[PS2] Final Fantasy XII

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
prepion
Posty: 3
Rejestracja: 22 maja 2012, o 00:04

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: prepion » 21 cze 2012, o 11:45

Obrazek

Znowu znalazłem błąd ;)

Skoro planujesz wydanie spolszczenia z poprawionymi błędami, jest możliwość poprawienia trybu turbo w loaderze? Aktualnie przyspiesza tylko lidera, przydałoby się aby przyspieszało całą drużynę.

logic007
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2012, o 20:07

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: logic007 » 27 sie 2012, o 22:16

MOze bede natrętny ale wiadomo jak tam prace nad polonizacją do IZJS??
Moze mozna jakos pomoc?? czy cus??

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 29 sie 2012, o 14:20

Jak leżało nieskończone, tak leży. Ostatnia wersja ma wszystko oprócz: loadera, bestiariusza (krzaczki - nie można zrobić prostego przeszczepu, bo format nieco inny. Robiłem już je dla zangielszczenia, ale jakoś nie chciało mi się zabrać za to znowu), większości grafik (japońskie), poprawnych opisów polowań (zmieniona ilość miejsca, więc wyłażą nieco poza ekran). W każdym razie nie ma jakichś problemów technicznych. Wszystko to kwestia czasu i chęci.

Silencethanatos
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Silencethanatos » 29 sie 2012, o 18:38

Trzymamy kciuki :) czekam z niecierpliwością na Zodiak-a.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Berion » 31 sie 2012, o 13:15

Ja też czekam i mam nadzieję, że nie podzieli losu PS2PSXe. ;))
~ Primum non nocere ~

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 1 wrz 2012, o 10:14

Ale paczka z obecnymi plikami od IZJS PL do ciebie dotarła, B?

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Berion » 1 wrz 2012, o 15:22

Tak, czeka też aż kupię Component (pod GMS ;]) i aż skończę WKC2. Zresztą pisałem Ci o już tym.
Te wcześniejsze nadzieje to wiążą się z ukończeniem projektu.

Przy okazji:

Czy save z angielskiego ZJS będzie pasować do polskiego ZJS? Nie bardzo wiem jaki mógłby mieć wpływ patch na save... ale przy okazji różnych kolejnych wersji en, pamiętam że były jakieś problemy z save'ami zapisanymi na starszych wersjach.
~ Primum non nocere ~

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 1 wrz 2012, o 17:48

Tak. Ze zangielszczonej jak i japońskiej działają bez problemu. Problem dotyczył tego, że w jednej z wersji zangielszczenia nieprawidłowo ustawiłem zmienne w pałacu i otwarcie tych skrzynek od zodiakalnej włóczni powodowało zniknięcie z mapy świata skrzynek z kilkoma czarami, których inaczej zdobyć nie można było. W kolejnych wersjach zostało to poprawione, a dla tych, którzy zaszli już tam, wypuściłem patcha na save, który przywracał skrzynki (chociaż konieczne było zgranie pliku na PC, spatchowanie i wgranie z powrotem).

A tego IZJS PL skończę... kiedyś ;).

logic007
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2012, o 20:07

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: logic007 » 1 wrz 2012, o 22:11

Zaiste pocieszajace to słowa... chyba bedzie trzeba sie narazie przerzucić na Torchlighta 2;/

Silencethanatos
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Silencethanatos » 24 wrz 2012, o 09:31

Tylko proszę...nie zapomnijcie o tych co mają swap magic-a :D


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości