[PC] Mortal Kombat Komplete Edition

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Śledziks
Posty: 239
Rejestracja: 17 mar 2009, o 20:27

[PC] Mortal Kombat Komplete Edition

Postautor: Śledziks » 16 gru 2013, o 13:26

Kilka dni temu z różnych powodów odszedłem z ekipy Bartle Doo In Polish, a razem ze mną spolszczenia do Mortal Kombat i Psychonauts. Jako że nie znam się za bardzo na prowadzeniu strony internetowej, postanowiłem stworzyć profil na Facebooku, na którym każdy może śledzić postęp prac nad spolszczeniami do Mortal Kombat i Psychonauts. Nie zależy mi na lajkach ani na rozgłosie, więc prawdopodobnie jest to profil tymczasowy, stworzony tylko po to, żeby każdy zainteresowany tymi spolszczeniami miał dostęp do najświeższych informacji. Tutaj oczywiście też będę zaglądał, ale na Facebooku będzie takie moje małe "centrum dowodzenia". :D Zapraszam na https://www.facebook.com/sledziowespolszczenia

Pawcio5021
Posty: 44
Rejestracja: 17 wrz 2012, o 17:48

Re: [PC] Mortal Kombat Komplete Edition

Postautor: Pawcio5021 » 26 gru 2013, o 23:36

Cześć.
Szkoda, że odszedłeś. W grupie szybciej. Niby nie powinienem pytać, ale jesteś w stanie napisać przybliżony czas zakończenia tłumaczenia. Nie lubię bijatyk poza Virtua Fighter. A MK się jednak spodobało.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Śledziks
Posty: 239
Rejestracja: 17 mar 2009, o 20:27

Re: [PC] Mortal Kombat Komplete Edition

Postautor: Śledziks » 27 gru 2013, o 12:05