[SNES] Chrono Trigger
Re: [SNES] Chrono Trigger
Ja najbardziej bym czekał na wersje na NDS:/
Re: [SNES] Chrono Trigger
Niestety u mnie nie pomaga.Spróbuj czy to coś zmienia.
Odpalam triggera na emulatorze SnesX9 v1.51 z tłumaczeniem mteam i cały czas wyskakuje błąd [bad checksum] jak temu zaradzić?
dodam że próbowałem też poprawić nagłówek jednak to nic nie pomogło
Re: [SNES] Chrono Trigger
[bad checksum] wcale nie musi oznaczać, że tłumaczenie zostało źle nałożone. Coś nie działa? Na jaki rom nakładasz?
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
room jeżeli dobrze rozumiem ;)
Re: [SNES] Chrono Trigger
Przydałoby się trochę więcej szczegółów. Jaki dokładny rozmiar romu? Jakim programem nakładasz łatkę? Używasz tej nieoficjalnej, którą załączyłem tutaj czy oficjalnego wydania z mojej strony? Sugerowałbym raczej tę drugą.
Swoją drogą, na czym dokładnie polega problem? Bo jak mówiłem, sam komunikat [bad checksum] nie musi oznaczać, że coś poszło nie tak. Ze względu na użyte narzędzia oficjalna łatka nie ma naprawionej sumy kontrolnej, co jest jednak bez znaczenia dla działania gry i spolszczenia.
Swoją drogą, na czym dokładnie polega problem? Bo jak mówiłem, sam komunikat [bad checksum] nie musi oznaczać, że coś poszło nie tak. Ze względu na użyte narzędzia oficjalna łatka nie ma naprawionej sumy kontrolnej, co jest jednak bez znaczenia dla działania gry i spolszczenia.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
rozmiar roomu 4 428 098bajtów, użyłem programu LunarISP.A problem dokładniej polega na tym, że po włączeniu gry wyskakują na dole żłóte napisy i wśród nich włśnie to [bad checksum] po czym znikają i w emulatorze pozostaje czarny ekran.Nic się nie nie wyświetla.
Re: [SNES] Chrono Trigger
To nie jest prawidłowy rom. Powinien mieć dokładnie 4 194 304 bajty.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
a no to dodam że przed wrzuceniem spolszczenia gra normlanie działała po ang
prosiłbym rade co mam zrobić jeżeli rozmiar roomu się nie zgadza =)
prosiłbym rade co mam zrobić jeżeli rozmiar roomu się nie zgadza =)
Re: [SNES] Chrono Trigger
Poszukać innej wersji. Ale coś mi się wydaje, że źle podajesz ten rozmiar. Rom CT powinien mieć 4 194 304 bajty (bez nagłówka) lub 4 194 816 bajtów (z nagłówkiem, który trzeba usunąć).
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj
Re: [SNES] Chrono Trigger
no tak moja wina 4 194 304bajtów to dokładna waga
Wcześniej podawałem wage całego folderu
Wcześniej podawałem wage całego folderu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości