[PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Elum » 23 cze 2015, o 20:14

I pytanko - tłumaczysz Black Dahalia??????
Do Black Dahlii planuję wrócić po przetłumaczeniu Tesli!!!!!1 ;) Na razie z grubsza przetłumaczyłem wersję demo i zrobiłem sobie przerwę, bo zostało tam jeszcze trochę problemów około technicznych, nad którymi chciałbym się pozastanawiać i porozwiązywać na spokojnie...

W skrócie - teraz priorytetem jest Tesla, po Tesli przyjdzie czas na Black Dahlię.

Plaski
Posty: 75
Rejestracja: 23 lip 2011, o 20:21

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Plaski » 25 cze 2015, o 08:35

Pamiętam że była jeszcze tego typu gierka-nazywała się Ripper
Po szaleńczych zwyżkach akcje [...] zanurkowały. To kara dla inwestorów którzy pomylili giełdę z kasynem...

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Elum » 25 cze 2015, o 17:06

Zgadza się. Rippera zrobił mniej więcej ten sam zespół, więc jest pod wieloma względami podobny. I wystąpił tam Christopher Walken... Ale jednak wolę tłumaczyć Black Dahlię. Rippera (i starszych gier z Texem) nie mam w ogóle w planach, nawet tych bardzo odległych. :)

Plaski
Posty: 75
Rejestracja: 23 lip 2011, o 20:21

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Plaski » 26 cze 2015, o 10:50

I jeszcze jedno-twoja strona z encyklopedią gier wymiata, kawał dobrej roboty, aczkolwiek brakuje paru pozycji np. paru przygodówek filmowych
np.: Tender Loving Care, Voyeur, Silent Steel, itd. itd. mógłbym wymieniać i wymieniać
no i brak też niektórych polskich klasyków jak np. Mózgprocesor, Klątwa itd.
Po szaleńczych zwyżkach akcje [...] zanurkowały. To kara dla inwestorów którzy pomylili giełdę z kasynem...

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Elum » 27 cze 2015, o 11:01

[taki_trochę_offtopic] Encyklopedia cały czas się rozbudowuje (powoli, ale się rozbudowuje), więc wiele brakujących tytułów, również tych starszych, prędzej czy później się tam jeszcze pojawi. Mniej istotne pewnie nigdy nie doczekają się swoich wpisów (potrzebny byłby cyborg albo jakiś inny bot, żeby ogarnąć taką ilość materiału), ale akurat te konkretne, które wymieniłeś (i parę innych) na pewno warto dodać. O Silent Steel już nawet kiedyś myślałem (przy okazji Flash Traffic, tych samych twórców), ale ponieważ nie miałem pod ręką ładnych screenów (w oryginalnej rozdzielczości, najlepiej w formacie .png), to odłożyłem ją na później... tzn. na ten lub przyszły rok. ;) [/taki_trochę_offtopic]

Awatar użytkownika
Zagadka
Posty: 88
Rejestracja: 30 lip 2011, o 22:05
Grupa: wolny strzelec GPP
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Zagadka » 11 lip 2015, o 12:15

1. W niektórych dialogach synchronizacja jest źle ustawiona, tzn. czasem napisy znikają za szybko. Parę razy się zdarza, że postacie jeszcze coś mówią, a napisy tego nie pokazują, albo pokazują coś innego (jak np. retrospekcja, gdy się obejrzy ten zielony ogród za lombardem Rooka albo rozmowa Texa ze Smart Alexem po zdobyciu Freeze Gun). Przy okazji naprawiania niemieckiego tłumaczenia, naprawiono większość błędów ze synchronizacją i wspominane przeze mnie wyżej błędy z dialogami w wersji angielskiej. Dyskusja na ten temat jest na stronie poniżej. Można tam pobrać te usprawnione napisy. Czy tłumaczysz na tej właśnie naprawionej wersji angielskich napisów albo planujesz potem przenieść swoje spolszczenie do niej?:
http://bigfinishgames.com/improved-germ ... er-created

2. Zamierzasz ruszać jakiekolwiek grafiki w grze? (głównie mam na myśli dokumenty, jakie Tex przetrzymuje w inwentarzu albo te tablice informacyjne wokół Chandler Avenue).

3. Kiedy ukaże się pierwszy nieprofesjonalnie zmontowany zwiastun? ;P.

Wigoru na projekt. Sporo tam gier słownych i aluzji do chyba każdego filmu z Bogartem :).

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Elum » 13 lip 2015, o 17:24

Czy tłumaczysz na tej właśnie naprawionej wersji angielskich napisów albo planujesz potem przenieść swoje spolszczenie do niej?
Na razie tłumaczę na wersji oryginalnej. Naprawianie różnych drobnych błędów zostawię sobie na koniec.

Czasy poszczególnych linii tekstu i tak edytuje się w oddzielnych plikach, więc w ogóle nie zawracam sobie tym teraz głowy. Tym bardziej, że to co pasuje do wersji angielskiej i niemieckiej niekoniecznie musi idealnie pasować w polskiej.
Zamierzasz ruszać jakiekolwiek grafiki w grze? (głównie mam na myśli dokumenty, jakie Tex przetrzymuje w inwentarzu albo te tablice informacyjne wokół Chandler Avenue).
Szyldów naturalnie ruszać nie zamierzam (to przecież San Francisco!), treść tablic może spróbuję podpiąć do napisów, dokumenty w inwentarzu... nie wiem, zastanowię się jeszcze.

Generalnie gra jest mniej więcej tak skonstruowana, żeby nie trzeba było żadnych grafik tłumaczyć/przerabiać (w wersjach niemiecko-francusko-hiszpańskich też nie są przecież przetłumaczone). Między innymi to mi się w niej podoba. ;)
Kiedy ukaże się pierwszy nieprofesjonalnie zmontowany zwiastun? ;P.
Jesienią? Ze zwiastunami nie chcę się spieszyć dopóki nie będę mieć wybranych scen dopracowanych przynajmniej w 99 procentach (screeny w każdej chwili można podmienić na aktualniejsze wersje, filmiku na YT się niestety zaktualizować nie da).

dulux92
Posty: 24
Rejestracja: 3 mar 2015, o 13:13

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: dulux92 » 13 lis 2015, o 12:28

Coś działasz jeszcze z tym spolszczeniem czy projekt został anulowany? Bo to już zaraz koniec roku a zero info na temat spolszczenia. Jak byś był tak miły, prosze o jakieś ździebko informacji.

Awatar użytkownika
Elum
Posty: 67
Rejestracja: 30 kwie 2010, o 07:52
Grupa: Przygodoskop
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Elum » 13 lis 2015, o 18:31

Działam. Czekałem tylko aż ktoś coś w tym wątku po mnie napisze, bo bardzo denerwuje mnie, że nie można na forum GPP napisać dwóch postów jednego pod drugim (treść drugiego zawsze automatycznie "doczepia się" do pierwszego). Reżim trochę jak w Korei Północnej... :P

A wracając do tematu. Planowałem jesienią nagrać jakiś krótki mini-zwiastun, więc najwyższy czas się za to zabrać. Zastanowię się jaki urywek/wycinek by się nadawał (tj. jakiś w miarę przetłumaczony i bez spoilerów) i wrzucę coś jutro lub pojutrze.

-- 15 lis 2015, o 19:47 --




Awatar użytkownika
Zagadka
Posty: 88
Rejestracja: 30 lip 2011, o 22:05
Grupa: wolny strzelec GPP
Kontakt:

Re: [PC] Tesla Effect: A Tex Murphy Adventure

Postautor: Zagadka » 17 lis 2015, o 14:33

No proszę. I to nie jeden, a dwa (nie)profesjonalnie zmontowane zwiastuny :). Dobre tłumaczenie i dobrze oddana zabawność tych scen. Podczas grania zastanawiałem się, jak przetłumaczysz pewne kwestie, z którymi sam miałbym problem. Jak już wydasz, to zmotywuję się, by zagrać drugi raz i dokończyć solucję i zdobyć inne zakończenie (to, które ja zdobyłem nie było takie, jakie bym chciał). Na forum Steam opisano, w których momentach w grze są kluczowe momenty, wypływające na fabułę.

Domyślasz się, ile procent już wykonałeś tłumaczenia?


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość