciałbyś coś dodać? ; )

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: Manuel Czaszka » 19 sty 2012, o 17:46

Świetna wiadomość. Do tego współpraca z Norkiem - na pewno będzie to udany projekt. BTW masz może przetłumaczone grafiki pod ręką i mógłbyś je pokazać na forum? Sam się bawię grafiką i jestem ciekawy jak Ci poszło.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
EvilDoom
Posty: 192
Rejestracja: 15 wrz 2010, o 10:11
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: EvilDoom » 19 sty 2012, o 17:47

Gratulacje ukończenia projektu. Oj grało się w MediEvil za młodu.:D A planujesz w przyszłości spolonizować także cześć drugą ?

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: Norek » 19 sty 2012, o 17:57

Jako że sporo zostało napisane wyżej, ja pozwolę sobie napisać kilka słów z perspektywy testera :)

Spolszczenie już na obecnym etapie prezentuje się bardzo dobrze, robię screeny wszystkich tekstów, żeby niczego nie przegapić, ale zmian lub moich sugestii nie będzie BARDZO dużo.
Ot przecinki, inne słowa czasami, literówek nie zauważyłem :)

Jest naprawdę nieźle, jestem mniej więcej w 1/3 gry, powinienem szybko to skończyć.
Na pewno wszyscy czekający na 100% spolszczenie tej gry będą zadowoleni.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: ffgriever » 19 sty 2012, o 18:34

Gratulacje. Właśnie dręczą mnie jedne z milszych wyrzutów sumienia ;).

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: ikskoks » 19 sty 2012, o 18:39

Grafiki dla Manuela - http://imageshack.us/g/213/123nms.jpg/
A planujesz w przyszłości spolonizować także cześć drugą ?
Oczywiście. Już niedługo zaczynam tłumaczyć MediEvila 2.

Awatar użytkownika
mwk
Rewolucjonista
Posty: 125
Rejestracja: 23 paź 2010, o 20:06

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: mwk » 19 sty 2012, o 18:43

Dla porównania przydałyby się jeszcze oryginalne grafiki. Nie myślałeś nad poprawieniem swojego pierwszego spolszczenia? Skoro już ogarnąłeś pointery, to może warto by było to zrobić.

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: Manuel Czaszka » 19 sty 2012, o 18:44

Koniec gry jest IMHO nie do przyjęcia. Ta emotka nie powinna się była tam znaleźć. Może teraz wydaje Ci się to zabawne, ale zaufaj mi - nie jest. Do tego kolor czcionki - jest jeden z tego co widzę, w oryginale chyba było inaczej. Mógłbyś wstawić do porównania oryginały?
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: Manuel Czaszka » 19 sty 2012, o 20:49

Co sądzicie o tej wersji? Lepiej, gorzej, tak samo?
Napis nie jest co prawda tą samą czcionką. Kolorystyka również się nieco różni, ale IMHO wygląda całkiem dobrze.
Załączniki
loading copy.jpg
game over.png
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSX] MediEvil

Postautor: Norek » 19 sty 2012, o 21:10

Nie piszemy posta pod postem :P

Pięknie wygląda, chcę to widzieć w pełnej wersji :D
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości