[SNES] Chrono Trigger

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
mziab
Posty: 394
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontaktowanie:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 2 sie 2013, o 11:44

Faktycznie, nie widziałem tego tekstu w akcji, bo zwykle po prostu rozwalam strażnika :)

Ale nie wiem skąd ci się kojarzy, że wiem o tej literówce. Gdybym wiedział, byłaby już poprawiona :) Pierwszy raz ją widzę. W każdym razie, odnotowane, dzięki.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Gregoreo
Posty: 24
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 15:45

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Gregoreo » 2 sie 2013, o 12:32

Da się go rozwalić zanim on to wypowie? Przecież on otwiera kraty, uderza nas, WYPOWIADA tę kwestię i dopiero możemy go ewentualnie uderzyć od tyłu, bądź zawalczyć z obydwoma.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 394
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontaktowanie:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 2 sie 2013, o 12:45

Nie pamiętam w tej chwili szczegółów. W każdym razie, jakoś nie kojarzę, żebym widział ten tekst w akcji. Najczęściej po prostu grzecznie odczekuję do trzeciego dnia. Drażnienie strażnika jest ogólnie mało produktywne :) Robiłem to może ze 2-3 razy.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Gregoreo
Posty: 24
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 15:45

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Gregoreo » 2 sie 2013, o 19:16

Mam podejrzenia, że ser-pułapka w Kanałach w Przyszłości jest zepsuta, bardzo trudno w nią wpaść.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 394
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontaktowanie:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 2 sie 2013, o 19:21

Nieuzasadnione podejrzenie o tyle, że w mapach i eventach nie było nigdy nic zmieniane. Wszystkie powinny działać identycznie jak w oryginale. Upewnij się najpierw czy faktycznie problem występuje tylko przy używaniu spolszczenia.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Gregoreo
Posty: 24
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 15:45

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Gregoreo » 3 sie 2013, o 10:50

Tylko informuję, w momencie pisania byłem świadom mojej niewiedzy w tej kwestii.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 394
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontaktowanie:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 3 sie 2013, o 11:12

W każdym razie, zgłoszenia na wyrost robią moim zdaniem więcej złego niż dobrego, więc jeśli zgłaszasz jakąś wątpliwość, postaraj się najpierw sprawdzić czy to rzeczywiście bug w tłumaczeniu. Ale poza częściami, gdzie został wstawiony kod nowej czcionki, gra działa dokładnie tak jak oryginał. W tym względzie możesz mi zaufać :) W MKR było o tyle inaczej, że tekst był osadzony w eventach, więc mogły wystąpić nieoczekiwane zmiany w zachowaniu gry, jeśli któryś znacznik nie był poprawnie zrzucony. Tutaj na szczęście tekst jest zapisany oddzielnie, więc nie ma szansy pojawienia się takich usterek. Możesz spać spokojnie :)
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Gregoreo
Posty: 24
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 15:45

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Gregoreo » 3 sie 2013, o 17:33

Szczególnie, że ta pułapka po prostu działała troszkę inaczej, niż się spodziewałem :P
Mam film zrobiony ZSNESem na którym jest jeden z glitchy, których nie zauważyłeś, w folderze z zakończeniem ".mzt" o tytule romu, w którym są dwa pliki: "append.mzi" i "append.zst". Czy takie pliki mogą być dla Ciebie przydatne?

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 394
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontaktowanie:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 3 sie 2013, o 19:46

Nie używałem tego formatu, ale z tego co się orientuję jest dość podatny na problemy z kompatybilnością (np. jeśli używano innej wersji ZSNES-a). Możesz wysłać na maila razem z dokładnym opisem na co zwrócić uwagę. Spojrzę później.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Czupur
Posty: 20
Rejestracja: 10 sie 2012, o 20:01

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Czupur » 9 sie 2013, o 23:29

Znalazłem błąd. Pierwszy tekst jaki wypowiada Frog zaraz po tym jak kończy wspominać śmierć Cyrusa, kiedy przynosimy mu naprawiony masamune. "Minęło dziesieć 10 wiosen..." Brak ogonka i dziesiątki się dublują.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość