Strona 3 z 7
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 20 mar 2018, o 23:18
autor: dzaggiel
Nie śmieszny fakt: Otóż tyle kontentu nie zostało dodanego do gry:
https://i.imgur.com/1EIlvMZ.png oraz
Dodam tylko że są to teksty które już miały nagrane dialogi i zostały dodane do gry lecz nie zostały wykorzystane w grze. Jest tego więcej w plikach natomiast pozostałe dialogi / audiologi nie zostały już nagrane a tylko spisane. Niektóre dialogi pojawiały się w plikach w formie wersjonowania od np. a-h gdzie "b" było wersją finalną. Smuci fakt że ta zawartość została usunięta z gry tym bardziej że została stworzona a nawet zaimplementowana. Zadałem pytanie twórcy gry niestety odpowiedzi nie otrzymałem.
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 21 mar 2018, o 19:01
autor: Lknd
@dzaggiel
Napisy na plakatach, ścianach, podłodze będą tłumaczone ? I czy tworząc osobne spolszczenie do nie-remastered będziesz musiał zaczynać wszystko od nowa?
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 21 mar 2018, o 21:58
autor: dzaggiel
Wszystko co twórcy zaimplementowali pod pokazywanie napisów będzie przetłumaczone. Seria Bioshock w większości daje możliwość pokazywania napisów na plakatach, ścianach itp więc tak będzie to przetłumaczone a nawet już jest :p Co do wersji nie-remastered nie będę zaczynał niczego od nowa gdyż tłumaczenie będę miał. Muszę podejrzeć tylko jak wygląda struktura plików więc jedyna praca to będzie przeniesienie tekstów do plików z nie-remastera.
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 22 mar 2018, o 17:06
autor: Lknd
To za miesiąc sobie pogram z tym spolszczeniem, hihihi.
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 25 mar 2018, o 19:09
autor: dzaggiel
Chciałem wraz z początkiem nowego miesiąca zacząć przenosić teksty do plików z gry lecz raczej się nie wyrobię. Myślę że dopiero jakoś w okolicach 2-3 tygodni zakończę pierwszą korektę i przystąpię do przenoszenia tekstów. Same przenosiny nie powinny zająć zbyt długo 2-3 dni do tygodnia to max. Testy raczej mogą się zacząć dopiero jakoś w maju ewentualnie pod koniec kwietnia. Nie chcę tutaj podawać dat itp ale spolszczenie może się ukazać jakoś dopiero wraz z początkiem wakacji lub nieco wcześniej.
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 16 kwie 2018, o 20:50
autor: dzaggiel
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 21 kwie 2018, o 21:47
autor: dzaggiel
Witam jak przebiegają dalsze prace?
Można powiedzieć że skończyłem drugą korektę pierwszego dodatku Protector Trials i zacząłem przenosić dialogi z Minerva's Den do plików. Dodam tylko że same dialogi do pierwszego dodatku były już przetłumaczone przez Cenegę. Ja przetłumaczyłem tylko elementy menu dodatku, opisy map, zadania, wiadomości przy ładowaniu map oraz informacje które są kierowane przez grę w stronę gracza. Tutaj możecie zobaczyć jak prezentuje się prawie finalna wersja pierwszego dodatku.
https://youtu.be/9zepgLuZq-4
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 29 kwie 2018, o 20:33
autor: dzaggiel
Aktualizacja prac na dzień dzisiejszych:
Właśnie skończyłem przenosić wszystkie dialogi do plików gry. Zrobiłem również drugą korektę dialogów a to dzięki wypakowanym w tym tygodniu plikom dźwiękowym z dialogami. Bardzo pomogły mi one zdobyć prędkość narracji no i sam charakter wypowiedzi. Od jutra zaczynam testy :) Znalazłem również fajną stronę dotyczącą BioShocka z której również korzystałem.
http://www.rapturearchives.org/php/museum.php
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 8 maja 2018, o 22:00
autor: dzaggiel
Re: [PC] Bioshock 2 Minerva's Den
: 16 maja 2018, o 20:34
autor: dzaggiel
Aktualizacja prac:
Właśnie skończyłem dopasowywanie dialogów oraz nagrań do ramki odpowiedzialnej za wyświetlanie ich. W tym momencie mogę zająć się bardziej przyjaznymi elementami jak sprawdzanie opisów, podpowiedzi i nakładanie drobnych korekt przy rozgrywce. Poza korektą trzeba jeszcze dodać napisy do 4 krótkich filmików. Dzięki kontaktowi z osobą z Rosji, która zrobiła rosyjską translację udało mi się tak przeorganizować pliki od fontów że gra uruchamia się w ok 45 sekund. Jest to wynik lepszy niż ostatnie ok. 2 minuty lecz gorszy jak bez spolszczenia (10 sekund). Niestety nie ma innego rozwiązania dla wersji Remastered. Wydaje mi się że premiera może się nieco przesunąć o jakieś 2 tygodnie (połowa czerwca).