A nie ma możliwości po prostu tego tekstu nie używać i nanieść tekst na grafikę?
Coś w ten deseń
Deus Ex: The Fall (PC)
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Raczej nie ma takiej możliwości. Obrazki składane są z kawałków (jak puzzle).
Grafika panelu jest używana w dwóch celach - wyświetlanie klawiatury do wpisania kudu i ten sam panel jako blokada systemu.
Grafika panelu jest używana w dwóch celach - wyświetlanie klawiatury do wpisania kudu i ten sam panel jako blokada systemu.
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Tak przypuszczałem :( przeglądnę pliki może się coś wymyśli
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Słowo BACK pojawia się 4 razy jako <Data ss:Type="String">BACK</Data> w stringtable01.xml. Plik jest pobierany do %USERPROFILE%\AppData\LocalLow \N_Fusion Interactive\Deus Ex_The Fall.
Domyślam się, że jeśli jest to plik Excela, to w plikach konfiguracyjnych wyświetlania tekstu podawane są współrzędne konkretnych komórek z tekstem.
Dziękuję za pomoc i ja też poszukam jak zamienić współrzędne dla słowa Back z tego panelu z sekcji Ulepszeń na współrzędne innego BACK ze wspomnianego pliku.
Domyślam się, że jeśli jest to plik Excela, to w plikach konfiguracyjnych wyświetlania tekstu podawane są współrzędne konkretnych komórek z tekstem.
Dziękuję za pomoc i ja też poszukam jak zamienić współrzędne dla słowa Back z tego panelu z sekcji Ulepszeń na współrzędne innego BACK ze wspomnianego pliku.
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
A więc tak. Przesyłam wszystko wraz z instrukcją co i jak zrobić niestety teraz nie mam czasu by się tym bawić ale prawdopodobnie to co podeśle rozwiąże ten problem (choć mogę się mylić).
Instrukcja jest w pliku: Unity_text_edit.exe
Powodzenia ;)
Pliki dodałem jako załączniki w partach aby nie zostały skasowane i innym też mogło się przydać.
Usuwam linki - proszę zamieścić wersję bez witaminek :P - Norek
Instrukcja jest w pliku: Unity_text_edit.exe
Powodzenia ;)
Pliki dodałem jako załączniki w partach aby nie zostały skasowane i innym też mogło się przydać.
Usuwam linki - proszę zamieścić wersję bez witaminek :P - Norek
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
To już jakiś postęp. Tez widziałem ten plik, ale go nie edytowałem. Bardziej skupiłem się na tłumaczeniu.
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Info jest w języku rosyjskim ale raczej nie będziesz miał problemu aby załapać o co chodzi ;)
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Wszystko by było pięknie, ale ten poradnik opisuje sposób zmiany tekstu gry w pliku: Assembly-CSharp.dll.
W przykładowej grze: One Late Night - http://www.onelatenight.com rzeczywiście tekst gry jest w pliku Assembly-CSharp.dll.
Niestety nie wiem jak ten poradnik zastosować dla Deus EX The Fall bo tu tekst gry jest w oddzielnych plikach XML.
W grze znalazłem wiele plików z ciągiem znaków:
<stringid:x,y> np: <stringid:1,12>.
Może ktoś wie do czego odnoszą się liczby x i y?
Domyślam się, że x to numer pliku stringtable01.xml
a "y" to numer wiersza (komórki), ale nie udało mi się tego sprawdzić.
W przykładowej grze: One Late Night - http://www.onelatenight.com rzeczywiście tekst gry jest w pliku Assembly-CSharp.dll.
Niestety nie wiem jak ten poradnik zastosować dla Deus EX The Fall bo tu tekst gry jest w oddzielnych plikach XML.
W grze znalazłem wiele plików z ciągiem znaków:
<stringid:x,y> np: <stringid:1,12>.
Może ktoś wie do czego odnoszą się liczby x i y?
Domyślam się, że x to numer pliku stringtable01.xml
a "y" to numer wiersza (komórki), ale nie udało mi się tego sprawdzić.
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Proszę o upload spolszczenia w takim stanie jakie masz w dniu dzisiejszym.
Re: Deus Ex: The Fall (PC)
Stan spolszczenia na dzień dzisiejszy to ok. 10% tłumaczenia. Spolszczenie nie będzie teraz udostępnione, chyba że znajdą się osoby chętne do pomocy i może jak będzie ukończone w ok 80% to udostępnię do testów. Szukam też chętnych do pomocy przy spolszczaniu grafik w grze.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości