[SNES] Chrono Trigger
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 12 gru 2009, o 16:17
Re: [SNES] Chrono Trigger
Mam taki problem sam zobacz : http://imageshack.us/f/843/13js.jpg/
Re: [SNES] Chrono Trigger
To wymieniony wyżej (i w readme) problem z kompatybilnością kodu z niektórymi emulatorami. Po screenie domyślam się, że używasz Snes9x. W readme napisałem jak to obejść. Ewentualnie możesz też spróbować innego emulatora. Usterka zostanie ostatecznie usunięta w przyszłej wersji łatki.
EDIT: Wycofałem tę jedną problematyczną zmianę, naniosłem poprawki zgłoszonych tutaj wpadek w tekście. Nowa łatka dostępna do pobrania z mojej strony lub z pobieralni GPP.
EDIT: Wycofałem tę jedną problematyczną zmianę, naniosłem poprawki zgłoszonych tutaj wpadek w tekście. Nowa łatka dostępna do pobrania z mojej strony lub z pobieralni GPP.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
Witam. Mam pytanie do autora tegoż spolszczenia. Czy ono jest juz kompletne? Chodzi mi oto czy po zaaplikowaniu patcha na (właśnie jaką wersję gry?) ukończe ją bez problemu. Nie lubię przechodzić gry i zatrzymać się w miejscu bo np tekst jest źle przetłumaczony itp. Będę wdzięczny za pomoc. Bo chciałem tą grę skończyć po raz drugi (ostatnio grałem w to ponad 6 lat temu). A teraz chciałbym grę skończyć grając na emulatorze w telefonie.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: [SNES] Chrono Trigger
Tłumaczenie jest kompletne i grywalne od dobrych 5 lat. Bez obaw :) Łatkę nakłada się na amerykański rom na Super Nintendo, szczegóły w readme.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
Zamierzasz konwertować swoje spolszczenie do wersji steam?
Re: [SNES] Chrono Trigger
Wiedziałem, że ktoś zapyta :P Nie zamierzam. Przede wszystkim dlatego, że jest to strasznie leniwie wykonany port z wersji mobilnej, którego zwyczajnie nie mogę polecić. Dodatkowo, podobnie jak wersja DS i Android, ma przepisaną większość dialogów i dodane drugie tyle tekstu (głównie samouczki, dodatkowe dungeony itd.), więc nie jest to kwestia kopiuj-wklej, co zresztą ostatecznie powstrzymało mnie przed poważniejszymi pracami nad portem do wersji DS.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
Wielka szkoda, sam port jest już naprawiany zarówno prze modderów (http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1322905055) jak i se (https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... -port-soon), więc jego jakość z pewnością wzrośnie a rodzimy język w tak kultowym tytule byłby wisienką na torcie, nawet jeśli niekompletny.Wiedziałem, że ktoś zapyta :P Nie zamierzam. Przede wszystkim dlatego, że jest to strasznie leniwie wykonany port z wersji mobilnej, którego zwyczajnie nie mogę polecić. Dodatkowo, podobnie jak wersja DS i Android, ma przepisaną większość dialogów i dodane drugie tyle tekstu (głównie samouczki, dodatkowe dungeony itd.), więc nie jest to kwestia kopiuj-wklej, co zresztą ostatecznie powstrzymało mnie przed poważniejszymi pracami nad portem do wersji DS.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości