[SNES] Chrono Trigger

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
PiotrW
Posty: 52
Rejestracja: 27 lis 2008, o 23:18
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: PiotrW » 31 lip 2009, o 09:00

Pamiętasz może moment gry chociaż?
To była chyba chwilę przed tym jak stworzono Czarny Omen, ale tak jak mówię, 'chyba'....

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 31 lip 2009, o 10:13

Dałeś mi pretekst, żeby znowu zagrać w tę znakomitą grę :) Chyba zrobię kolejne podejście, kiedy skończę testować ToP i ogarnę CK2.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
PiotrW
Posty: 52
Rejestracja: 27 lis 2008, o 23:18
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: PiotrW » 31 lip 2009, o 10:37

Dobrze, że tylko takie preteksty daję ;)
To jeszcze dodam tylko na jakich ustawieniach emu grałem:
Rozdzielczość: 1024x896 DR W
Filtry: Super 2xSai, Hi-res mode 7 oraz włączone Vsync.
Nic więcej w opcjach nie kombinowałem (tylko "speed" dałem na spację, ale to bez znaczenia)
Emu tak jak wspominałem zsnes 1.51, a rom dokładnie taki jak zalecałeś, spatchowany na stałe - nie przez emulator.

Pozdrawiam!

UNOisMAD
Posty: 8
Rejestracja: 22 lis 2008, o 12:36

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: UNOisMAD » 5 sie 2009, o 00:41

Pod jaką wersje gry jest to tłumaczenie? Bo już sprawdzałem na trzech i na każdym jest przy uruchomieniu na ZSNESie "Bad Rom".

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 5 sie 2009, o 00:46

To tylko oznacza, że suma kontrolna się nie zgadza. To jest żaden wyznacznik, po prostu oznaka nałożenia łatki. Tak ma być. Gwoli ścisłości, tłumaczenie działa z romem Chrono Trigger (U) [!] bez nagłówka.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

UNOisMAD
Posty: 8
Rejestracja: 22 lis 2008, o 12:36

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: UNOisMAD » 5 sie 2009, o 00:52

Ale mimo wszystko gra się nie uruchamia dalej. Jutro jeszcze przy tym pokombinuje.

adamo159
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2009, o 12:39

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: adamo159 » 11 wrz 2009, o 12:43

Witam serdecznie.
Mam pytanie - czy jest możliwe żebyś przeniósł spolszczenie na wersję z NDS? Pliki tekstowe są już gotowe, więc może by się dało? A wielu graczy byłoby baaaaardzo wdzięcznych :)

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 11 wrz 2009, o 12:57

Wersja NDS ma trochę dodanego tekstu i wiele zmian merytorycznych. Nie byłby to zwyczajny copy'n'paste. Gdybym się tego podjął, musiałbym porównać oba skrypty i zadecydować nad ewentualnymi zmianami.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: bemberg » 11 wrz 2009, o 13:23

No cóż... Wersja na NDSa ma wszystko co najlepsze z wersji SNES i PSX :) Według mnie warto, zwłaszcza, że 95% pracy masz już za sobą. Trzymam kciuki :)
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 11 wrz 2009, o 14:01

Nie ukrywam, że jak na razie nie miałem okazji przejść całej wersji DS, ale to rzeczywiście najlepszy port gry i nie ma wielu technicznych ograniczeń poprzednich wersji. Pozwólcie jednak, że na razie skupię się na innych projektach, a później się zobaczy :)

EDIT: Szybko rzuciłem okiem i wygląda na to, że dialogi są w tej samej kolejności, a wszystko nowe doklejone na koniec i w oddzielnych blokach. Dodano masę dodatków jak quizy i tutoriale, spis zakończeń itd. Z tego, co widzę, nazewnictwo i język są miejscami całkiem inne. Krótko mówiąc, można by próbować przysposobić tłumaczenie, ale przydałoby się je przy tym porównać z nowym skryptem, co pewnie zaowocowałoby przepisaniem większości. Na razie wolę dłubać w ToP :P
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości