[PS2] Final Fantasy XII
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Znowu znalazłem błąd ;)
Skoro planujesz wydanie spolszczenia z poprawionymi błędami, jest możliwość poprawienia trybu turbo w loaderze? Aktualnie przyspiesza tylko lidera, przydałoby się aby przyspieszało całą drużynę.
Re: [PS2] Final Fantasy XII
MOze bede natrętny ale wiadomo jak tam prace nad polonizacją do IZJS??
Moze mozna jakos pomoc?? czy cus??
Moze mozna jakos pomoc?? czy cus??
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Jak leżało nieskończone, tak leży. Ostatnia wersja ma wszystko oprócz: loadera, bestiariusza (krzaczki - nie można zrobić prostego przeszczepu, bo format nieco inny. Robiłem już je dla zangielszczenia, ale jakoś nie chciało mi się zabrać za to znowu), większości grafik (japońskie), poprawnych opisów polowań (zmieniona ilość miejsca, więc wyłażą nieco poza ekran). W każdym razie nie ma jakichś problemów technicznych. Wszystko to kwestia czasu i chęci.
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Trzymamy kciuki :) czekam z niecierpliwością na Zodiak-a.
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Ja też czekam i mam nadzieję, że nie podzieli losu PS2PSXe. ;))
~ Primum non nocere ~
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Ale paczka z obecnymi plikami od IZJS PL do ciebie dotarła, B?
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Tak, czeka też aż kupię Component (pod GMS ;]) i aż skończę WKC2. Zresztą pisałem Ci o już tym.
Te wcześniejsze nadzieje to wiążą się z ukończeniem projektu.
Przy okazji:
Czy save z angielskiego ZJS będzie pasować do polskiego ZJS? Nie bardzo wiem jaki mógłby mieć wpływ patch na save... ale przy okazji różnych kolejnych wersji en, pamiętam że były jakieś problemy z save'ami zapisanymi na starszych wersjach.
Te wcześniejsze nadzieje to wiążą się z ukończeniem projektu.
Przy okazji:
Czy save z angielskiego ZJS będzie pasować do polskiego ZJS? Nie bardzo wiem jaki mógłby mieć wpływ patch na save... ale przy okazji różnych kolejnych wersji en, pamiętam że były jakieś problemy z save'ami zapisanymi na starszych wersjach.
~ Primum non nocere ~
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Tak. Ze zangielszczonej jak i japońskiej działają bez problemu. Problem dotyczył tego, że w jednej z wersji zangielszczenia nieprawidłowo ustawiłem zmienne w pałacu i otwarcie tych skrzynek od zodiakalnej włóczni powodowało zniknięcie z mapy świata skrzynek z kilkoma czarami, których inaczej zdobyć nie można było. W kolejnych wersjach zostało to poprawione, a dla tych, którzy zaszli już tam, wypuściłem patcha na save, który przywracał skrzynki (chociaż konieczne było zgranie pliku na PC, spatchowanie i wgranie z powrotem).
A tego IZJS PL skończę... kiedyś ;).
A tego IZJS PL skończę... kiedyś ;).
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Zaiste pocieszajace to słowa... chyba bedzie trzeba sie narazie przerzucić na Torchlighta 2;/
-
- Posty: 31
- Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42
Re: [PS2] Final Fantasy XII
Tylko proszę...nie zapomnijcie o tych co mają swap magic-a :D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości