Strona 7 z 12

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 2 wrz 2012, o 09:28
autor: okm18
Ja najbardziej bym czekał na wersje na NDS:/

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 00:55
autor: uniden
Spróbuj czy to coś zmienia.
Niestety u mnie nie pomaga.
Odpalam triggera na emulatorze SnesX9 v1.51 z tłumaczeniem mteam i cały czas wyskakuje błąd [bad checksum] jak temu zaradzić?

dodam że próbowałem też poprawić nagłówek jednak to nic nie pomogło

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 09:30
autor: mziab
[bad checksum] wcale nie musi oznaczać, że tłumaczenie zostało źle nałożone. Coś nie działa? Na jaki rom nakładasz?

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 12:18
autor: uniden
room jeżeli dobrze rozumiem ;)

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 16:16
autor: mziab
Przydałoby się trochę więcej szczegółów. Jaki dokładny rozmiar romu? Jakim programem nakładasz łatkę? Używasz tej nieoficjalnej, którą załączyłem tutaj czy oficjalnego wydania z mojej strony? Sugerowałbym raczej tę drugą.

Swoją drogą, na czym dokładnie polega problem? Bo jak mówiłem, sam komunikat [bad checksum] nie musi oznaczać, że coś poszło nie tak. Ze względu na użyte narzędzia oficjalna łatka nie ma naprawionej sumy kontrolnej, co jest jednak bez znaczenia dla działania gry i spolszczenia.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 17:16
autor: uniden
rozmiar roomu 4 428 098bajtów, użyłem programu LunarISP.A problem dokładniej polega na tym, że po włączeniu gry wyskakują na dole żłóte napisy i wśród nich włśnie to [bad checksum] po czym znikają i w emulatorze pozostaje czarny ekran.Nic się nie nie wyświetla.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 17:31
autor: mziab
To nie jest prawidłowy rom. Powinien mieć dokładnie 4 194 304 bajty.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 18:09
autor: uniden
a no to dodam że przed wrzuceniem spolszczenia gra normlanie działała po ang

prosiłbym rade co mam zrobić jeżeli rozmiar roomu się nie zgadza =)

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 18:14
autor: mziab
Poszukać innej wersji. Ale coś mi się wydaje, że źle podajesz ten rozmiar. Rom CT powinien mieć 4 194 304 bajty (bez nagłówka) lub 4 194 816 bajtów (z nagłówkiem, który trzeba usunąć).

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 20 wrz 2012, o 18:54
autor: uniden
no tak moja wina 4 194 304bajtów to dokładna waga

Wcześniej podawałem wage całego folderu