[PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 31 sty 2018, o 13:18

Format to USM (scaleform), nie bink, jak w większości gier. Zależnie od wersji obraz to mpeg/h264 i wariacje na ich temat (jak CRI Movie 2), dźwięk to ADX (w końcu to CRI). Najbardziej wszechstronne narzędzie, działające z wiersza poleceń - ffmpeg - nie radzi sobie z nim zbyt dobrze. Z niektórymi plikami z mpeg potrafi (przy wymuszeniu kodeka) wyłuskać ścieżki, więc możliwe jest uzyskanie audio i video, ale nie ma możliwości spakowania tego do usm. Niestety, przy plikach z Okami kapituluje nawet przy wymuszeniu, więc nie można nawet wyciągnąć ścieżek.

Dostępna jest stara, darmowa wersja oprogramowania od CRI, ale nie radzi sobie z plikami z Okami. Dla nowego SDK można wziąć trzymiesięczną testową licencję, ale po podpisaniu cyrografu (i nie można dystrybuować oprogramowania bez pełnej licencji).

Są narzędzia, które radzą sobie z innymi plikami USM, ale przy tych z Okami zgłaszają uszkodzoną macierz i/lub nieznany pixel format (nawet narzędzia scaleform w wersji 4.2! - jest tam CRI Medianoche 1.70).

Krótko mówiąc, trzeba będzie pokombinować.

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: szczuru » 24 gru 2023, o 14:18

Odkopuję! :D

Czy zmieniło się coś w temacie obsługi widescreena dla spolszczenia wersji PS2? Mowa o pxsx2 lub ewentualnie natywnie ps2 (o ile to możliwe np przy pomocy gsms?).
by Szczuru


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości