Strona 10 z 12

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 2 sie 2013, o 11:44
autor: mziab
Faktycznie, nie widziałem tego tekstu w akcji, bo zwykle po prostu rozwalam strażnika :)

Ale nie wiem skąd ci się kojarzy, że wiem o tej literówce. Gdybym wiedział, byłaby już poprawiona :) Pierwszy raz ją widzę. W każdym razie, odnotowane, dzięki.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 2 sie 2013, o 12:32
autor: Gregoreo
Da się go rozwalić zanim on to wypowie? Przecież on otwiera kraty, uderza nas, WYPOWIADA tę kwestię i dopiero możemy go ewentualnie uderzyć od tyłu, bądź zawalczyć z obydwoma.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 2 sie 2013, o 12:45
autor: mziab
Nie pamiętam w tej chwili szczegółów. W każdym razie, jakoś nie kojarzę, żebym widział ten tekst w akcji. Najczęściej po prostu grzecznie odczekuję do trzeciego dnia. Drażnienie strażnika jest ogólnie mało produktywne :) Robiłem to może ze 2-3 razy.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 2 sie 2013, o 19:16
autor: Gregoreo
Mam podejrzenia, że ser-pułapka w Kanałach w Przyszłości jest zepsuta, bardzo trudno w nią wpaść.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 2 sie 2013, o 19:21
autor: mziab
Nieuzasadnione podejrzenie o tyle, że w mapach i eventach nie było nigdy nic zmieniane. Wszystkie powinny działać identycznie jak w oryginale. Upewnij się najpierw czy faktycznie problem występuje tylko przy używaniu spolszczenia.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 3 sie 2013, o 10:50
autor: Gregoreo
Tylko informuję, w momencie pisania byłem świadom mojej niewiedzy w tej kwestii.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 3 sie 2013, o 11:12
autor: mziab
W każdym razie, zgłoszenia na wyrost robią moim zdaniem więcej złego niż dobrego, więc jeśli zgłaszasz jakąś wątpliwość, postaraj się najpierw sprawdzić czy to rzeczywiście bug w tłumaczeniu. Ale poza częściami, gdzie został wstawiony kod nowej czcionki, gra działa dokładnie tak jak oryginał. W tym względzie możesz mi zaufać :) W MKR było o tyle inaczej, że tekst był osadzony w eventach, więc mogły wystąpić nieoczekiwane zmiany w zachowaniu gry, jeśli któryś znacznik nie był poprawnie zrzucony. Tutaj na szczęście tekst jest zapisany oddzielnie, więc nie ma szansy pojawienia się takich usterek. Możesz spać spokojnie :)

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 3 sie 2013, o 17:33
autor: Gregoreo
Szczególnie, że ta pułapka po prostu działała troszkę inaczej, niż się spodziewałem :P
Mam film zrobiony ZSNESem na którym jest jeden z glitchy, których nie zauważyłeś, w folderze z zakończeniem ".mzt" o tytule romu, w którym są dwa pliki: "append.mzi" i "append.zst". Czy takie pliki mogą być dla Ciebie przydatne?

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 3 sie 2013, o 19:46
autor: mziab
Nie używałem tego formatu, ale z tego co się orientuję jest dość podatny na problemy z kompatybilnością (np. jeśli używano innej wersji ZSNES-a). Możesz wysłać na maila razem z dokładnym opisem na co zwrócić uwagę. Spojrzę później.

Re: [SNES] Chrono Trigger

: 9 sie 2013, o 23:29
autor: Czupur
Znalazłem błąd. Pierwszy tekst jaki wypowiada Frog zaraz po tym jak kończy wspominać śmierć Cyrusa, kiedy przynosimy mu naprawiony masamune. "Minęło dziesieć 10 wiosen..." Brak ogonka i dziesiątki się dublują.