[SNES] Chrono Trigger

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Dominik1041
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2009, o 16:17

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Dominik1041 » 12 gru 2009, o 16:20

U mnie też sie gra nie chce uruchomic ;||
biore tym programem ipswin zeby go dac na inny plik a potem emu zsnes ale i tak dalej czarny ekran ..
jak mam zrobic zeby dzialal bo nie wiem juz ?
pomóżcie bo to bardzo fajna gra i chce sobie pograc na tym tlumaczeniu .

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 12 gru 2009, o 16:29

Po pierwsze, odradzam IPSWin. To stary, niedopracowany patcher i ma problemy z nakładaniem niektórych łatek. Po drugie, sprawdź rom. Prawidłowy powinien mieć 4194304 bajtów. Jeśli ma 4194516 bajtów (512 więcej niż trzeba), usuń nagłówek za pomocą tego.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Dominik1041
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2009, o 16:17

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Dominik1041 » 12 gru 2009, o 16:56

Usunąlem naglówek i mam tyle ile potrzeba .
Potem programem lunar ips wziąlem i na emu i dalej czarny ekran :( .

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 12 gru 2009, o 17:03

Próbowałeś użyć patchowania w locie, zmieniając nazwy romu i patcha na takie same (np. ct.ips i ct.smc)? Biorąc pod uwagę, że sam grałem pod zsnesem, musisz robić coś źle.

Krok po kroku:
1) Weź czysty rom.
2) Jeśli trzeba, usuń nagłówek.
3) Nałóż łatkę albo pozmieniaj nazwy.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Dominik1041
Posty: 5
Rejestracja: 12 gru 2009, o 16:17

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Dominik1041 » 12 gru 2009, o 17:14

Aa mam ;D
Wreszcie ;))
Teraz będę grał heh. Doczekać się nie mogłem. Dzięki bardzo za pomoc. Pozdro dla ciebie ;D

Zdania zaczynamy wielką literą, przed przecinkiem i kropką nie robimy spacji :P No i te nieszczęsne polskie ogonki! :D - N.

Jaka poprawność ;DD
Ahaha
Aa gierka wymiata jak najbardziej .
Rozpoczynam i już mi sie spolszczenie podoba ;)

To na dodatek dodam, że nie piszemy dwóch postów pod sobą. Baw się dobrze ze spolszczeniem mziaba. - N.

SpokoWap
Posty: 23
Rejestracja: 14 wrz 2008, o 13:57
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: SpokoWap » 11 sty 2010, o 01:04

Świetna robota. Jestem już w połowie gry i póki co, pod niemal każdym względem, podoba mi się bardziej niż lokalizacja Arakiego i Dzinxa (mam nadzieję, że nie pomyliłem ksywek), która notabene również była całkiem dobra, więc to naprawdę coś. Błędów nie uświadczyłem, a że nie jestem jakimś fanatykiem CT i nie grałem nigdy w oryginalną wersję, to czepiać nie mam się czego (czy to na przykład że klimat nie ten, a to nietrafione nazwy wrogów etc.). Jednym słowem - bomba. Dzięki :-) A sama gra jest po prostu genialna, za drugim razem smakuje mi jeszcze bardziej niż przy pierwszym podejściu.

Gregoreo
Posty: 25
Rejestracja: 15 kwie 2011, o 15:45

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Gregoreo » 15 kwie 2011, o 15:50

Witam!
Chciałbym zgłosić błąd w tłumaczeniu.
Grając pierwszy etap w prehistorii zmieniłem Ayli imię.
W momencie, gdy dowiadujemy się o kradzieży klucza do portalu, Lucca mówi taką kwestię:
(dokładny cytat)
"Lucca:Nie ma żartów!
Idźmy do AyliG!"

"AyliG"???

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 15 kwie 2011, o 16:07

To znacznik od automatycznej odmiany imienia. Normalnie powinno się zamiast niego wyświetlić imię w odpowiednim przypadku, ale zmieniając reguły zapomniałem nanieść zmiany w skrypcie. Pamiętam, że Norek niedawno zgłaszał coś podobnego, ale nie pamiętał którego imienia to dotyczyło. W każdym razie, poprawiłem w swoich roboczych plikach. Dzięki za zgłoszenie. To jedyne wystąpienie tego błędnego znacznika.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

Czupur
Posty: 20
Rejestracja: 10 sie 2012, o 20:01

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: Czupur » 10 sie 2012, o 20:24

Witam. Chciałbym się dowiedzieć dlaczego CT nie uruchamia się na SuperGNES'ie. Jest to najpopularniejszy emulator SNESa na Androida. Chodzi o to, że oryginalne romy chodzą bez problemu, natomiast ten twój, albo np. Arakiego i Dzinxa wogóle się nie uruchamia. Co może być tego przyczyną? Taki np. twojego autorstwa Harvest Moon w drugim wydaniu (100%) chodzi bez żadnego problemu. Nie tylko CT ale i wiele ciekawych tytułów (tłumaczonych), nie idzie odpalić. Jeżeli napisałem w złym temacie to wybaczcie. Czy to wina emulatora czy romu?

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 10 sie 2012, o 20:48

Nie używam tego emulatora, więc trudno mi powiedzieć. Sprawdzałeś czy łatka jest prawidłowo nałożona i działa na jakimś pecetowym emulatorze SNES-a, np. ZSNES?
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 11 gości