[PS2] Final Fantasy XII

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
ffgriever
Posty: 476
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 16 lip 2011, o 20:24

Mam tylko nadzieję, że z włoską będzie działać prawidłowo. Teoretycznie powinno, ale z nią nie sprawdzałem (ciężko byłoby przejść całą grę we wszystkich pięciu językach - przypuszczenie, że powinno działać powstało wskutek analizy egzeków oraz krótkich testów z niemiecką wersją gry). Z niemiecką działa na 100%. Tworzone było pod brytyjską.

W każdym razie *polecam* korzystać z wersji brytyjskiej. Warto jednak sprawdzić, czy na włoskiej nie pojawią się jakieś babole.

wii
Posty: 3
Rejestracja: 28 sty 2011, o 21:49

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: wii » 16 lip 2011, o 20:39

Gratuluje ffgiever zwieńczenia tego projektu.Zabieram się do gry wiedząc że jest już prawdziwym majstersztykiem i pokazem twojej niemałej pracowitości i talentu.Pozdrawiam!

PS.Co teraz planujesz po zasłużonych wakacjach?

Awatar użytkownika
Cierpa
Posty: 82
Rejestracja: 20 lip 2009, o 15:26

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Cierpa » 16 lip 2011, o 20:40

No, no... ffgriever! Dopiąłeś swego, brachu! Sprawiłeś, że te wakacje będą jeszcze bardziej fajniejsze. Aż mi ślinka cieknie, aby przetestować.
Gratuluję!

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Berion » 16 lip 2011, o 20:54

Jak się podoba loader? :)
~ Primum non nocere ~

Saitonashi
Posty: 21
Rejestracja: 19 lis 2010, o 22:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Saitonashi » 16 lip 2011, o 22:22

No dziękuje wam za to wspaniałe spolszczenie, teraz już nawet zła pogoda za oknem nie popsuje mi nastroju.

PS: A Loader się podoba Good Job.

touchthesky
Posty: 5
Rejestracja: 17 lut 2011, o 02:27

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: touchthesky » 16 lip 2011, o 23:01

Tu moje pytanie bo lekko sie pogubilem przez informacje na stronie spolszczenia zeby grac na wersji Final Fantasy XII International Zodiac Job System musza ja zangielsczyc i dopiero spolszczyc czy tej bedzie pozniej dla niej specialna łatka?

ffgriever
Posty: 476
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 16 lip 2011, o 23:07

Będzie później specjalna łatka. W tej chwili nałożenie na IZJS skończy się zawieszeniem przy wejściu do menu i wieloma innymi nieprzyjemnymi sytuacjami.

Spolszczenie dla IZJS powinno być gotowe za kilka tygodni, ale najpierw krótka przerwa od projektów.

Awatar użytkownika
kornolio
Posty: 13
Rejestracja: 24 gru 2008, o 20:46

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: kornolio » 17 lip 2011, o 10:49

Spolszczenie z wersją NTSC działa, co prawda na razie testowałem tylko na emulatorze, ale żadnych błędów nie zauważyłem. Dam jeszcze znać jak będzie się sprawować na konsoli.

Awatar użytkownika
garot
Posty: 31
Rejestracja: 11 sie 2010, o 19:22

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: garot » 17 lip 2011, o 11:23

Nareszcie jest!! bardzo dziękuję! Właśnie wypalam płytkę i jak trochę pogram chętnie napiszę nieco więcej :)

Oczywiście jakby nie daj boże znalazł się jakiś błąd to dam znać wraz ze zdjęciem :)
Lecz wiem że będą to długie wspaniałe godziny spędzone przed TV.

Szata graficzna strony też mi się podoba :)

ffgriever
Posty: 476
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 17 lip 2011, o 11:41

Na wersji NTSC rozjeżdżać będzie się prolog/intro (napisy przesunięte o jeden wpis). Do tego na wersji NTSC nie działają cheaty w loaderze (wyświetli się "nieobsługiwana wersja gry"). Nie portowałem cheatów na wersję, na której jest sporo (niedużych, ale jednak) problemów. Na wersji NTSC będzie też nieco zbyt ściśnięta czcionka z menu (jakieś 15% węższa niż na PAL, mimo iż użyty jest dokładnie ten sam plik czcionki). Jest to związane z tym, że w pal rozdziałka jest 448x512 a w NTSC 512x448, a fonta z menu nie skaluje tak jak całej reszty. Co ciekawe, z fontem z dialogów nie ma takiego problemu, ponieważ gra prawidłowo skaluje go do rozdzielczości.

BTW. Do pobrania jest wersja 1.1 łatki. Samo spolszczenie się nie zmieniło, ale poprawiłem działanie kodu "Nowa Gra+". Na tym wcześniejszym nie dałoby się ukończyć gry, ponieważ nie zostały zresetowane wszystkie zmienne dotyczące zdarzeń i zadań (np. pierwsza zacinka byłaby już na Równinie Giza przy tworzeniu Świetlistego Kryształu, ponieważ aktywny byłby tylko jeden kryształ i nijak nie dałoby się ukończyć tego zadania).

Nowa wersja kodu nie dość, że niweluje te błędy, to jeszcze pozwala zacząć grę naprawdę od nowa, od pierwszej scenki po prologu i tutorialu, czyli od polowania na szczury.

Jeśli ktoś jednak nie korzysta z tego cheatu, nie ma potrzeby ponownego pobierania łatki.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość