[NES] Warsaw City (Battle City hack)

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

[NES] Warsaw City (Battle City hack)

Postautor: Berion » 3 cze 2008, o 09:10

Warsaw City to kompletny hack niegdyś popularnych w naszym kraju "Tanków". Modyfikacje obejmują nie tylko lokalizację gry, ale przede wszystkim grafikę (w tym całkowicie nowy design leveli).

Musimy przeprosić za brak szczegółowej listy zmian. Drogi graczu (graczko?), uwierz nam na słowo, że nasze Battle City dużo już przeszło i obecnie zatrzymało się na wersji 4.5.

Patch przeznaczony jest na poprawny dump, japońskiej wersji Battle City (iNES).

Obrazek

Dzięki uprzejmości Dr00ida, który napisał specjalny loader, wszystkie cztery epizody znalazły się na jednym rom-ie:

Obrazek


Zmiany:

Różnice pomiędzy poszczególnymi wersjami są w zasadzie dwie: w budowie poziomów (bitw, ulic... jak to tam sobie nazwiesz) i palecie kolorów.
  • Kompletna lokalizacja wszystkich wyrazów występujących w grze. Tłumaczenie NIE jest wierne i takie też miało być.
  • Dodane uszkodzenia ceglanych murków.
  • Modyfikacje graficzne ikon (czołgi, życia, lv), betonowych murków, pola siłowego, respawn pointów, pocisków, eksplozji. Orzełek z PW.
  • Zmianie uległa również paleta kolorów (zależnie od edycji).
  • Zmiana rozmieszczenia respawn pointów (zależnie od edycji).
  • Upgrade pancerza wrogich pojazdów (+4/+5).
  • 35 (36) Całkowicie przemodelowanych leveli (dla każdej edycji inny zestaw).
  • Przesadzona ilość pojazdów ;P
  • Chory stopień trudności (multiplayer wskazany) ;P
Stary, pierwszy level. Moim zdaniem żenada. ;P

Obrazek


A tak to powinno od razu wyglądać. Namco, wstydźcie się! Screeny z każdego z epizodów:

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Specjalne podziękowania dla:

- dla Dragon Eye Studios za napisanie świetnego edytora map.
- dla Docent14 za angielskie tłumaczenie readme do poprzedniej wersji.


Miłego grania życzą:
Berion i Dr00id88

---

Download
RHDN, PCRH, kCDRi.

Awatar użytkownika
kuzo89
Posty: 71
Rejestracja: 23 maja 2008, o 21:50

Re: [NES] Warsaw City (Battle City hack)

Postautor: kuzo89 » 4 cze 2008, o 23:06

Rewelacja! Brawo Berion. Świetny pomysł z tymi epizodami i różnicami graficznymi w każdym z nich. Wielkie brawa. To już nie tylko spolszczenie, ale cały mod :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] Warsaw City (Battle City hack)

Postautor: Berion » 8 cze 2008, o 19:18

Dzięki uprzejmości Dr00id-a, wkrótce wersja 5in1 (tak, ze Spring War i oryg. BC włącznie).
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
ma_Rysia
Posty: 61
Rejestracja: 19 maja 2008, o 22:47
Grupa: BezNazwy

Re: [NES] Warsaw City (Battle City hack)

Postautor: ma_Rysia » 16 cze 2008, o 19:21

A Battle City z wersji 5 in 1 będzie przetłumaczone?

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [NES] Warsaw City (Battle City hack)

Postautor: Berion » 17 cze 2008, o 09:31

To oryginalne? Tak, ponieważ wszystkie wersje używają tego samego CHR.

Do zmian w wersji 4.5 zaliczą się:

- bug fix tych czołgów na LV2.
- zastąpiłem gwiazdkę śrubką
- zastąpiłem "P1/P2", "G1/G2" - jakoś ostatnio mi to umknęło. Dla niekumatych: Player/Gracz.

Czyli nie licząc pierwszego kosmetyka. Wersja Spring jest już ukończona i przechodzi fazę testów (ładnie brzmi ;]).

---

No i po testach. Link do patcha finalnego jest do pobrania w pierwszym poście. Projekt uważam za ukończony, niestety zrezygnowaliśmy z oryg. wersji gry. Ostatni release to 4.5 fixed (4.5 nie uruchamia się na wszystkich emulatorach i ma kilka błędów).
~ Primum non nocere ~


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości