[NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Dizzy9
Posty: 34
Rejestracja: 10 cze 2008, o 12:20

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: Dizzy9 » 23 cze 2008, o 14:43

Możesz spróbować tego adresu:3f582
Ja nie mam raczej czasu/chęci,ale raczej czasu.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: Berion » 24 cze 2008, o 19:51

Szkoda. :/

Tam raczej nic ciekawego nie ma. Na pewno to jakiś jump, ale nic konkretnego nie udało mi się z tego zrobić.

---

Szukałem "KillerPlanta" ale nie mogę jej utrafić. Wzorowałem się na tablicy ze zwierzem (src edytora) i teoretycznie wyglądać powinno to tak: ID-X-E-Y1-Y2

ID - wiadomo, X - wiadomo, E - ekran, Y1 - położenie startowe, Y2 - maksymalne położenie końcowe.

No więc tak, sugerując się liną nad tym patternem doszedłem do wniosku, że ta cholera na pewno musi być w 0E (las LV2) i na szóstym ekranie (ponieważ "X liny" - "ilość pikseli pomiędzy lewą krawędzią liny a rośliny" = Z i Z > 0). Czyli mamy dwa pewniki:

ID = 0E
E = 05

Idziemy dalej: problem jest z Xem ponieważ nie wiadomo jak to jest liczone. Czy jako zestaw pattern-ów i kończy się na max rozwarciu mordy przez roślinę, czy może kończy się na lewej krawędzi jej "łodygi". :/

Podobny dylemat jest z Y1 i Y2. Ale wydaje mi się, że Y2-Y1 musi być równe 52px (liczę od początku łodyki, do ostatnie piksela złączonej mordy).


Huh, tyle teorii. Mimo to nie mogę tego znaleźć. Jest tutaj ktoś "techniczny", chętny pomóc? Mój procek pomiędzy uszami jest za słaby. Być może gdzieś robię błąd w obliczeniach/logice.


Dla tych, którym się nie chce zaglądać do gry: dane liny: 0E 28 05 68, a poniżej screenshot:

Obrazek
~ Primum non nocere ~

Dizzy9
Posty: 34
Rejestracja: 10 cze 2008, o 12:20

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: Dizzy9 » 26 cze 2008, o 12:09

Weź podaj adres tego zwierza(bo nie mam czasu go szukać),a może znajdę trochę czasu by pogrzebać w romie....

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: Berion » 26 cze 2008, o 16:38

Otóż właśnie powyższy post tego dotyczy... o.O
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
grimm
Posty: 1
Rejestracja: 30 lis 2008, o 13:14

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: grimm » 30 lis 2008, o 13:33

Wznowilem prace nad edytorem, jak na razie dodalem plansze z wagonikami jesli ktos potrzebuje:) Poza tym planuje przepisac to calkowicie od nowa, bo obsluga jest zbyt toporna w tej chwili, zreszta zdziwilem sie ze ktos potraktowal ten edytor jako cos wiecej niz ciekawostke;)

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: Berion » 30 lis 2008, o 14:00

Cóż... innego nie miałem, zawsze to wygodniej niż w hex edytorze zmieniać te bloki. ^^

W każdym razie zaskoczyłeś mnie. Nie tylko swoim nagłym pojawieniem się w sieci kilka miechów temu, ale i nawet chęcią dopracowania/przepisania edytora. Stawiam piwo i liczę na dodatkowe feathure'y z naszych bookmarków. :)
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] Green Dizzy, czyli hack TFAoD

Postautor: Berion » 20 kwie 2009, o 13:52

Wersja finalna 1.1. Szczegóły w pierwszym poście. Temat można przenieść do projektów ukończonych. :)


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości