Strona 11 z 12

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 sie 2013, o 14:24
autor: Dominik1041
Mam taki problem sam zobacz : http://imageshack.us/f/843/13js.jpg/

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 sie 2013, o 14:30
autor: mziab
To wymieniony wyżej (i w readme) problem z kompatybilnością kodu z niektórymi emulatorami. Po screenie domyślam się, że używasz Snes9x. W readme napisałem jak to obejść. Ewentualnie możesz też spróbować innego emulatora. Usterka zostanie ostatecznie usunięta w przyszłej wersji łatki.

EDIT: Wycofałem tę jedną problematyczną zmianę, naniosłem poprawki zgłoszonych tutaj wpadek w tekście. Nowa łatka dostępna do pobrania z mojej strony lub z pobieralni GPP.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 26 wrz 2014, o 03:24
autor: Zacksu22
Witam. Mam pytanie do autora tegoż spolszczenia. Czy ono jest juz kompletne? Chodzi mi oto czy po zaaplikowaniu patcha na (właśnie jaką wersję gry?) ukończe ją bez problemu. Nie lubię przechodzić gry i zatrzymać się w miejscu bo np tekst jest źle przetłumaczony itp. Będę wdzięczny za pomoc. Bo chciałem tą grę skończyć po raz drugi (ostatnio grałem w to ponad 6 lat temu). A teraz chciałbym grę skończyć grając na emulatorze w telefonie.
Pozdrawiam

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 26 wrz 2014, o 09:09
autor: mziab
Tłumaczenie jest kompletne i grywalne od dobrych 5 lat. Bez obaw :) Łatkę nakłada się na amerykański rom na Super Nintendo, szczegóły w readme.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 6 mar 2018, o 10:51
autor: EvilDoom
Zamierzasz konwertować swoje spolszczenie do wersji steam?

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 6 mar 2018, o 11:03
autor: mziab
Wiedziałem, że ktoś zapyta :P Nie zamierzam. Przede wszystkim dlatego, że jest to strasznie leniwie wykonany port z wersji mobilnej, którego zwyczajnie nie mogę polecić. Dodatkowo, podobnie jak wersja DS i Android, ma przepisaną większość dialogów i dodane drugie tyle tekstu (głównie samouczki, dodatkowe dungeony itd.), więc nie jest to kwestia kopiuj-wklej, co zresztą ostatecznie powstrzymało mnie przed poważniejszymi pracami nad portem do wersji DS.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 4 kwie 2018, o 07:50
autor: Qamok
Wiedziałem, że ktoś zapyta :P Nie zamierzam. Przede wszystkim dlatego, że jest to strasznie leniwie wykonany port z wersji mobilnej, którego zwyczajnie nie mogę polecić. Dodatkowo, podobnie jak wersja DS i Android, ma przepisaną większość dialogów i dodane drugie tyle tekstu (głównie samouczki, dodatkowe dungeony itd.), więc nie jest to kwestia kopiuj-wklej, co zresztą ostatecznie powstrzymało mnie przed poważniejszymi pracami nad portem do wersji DS.
Wielka szkoda, sam port jest już naprawiany zarówno prze modderów (http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... 1322905055) jak i se (https://www.eurogamer.net/articles/2018 ... -port-soon), więc jego jakość z pewnością wzrośnie a rodzimy język w tak kultowym tytule byłby wisienką na torcie, nawet jeśli niekompletny.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 28 sty 2019, o 21:08
autor: Meanthord
Po pierwsze chwała dla mziaba za wydanie tak wspaniałego spolszczenia.
Po drugie byłoby wspaniale, gdyby takowe wyszło dla wersji na PSX. Wiem, że to marzenie ściętej głowy, ale chociaż zostawię tu wpis na wieki :P, że ktoś by się z tego powodu bardzo ucieszył :). Nawet olać dodatkowy content, po prostu zostawić tylko to, co w wersji SNES-owej było przetłumaczone i nic więcej.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 29 sty 2019, o 15:41
autor: nerka99
Po pierwsze chwała dla mziaba za wydanie tak wspaniałego spolszczenia.
Po drugie byłoby wspaniale, gdyby takowe wyszło dla wersji na PSX. Wiem, że to marzenie ściętej głowy, ale chociaż zostawię tu wpis na wieki :P, że ktoś by się z tego powodu bardzo ucieszył :). Nawet olać dodatkowy content, po prostu zostawić tylko to, co w wersji SNES-owej było przetłumaczone i nic więcej.
Wersja PSXowa chyba najmniej przyjemna do grania, długie loadingi CD łącznie z loadingami przed walkami uprzykrzają zabawę. Dodatkowe rzeczy z wersji PSX zostały wrzucone do portu DSowego, ba nawet istnieje snesowy hack gry z dodanymi filmikami itd.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 31 sty 2019, o 11:39
autor: Meanthord
Zdaję sobie sprawę z faktu, że PSX-owy port CT nie był najwyższych lotów, chociaż w czasach wszechobecnych emulatorów (nawet na innych konsolach) takie np. loadingi nie stanowią już problemu.
SNES-owy hack z filmami z wersji PSX? Chyba coś pokręciłeś :). Ale zaintrygowałeś mnie, jeśli masz jakieś informacje zarzuć linkiem.