Możesz spróbować tego adresu:3f582
Ja nie mam raczej czasu/chęci,ale raczej czasu.
[NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Szkoda. :/
Tam raczej nic ciekawego nie ma. Na pewno to jakiś jump, ale nic konkretnego nie udało mi się z tego zrobić.
---
Szukałem "KillerPlanta" ale nie mogę jej utrafić. Wzorowałem się na tablicy ze zwierzem (src edytora) i teoretycznie wyglądać powinno to tak: ID-X-E-Y1-Y2
ID - wiadomo, X - wiadomo, E - ekran, Y1 - położenie startowe, Y2 - maksymalne położenie końcowe.
No więc tak, sugerując się liną nad tym patternem doszedłem do wniosku, że ta cholera na pewno musi być w 0E (las LV2) i na szóstym ekranie (ponieważ "X liny" - "ilość pikseli pomiędzy lewą krawędzią liny a rośliny" = Z i Z > 0). Czyli mamy dwa pewniki:
ID = 0E
E = 05
Idziemy dalej: problem jest z Xem ponieważ nie wiadomo jak to jest liczone. Czy jako zestaw pattern-ów i kończy się na max rozwarciu mordy przez roślinę, czy może kończy się na lewej krawędzi jej "łodygi". :/
Podobny dylemat jest z Y1 i Y2. Ale wydaje mi się, że Y2-Y1 musi być równe 52px (liczę od początku łodyki, do ostatnie piksela złączonej mordy).
Huh, tyle teorii. Mimo to nie mogę tego znaleźć. Jest tutaj ktoś "techniczny", chętny pomóc? Mój procek pomiędzy uszami jest za słaby. Być może gdzieś robię błąd w obliczeniach/logice.
Dla tych, którym się nie chce zaglądać do gry: dane liny: 0E 28 05 68, a poniżej screenshot:
Tam raczej nic ciekawego nie ma. Na pewno to jakiś jump, ale nic konkretnego nie udało mi się z tego zrobić.
---
Szukałem "KillerPlanta" ale nie mogę jej utrafić. Wzorowałem się na tablicy ze zwierzem (src edytora) i teoretycznie wyglądać powinno to tak: ID-X-E-Y1-Y2
ID - wiadomo, X - wiadomo, E - ekran, Y1 - położenie startowe, Y2 - maksymalne położenie końcowe.
No więc tak, sugerując się liną nad tym patternem doszedłem do wniosku, że ta cholera na pewno musi być w 0E (las LV2) i na szóstym ekranie (ponieważ "X liny" - "ilość pikseli pomiędzy lewą krawędzią liny a rośliny" = Z i Z > 0). Czyli mamy dwa pewniki:
ID = 0E
E = 05
Idziemy dalej: problem jest z Xem ponieważ nie wiadomo jak to jest liczone. Czy jako zestaw pattern-ów i kończy się na max rozwarciu mordy przez roślinę, czy może kończy się na lewej krawędzi jej "łodygi". :/
Podobny dylemat jest z Y1 i Y2. Ale wydaje mi się, że Y2-Y1 musi być równe 52px (liczę od początku łodyki, do ostatnie piksela złączonej mordy).
Huh, tyle teorii. Mimo to nie mogę tego znaleźć. Jest tutaj ktoś "techniczny", chętny pomóc? Mój procek pomiędzy uszami jest za słaby. Być może gdzieś robię błąd w obliczeniach/logice.
Dla tych, którym się nie chce zaglądać do gry: dane liny: 0E 28 05 68, a poniżej screenshot:
~ Primum non nocere ~
Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Weź podaj adres tego zwierza(bo nie mam czasu go szukać),a może znajdę trochę czasu by pogrzebać w romie....
Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Otóż właśnie powyższy post tego dotyczy... o.O
~ Primum non nocere ~
Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Wznowilem prace nad edytorem, jak na razie dodalem plansze z wagonikami jesli ktos potrzebuje:) Poza tym planuje przepisac to calkowicie od nowa, bo obsluga jest zbyt toporna w tej chwili, zreszta zdziwilem sie ze ktos potraktowal ten edytor jako cos wiecej niz ciekawostke;)
Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Cóż... innego nie miałem, zawsze to wygodniej niż w hex edytorze zmieniać te bloki. ^^
W każdym razie zaskoczyłeś mnie. Nie tylko swoim nagłym pojawieniem się w sieci kilka miechów temu, ale i nawet chęcią dopracowania/przepisania edytora. Stawiam piwo i liczę na dodatkowe feathure'y z naszych bookmarków. :)
W każdym razie zaskoczyłeś mnie. Nie tylko swoim nagłym pojawieniem się w sieci kilka miechów temu, ale i nawet chęcią dopracowania/przepisania edytora. Stawiam piwo i liczę na dodatkowe feathure'y z naszych bookmarków. :)
~ Primum non nocere ~
Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD
Wersja finalna 1.1. Szczegóły w pierwszym poście. Temat można przenieść do projektów ukończonych. :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości