[PC] Mass Effect: Stacja Szczyt
: 28 cze 2013, o 15:56
Rozwój narzędzi do ME2 sprawił, że ludzie sobie przypomnieli o pierwszym tworze BioWare spod znaku Mass Effect. Tak więc jakiś czas temu zespó jpmod stworzył narzędzia do pierwszego Mass Effecta, w oparciu o efekty prac nad narzędziami do Mass Effect 2. To w sumie tyle słowem wstępu.
Z racji faktu, że Unreal Engine rządzi się swoimi prawami, to dostęp do plików, które potrzebowaliśmy nie był tak oczywisty. Przejechał się na tym poprzedni projekt, który ostatecznie upadł w fazie otwartej bety. Nam jednak pomógł GimmyBreaker, który postanowił zająć się całą kwestią technikali.
Jeśli chodzi o tłumaczenie, to tutaj też cudów nie mam. Poprzedni projekt z ME, nad którym pracowałem, czyli Mass Effect 2: Geneza był tłumaczony przez 'Michu351', tym razem też postanowił pomóc w tłumaczeniu. Poza nim, w tłumaczeniu udziela się GimmyBreaker.
Słowem zakończenia, to: Projekt jest mały, jak dobrze wiemy to DLC to głównie walka. Wiemy, że teksty działają poprawnie w grze, więc pozostaje czekać na koniec prac. Obecnie jesteśmy w fazie tłumaczenia, które zbliża się ku końcowi. Potem tylko korekta i testy. Konkretnej daty nie podajemy, bo to nie ma sensu. Będzie niedługo, tyle wystraczy dla zainteresowanych.
W godzinach wieczorowych powinien się pojawić gameplay ze spolszczenia na tym kanale YT.
Z racji faktu, że Unreal Engine rządzi się swoimi prawami, to dostęp do plików, które potrzebowaliśmy nie był tak oczywisty. Przejechał się na tym poprzedni projekt, który ostatecznie upadł w fazie otwartej bety. Nam jednak pomógł GimmyBreaker, który postanowił zająć się całą kwestią technikali.
Jeśli chodzi o tłumaczenie, to tutaj też cudów nie mam. Poprzedni projekt z ME, nad którym pracowałem, czyli Mass Effect 2: Geneza był tłumaczony przez 'Michu351', tym razem też postanowił pomóc w tłumaczeniu. Poza nim, w tłumaczeniu udziela się GimmyBreaker.
Słowem zakończenia, to: Projekt jest mały, jak dobrze wiemy to DLC to głównie walka. Wiemy, że teksty działają poprawnie w grze, więc pozostaje czekać na koniec prac. Obecnie jesteśmy w fazie tłumaczenia, które zbliża się ku końcowi. Potem tylko korekta i testy. Konkretnej daty nie podajemy, bo to nie ma sensu. Będzie niedługo, tyle wystraczy dla zainteresowanych.
W godzinach wieczorowych powinien się pojawić gameplay ze spolszczenia na tym kanale YT.