[SNES] Chrono Trigger

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
okm18
Posty: 9
Rejestracja: 1 wrz 2012, o 21:30

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: okm18 » 2 wrz 2012, o 09:28

Ja najbardziej bym czekał na wersje na NDS:/

uniden
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 00:49

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: uniden » 20 wrz 2012, o 00:55

Spróbuj czy to coś zmienia.
Niestety u mnie nie pomaga.
Odpalam triggera na emulatorze SnesX9 v1.51 z tłumaczeniem mteam i cały czas wyskakuje błąd [bad checksum] jak temu zaradzić?

dodam że próbowałem też poprawić nagłówek jednak to nic nie pomogło

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 20 wrz 2012, o 09:30

[bad checksum] wcale nie musi oznaczać, że tłumaczenie zostało źle nałożone. Coś nie działa? Na jaki rom nakładasz?
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

uniden
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 00:49

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: uniden » 20 wrz 2012, o 12:18

room jeżeli dobrze rozumiem ;)

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 20 wrz 2012, o 16:16

Przydałoby się trochę więcej szczegółów. Jaki dokładny rozmiar romu? Jakim programem nakładasz łatkę? Używasz tej nieoficjalnej, którą załączyłem tutaj czy oficjalnego wydania z mojej strony? Sugerowałbym raczej tę drugą.

Swoją drogą, na czym dokładnie polega problem? Bo jak mówiłem, sam komunikat [bad checksum] nie musi oznaczać, że coś poszło nie tak. Ze względu na użyte narzędzia oficjalna łatka nie ma naprawionej sumy kontrolnej, co jest jednak bez znaczenia dla działania gry i spolszczenia.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

uniden
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 00:49

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: uniden » 20 wrz 2012, o 17:16

rozmiar roomu 4 428 098bajtów, użyłem programu LunarISP.A problem dokładniej polega na tym, że po włączeniu gry wyskakują na dole żłóte napisy i wśród nich włśnie to [bad checksum] po czym znikają i w emulatorze pozostaje czarny ekran.Nic się nie nie wyświetla.

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 20 wrz 2012, o 17:31

To nie jest prawidłowy rom. Powinien mieć dokładnie 4 194 304 bajty.
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

uniden
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 00:49

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: uniden » 20 wrz 2012, o 18:09

a no to dodam że przed wrzuceniem spolszczenia gra normlanie działała po ang

prosiłbym rade co mam zrobić jeżeli rozmiar roomu się nie zgadza =)

Awatar użytkownika
mziab
Posty: 459
Rejestracja: 20 maja 2008, o 23:11
Grupa: mteam
Kontakt:

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: mziab » 20 wrz 2012, o 18:14

Poszukać innej wersji. Ale coś mi się wydaje, że źle podajesz ten rozmiar. Rom CT powinien mieć 4 194 304 bajty (bez nagłówka) lub 4 194 816 bajtów (z nagłówkiem, który trzeba usunąć).
"Człowieka można przedstawić w postaci ułamka, w którym licznikiem są jego właściwości, a mianownikiem - mniemanie o sobie. Im większy mianownik, tym mniejszy cały ułamek." - Lew Tołstoj

uniden
Posty: 7
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 00:49

Re: [SNES] Chrono Trigger

Postautor: uniden » 20 wrz 2012, o 18:54

no tak moja wina 4 194 304bajtów to dokładna waga

Wcześniej podawałem wage całego folderu


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości