[PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
krejd
Posty: 10
Rejestracja: 26 sie 2009, o 22:02

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: krejd » 30 sie 2009, o 22:03

Mamy nadzieję, że każdy kto sięgnie po naszą łatkę będzie zadowolony pod każdym względem.
Wszelkie uwagi i opinie mile widziany^^
Bawcie się dobrze!
Grr... muszę kumplowi zabrać PS2 :(. Myślałem, że mam jeszcze czas, a tu takie jaja!

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 30 sie 2009, o 22:03

Na wytrwałych czeka kilka ciekawych efektów i satysfakcja. Nie zapomnijcie o możliwości malowania (klawiszologia jak w grze).

menderek
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2009, o 19:22

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: menderek » 30 sie 2009, o 22:13

Dzięki! Nic więcej na razie nie mogę napisać :D Czcionka w intro wygląda bardzo ładnie(ó dziwnie wygląda :P tzn. kreska długa i pod kątem małym, ale to tak specjalnie chyba :P ), tłumaczenie też. Pozostaje mi się tylko zagłębić w dzieło sztuki.

Awatar użytkownika
kornolio
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2008, o 20:46

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: kornolio » 30 sie 2009, o 23:10

No nareszcie!, tylko szkoda że tak późno się dowiedziałem...no nic sprawdzę jutro. Czekałem tyle czasu, to poczekam do jutra i zacznę wyłapywać wasze "wtopy" ortograficzne ;]

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 30 sie 2009, o 23:53

Taka mała uwaga, ponieważ wcześniej umknęło to nam.

Dla w pełni poprawnego funkcjonowania cracktra niezbędne jest prawidłowe ustawienie daty, godziny i strefy czasowej w ps2 (Browser - System Configuration... pod trójkątem dalsze opcje).

menderek
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2009, o 19:22

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: menderek » 31 sie 2009, o 09:38

W pełni tzn.?
W cracktro doszedłem do grabarza, dalej już za wysoki poziom jak dla mnie xD (Za każdym razem trzeba odnowa ?)

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 31 sie 2009, o 09:57

Poprawne ustawienia zegara są potrzebne z dwóch powodów:

1. "Plansza" początkowa jest dobierana na podstawie daty i godziny.
2. Istnieją "ukryte-top-secret-tajne-przez-poufne" trofea do zdobycia. Ich zdobycie możliwe jest tylko w konkretne dni (w pozostałe dni nie są wliczane, więc codziennie można zrobić 100%).

I cóż. Za każdym uruchomieniem od nowa ;). To jest tylko cracktro/intro. IMO, nie powinny zapisywać czegokolwiek i gdziekolwiek. To po prostu wbrew zasadom. Chociaż nie powiem, propozycja taka przewinęła się w trakcie prac (berion sugerował).

Awatar użytkownika
kornolio
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2008, o 20:46

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: kornolio » 31 sie 2009, o 10:03

Zacząłem grać od początku i wydaje się mistrzowsko profesjonalnie przetłumaczone. Lecz mam jedno pytanie, wczytałem swojego starego sejwa by poczytać bestiariusz, natknąłem się na Dziewięcio-ogoniastego lisiego demona, Fakt, ramka jest za mała by zmieściła się pełna nazwa i jest Dziewięćogon (o ile dobrze pamiętam), dlaczego nie przetłumaczyliście tego stwora jako Kyuubi , wszak w ostatnio popularnej mandze/anime Naruto występuje ten sam osobnik, o tej samej nazwie.

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: ffgriever » 31 sie 2009, o 10:23

Przez dłuższy czas było Kyuubi. W pewnym momencie zdecydowaliśmy się to spolszczyć. Naszym zdaniem tak brzmi zwyczajnie lepiej. A Kyuubi znaczy dokładnie tyle co Dziewięciogon (nazwa planowana, nie trzeba było się liczyć z wielkością w ramce, bo mam możliwość zmiany rozmiaru czcionki). Moim zdaniem ten Kyuubi to po prostu brak pomysłu tłumacza.

menderek
Posty: 24
Rejestracja: 14 sty 2009, o 19:22

Re: [PS2] Opowieść o Białej Wilczycy... czyli Okami po polsku

Postautor: menderek » 31 sie 2009, o 10:27

1. "Plansza" początkowa jest dobierana na podstawie daty i godziny.
Dzień i noc na pierwszej planszy jest? A zegar i data mają być ustawione na 24h, czas lokalny warszawa? :P
Ustawiłem i nadal jest noc:| na pierwszej planszy.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości