[PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
COSWORTH9
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 2013, o 00:04

[PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: COSWORTH9 » 24 lis 2013, o 17:28

Witam. Mogę powiedzieć, że Driver 2 jest już spolszczony. Zmiany w grze: napisy pod filmikami. Łatki ppf trochę dużo ważą, dlatego admin ostatnio umieścił mój temat w koszu, podejrzewając, że to link do ROM-u z grą.

Link: http://chomikuj.pl/kitkat1122/spolszczenia
The Wheelman is Back

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 460
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: mziab » 25 lis 2013, o 14:37

Spróbuj zrobić łatkę xdelta. Powinna być dużo mniejsza.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

COSWORTH9
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 2013, o 00:04

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: COSWORTH9 » 25 lis 2013, o 17:16

Spróbuj zrobić łatkę xdelta. Powinna być dużo mniejsza.
Zrobiłem to, łatki ważą już o wiele mniej. Dziękuje za pomoc.
The Wheelman is Back

Awatar użytkownika
maximo
Posty: 290
Rejestracja: 27 mar 2010, o 16:45
Grupa: freelancer

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: maximo » 25 lis 2013, o 20:21

COSWORTH9 - rozmiar tych plików i tak jest za duży;]
Ściągnij sobie program PPF-Studio 1.01b i stwórz łatę na nowo. Wypakuj pliki reprezentacyjne/spolszczone do jakiegoś katalogu i zamień pliki na nowo na czystym obrazie - Driver 2: The Wheelman is Back. Stwórz łatkę na nowo zmodyfikowanej grze. Ot, cała filozofia. Miałem kiedyś podobny problem z grami na Wii;]

COSWORTH9
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 2013, o 00:04

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: COSWORTH9 » 26 lis 2013, o 19:51

COSWORTH9 - rozmiar tych plików i tak jest za duży;]
Ściągnij sobie program PPF-Studio 1.01b i stwórz łatę na nowo. Wypakuj pliki reprezentacyjne/spolszczone do jakiegoś katalogu i zamień pliki na nowo na czystym obrazie - Driver 2: The Wheelman is Back. Stwórz łatkę na nowo zmodyfikowanej grze. Ot, cała filozofia. Miałem kiedyś podobny problem z grami na Wii;]
Już tak robiłem kilka razy. Mam dwa pliki bin. i cue. Może to wypale i spróbuje wszystko zrobić od nowa.
Napisane w ppfStudio jest że jest różnica w ponad 2000 plików :/ A ja zaledwie 30 plików str. zmieniałem.
The Wheelman is Back

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: szczuru » 27 lis 2013, o 23:01

COSWORTH9 - rozmiar tych plików i tak jest za duży;]
Ściągnij sobie program PPF-Studio 1.01b i stwórz łatę na nowo. Wypakuj pliki reprezentacyjne/spolszczone do jakiegoś katalogu i zamień pliki na nowo na czystym obrazie - Driver 2: The Wheelman is Back. Stwórz łatkę na nowo zmodyfikowanej grze. Ot, cała filozofia. Miałem kiedyś podobny problem z grami na Wii;]
Już tak robiłem kilka razy. Mam dwa pliki bin. i cue. Może to wypale i spróbuje wszystko zrobić od nowa.
Napisane w ppfStudio jest że jest różnica w ponad 2000 plików :/ A ja zaledwie 30 plików str. zmieniałem.
Ale pewnie rozmiary tych str-ów się zmieniły przez co pozycje innych plików się przesunęły.
by Szczuru

COSWORTH9
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 2013, o 00:04

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: COSWORTH9 » 29 lis 2013, o 12:52

Spróbuje zrobić całe spolszczenie od początku.
The Wheelman is Back

Awatar użytkownika
greenmag
Posty: 70
Rejestracja: 16 paź 2008, o 15:56
Grupa: Midgar Translations
Kontakt:

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: greenmag » 29 lis 2013, o 13:08

Ale pewnie rozmiary tych str-ów się zmieniły przez co pozycje innych plików się przesunęły.
Spróbuje zrobić całe spolszczenie od początku.
W pierwszej kolejności upewnij się że rozmiar spolszczonych plików .str nie jest większy niż w oryginale.

COSWORTH9
Posty: 15
Rejestracja: 11 lis 2013, o 00:04

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: COSWORTH9 » 29 lis 2013, o 21:43

Już chyba wiem o co chodzi !!!:D Pliki ważą na styk tyle samo co te przed edycją. Pewnie dlatego ppfStudio ich nie widzi. Spróbuje w AVI ReComp się pobawić.
The Wheelman is Back

Awatar użytkownika
greenmag
Posty: 70
Rejestracja: 16 paź 2008, o 15:56
Grupa: Midgar Translations
Kontakt:

Re: [PSX] Driver 2: The Wheelman is Back

Postautor: greenmag » 29 lis 2013, o 21:45

Pliki ważą na styk tyle samo co te przed edycją.
Jak na styk?
Tyle samo co do bajta ? :>


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości