[PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
TenNowy
Posty: 122
Rejestracja: 24 lis 2010, o 14:43

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: TenNowy » 2 mar 2014, o 13:00

pytanie: czy wasza ekipa weźmie się też za drugą część tej gry?

odpowiedź: niestety to nie możliwe.

co jest zgodne z prawdą, bo nie możemy się zabrać za coś co już od paru dni robimy.
Bardzo zabawne, naprawdę. Widzę, że żarty słowne i czepianie się słówek jest Twoim hobby cienisławie.
Nie grałeś w grę, a ją tłumaczysz? Mhm. Gratuluję, to tak jak pisarz, który nie czyta co napisał...
Geniusz, normalnie geniusz...

cienislaw
Posty: 267
Rejestracja: 3 cze 2013, o 08:41
Grupa: GameSub

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: cienislaw » 2 mar 2014, o 13:57

przy C2, jak i przy wcześniejszych projektach GameSub, nie zajmowałem się tłumaczeniem.
Obrazek

TenNowy
Posty: 122
Rejestracja: 24 lis 2010, o 14:43

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: TenNowy » 13 maja 2014, o 15:49

Właśnie zainstalowałem i testuje spolszczenie. Niezła robota i pełen profesjonalizm. Ładna czcionka nie psująca klimatu i pasująca do oryginalnej. Tłumaczenie dosyć wierne i jak dotąd nie widziałem żadnych błędów, literówek, czy nieprzetłumaczonych, pojedynczych słówek.

Jednak jest jedna bardzo ważna rzecz do której muszę się przyczepić. W I poziomie, II rozdziału (Nie pamiętam, jak ten poziom się nazywał, ale kto grał ten kojarzy), w momencie w którym Gabriel po raz pierwszy spotyka Wielkiego pająka, gra zawsze się zawiesza. Dokładnie ma to miejsce w momencie w którym gracz wygra pierwszą walkę QTE, (polegającą na szybkim wciskaniu 1 przycisku), z tym pająkiem. Wtedy gra ZAWSZE się zawiesza i trzeba ją wyłączać w menadżerze zadań. Moja rada jest taka: Gdy dojdziecie do pająka i was zaatakuje, celowo przegrajcie minigierkę QTE. Nie warto siłować się z pająkiem, bo zawiesi to grę. Pozwólcie mu wygrać i was zatruć, nie mashujcie tego przycisku.

No dobrze, ale skąd wniosek, że to wina spolszczenia? Bo zanim je zainstalowałem problemu nie było, a gra działała stabilnie. Czy ktoś jeszcze miał ten problem? Tego typu błędy często zdarzają się w nieoficjalnych tłumaczeniach. W spolszczeniu Prey'a zawsze wychodziło do windows w jednym miejscu i zawsze w tym samym. By tego uniknąć należało po prostu przed pojawieniem się bugu wyłączyć na chwilę napisy, a po przejściu feralnego fragmentu włączyć je ponownie. Podobnie było w niedokończonym spolszczeniu Prototype'a, gdzie w 2, albo 3 miejscach gra wieszała się zawsze podczas określonych filmików. By tego uniknąć, trzeba było wiedzieć które cutscenki crashują i w którym momencie i pominąć je, zanim doprowadzą do katastrofy. Tu jest identycznie. O ile literówki jestem w stanie zrozumieć, o tyle zaniki stabilności gry, po instalacji tłumaczenia są dla mnie niedopuszczalne, nawet w nieoficjalnej wersji lokalizacji. (Spolszczenie GTA IV i EFLC działały bez zarzutu). Powinniście jak najszybciej to sprawdzić i poprawić w wersji 1.1, którą należy wydać. Czy ktoś w ogóle testował polską wersję gry? Wolałbym by gra zawierała błędy językowe, niż systemowe.

Możecie to sprawdzić i poprawić? Byłbym wdzięczny. To wszystko na razie. Dziękuję i pozdrawiam.

cienislaw
Posty: 267
Rejestracja: 3 cze 2013, o 08:41
Grupa: GameSub

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: cienislaw » 13 maja 2014, o 19:42

dziękujemy za zgłoszenie, spróbujemy powtórzyć i naprawić. i tak, testujemy spolszczenia przechodząc na nich grę przynajmniej przez 4 testerów. gdyby którykolwiek z nich zgłosił ten problem, nawet jeśli nie potrafilibyśmy go rozwiązać, to na pewno wspomnielibyśmy o tym w readme.
Obrazek

TenNowy
Posty: 122
Rejestracja: 24 lis 2010, o 14:43

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: TenNowy » 13 maja 2014, o 21:09

Możliwe, zatem, że problem występuje tylko na moim kompie. Czy mam podać konfigurację, oraz skopiować dokładną treść errora?

A i jeszcze jedno, wspomniany crash (jak właśnie odkryłem) pojawia się podczas KAŻDEJ walki z olbrzymim pająkiem. Za każdym razem, gdy użyje jednego ataku, od którego można się uwolnić tylko minigierką QTE. Po wygraniu tejże minigierki zawsze gra się zawiesza, ale tylko podczas walki z tym konkretnym wrogiem, co dziwne. Trzeba ją celowo przegrywać, by móc grać dalej... Nie wiem jak na innych poziomach, bo w późniejszych partiach gry też spotykamy te pająki. Możliwe, że problem dotyczy tylko tego jednego poziomu.

Awatar użytkownika
secundus
Posty: 60
Rejestracja: 7 lut 2011, o 09:02

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: secundus » 4 cze 2014, o 20:55

Widze że na gamesubie już jest polonizacja do Lords of Shadows2 dla mnie super! dzięki :-))

grzybiarz
Posty: 132
Rejestracja: 13 cze 2008, o 10:50

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: grzybiarz » 2 lip 2014, o 13:14

http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =279869744
Powyżej wklejam screen z malutkim błędem.
A tak poza tym to dzięki za spolszczenie:)

cienislaw
Posty: 267
Rejestracja: 3 cze 2013, o 08:41
Grupa: GameSub

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: cienislaw » 2 lip 2014, o 13:31

faktycznie ftopa. dzięki, poprawimy.
Obrazek

TenNowy
Posty: 122
Rejestracja: 24 lis 2010, o 14:43

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: TenNowy » 3 lip 2014, o 17:18

Imho zamiast wróżki, lepiej by brzmiało rusałki.

Awatar użytkownika
Sledziu_w
Posty: 4
Rejestracja: 17 sty 2014, o 11:11
Grupa: Gamesub
Kontakt:

Re: [PC] Castlevania: Lords of Shadow - Ultimate Edition

Postautor: Sledziu_w » 6 lip 2014, o 10:58

Dlaczego tak myślisz?
Przecież rusałki i wróżki to dwie, bardzo od siebie oddalone kategorie stworzeń.
Obrazek


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości