[PS2] Final Fantasy XII

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
amanis
Posty: 7
Rejestracja: 22 lut 2011, o 21:06

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: amanis » 13 maja 2014, o 09:33

Mam problem ze spolszczeniem IZJS - program łatkujący wykrzacza się przy 5 pakiecie danych - czy mam moze złą wersję IZJS - musi być jakaś specyficzna?
Zaznaczam że udało mi się "dostać" obraz płyty w wersji eng.
Czy dla poprawnego spolszczenia musze jednak ściągnąć wersję us zwykłego ff12, wersję jp f12izjs, zangielszczasz w wersji 0.22 i dopiero spolszczenie?

Update
Spolszczenie zadziałało na wersji NTSC-J, ale niestety po tutorialu czarny ekran tzn tuz przed przejsciem do gry Vaanem w kanałach...Wersja Japońska i Angielska działają bez zarzutu.

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Berion » 22 cze 2014, o 16:58

Jest tylko jedna wersja IZJS, japońska (NTSC-J) i musi to być wersja niegrzebana, a więc taka jak z płyty.

Najlepiej patcher uruchamiać z prawami administratora i ze ścieżek bez spacji.
~ Primum non nocere ~

impossible23
Posty: 2
Rejestracja: 8 sie 2014, o 16:14

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: impossible23 » 21 sie 2014, o 10:01

Witam, mam problem z grą a mianowicie wrzucenie jej obrazu na usb bo kiedy robie to przez usbextreme to na końcu wywala błąd "read error", próbowałem też usbutil ale też ten sam problem. Czy jest może inny program albo czy da się jakoś inaczej zrzucić grę na pendriva?

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 19 paź 2014, o 08:00

Obrazowi brak wyrównania (do 16 sektorów czyli 32kB, jeśli dobrze pamiętam). Stąd niektóre programy mogą się czepiać. Włóż obraz do wirtualnego napędu a potem wykonaj obraz z tego wirtualnego napędu. Ewentualnie sam uzupełnij obraz do najbliższych 32kB.

czaczosz
Posty: 1
Rejestracja: 29 paź 2014, o 20:40

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: czaczosz » 29 paź 2014, o 20:51

mam ogromna prosbe. 3 raz zabieram sie za final fantasy xii ale pierwszy raz na emulatorze. Byłem wniebowziety gdy odnaazlem to spolszczenie i czytałem o nim opinie. Niestety moja radość nie trwała długo. Po wgraniu spolszczenia na obraz iso i uruchomieniu przez pcsx1.2.1wyswietla mi sie menu spolszczenia a dalej juz nic.... czarny ekran. Czytalem poradnik o edytowaniu pluginu ale jestem w tym temacie zupelnie zielony i nie wiem jak sie za to zabrać. Czy znalazlby sie ktos kto kro po kroku wytlumaczy mi jak to zrobic i co bedzie do tego potrzebne. Bardzo mi na tym zalezy PROSZEEEEEE :)

RM1902
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2015, o 12:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: RM1902 » 2 sty 2015, o 12:45

Witam, na początek chciałbym pochwalić tłumaczenie, miałem przyjemność już raz ukończyć rozgrywkę na tłumaczeniu i byłem pod wielkim wrażeniem. W dniu dzisiejszym, dopóki mój urlop jeszcze trwa chciałbym ponownie usiąść do tej gry ale z trochę mniejszym wysiłkiem, chodzi o system kodów który został zaimplementowany w patch. O ile dobrze pamiętam (a może zostało już to zmienione w nowej wersji patcha) mamy możliwość wyboru mnożnika doś. i LP, lecz najmniejsza wartość była wtedy x9 lub x10 (nie pamiętam dokładnie), nie chciałbym zepsuć doszczętnie rozgrywki tak dużym mnożnikiem, czy istnieje możliwość dodania mnożnika x2 lub może już został dodany, ewentualnie czy jakimiś narzędziami sam jestem w stanie edytować patch i zamienić jakąś wartość tych mnożników, bardzo bym prosił o info zanim dosiądę się do patchowania gry i wypalania jej na płycie, pytanie to kieruje w szczególności do autora projektu p.ffgriever. Pozdrawiam

kalibain
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2015, o 18:14

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: kalibain » 2 sty 2015, o 18:30

Cześć,mam problem.
-Ściągnąłem ff12 iso pal US
-Dodałem do obrazu łatkę polonizującą
-Użyłem ESR diskpatcher i zacząłem nagrywać za pomocą ImgBurn z prędkością x2

ok do rzeczy ,gdy odpalam płytę na ps2 ukazuje mi się"Grafika z autorami i napisem polska wersja językowa" wciskam start i dalej nic się nie dzieję jedyne co mam n a ekranie to czarne tło.Grę nagrywałem na płytach Verbatim.Był bym wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

Spolszczona gra na PCSX2 oraz niespolszczona wersja na ps2 działa bezproblemowo.

Awatar użytkownika
mefisto
Posty: 17
Rejestracja: 17 gru 2016, o 07:47

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: mefisto » 17 gru 2016, o 08:01

Witam na forum
Czy nie znalazłaby się dobra dusza i nie spatchowała by dla mnie GSDx-ów, jak to uczynił na poprzedniej stronie szczuru?
Dość dawno to było i link z dropboxa wygasł.
Pobrałem i zainstalowałem z programosów hexedytora, ale nie potrafię sobie z tym poradzić :(

Mam wersję taką samą jak kolega na poprzedniej stronie:
wersja PAL SLES_543.54;1

Game CRC = 0x78DA0252 Ang
Game CRC = 0x80F1A90B PL
Niech przemówią miecze.

Anon
Posty: 11
Rejestracja: 21 gru 2010, o 21:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Anon » 1 sty 2018, o 18:04

--27 mar 2013-----------
Ostatnia wersja IZJS PL jest jeszcze na tyle niedopracowana, że publicznie jej nie wrzucę. Nie ruszałem jej od dłuższego czasu. Nie wiem, kiedy uda się dokończyć. Zresztą, kilka osób ją ma, to mogą powiedzieć, w czym problem (bestiariusz, bitmapy, teksty z opisami polowań).

-- 23 cze 2013, o 17:01 --

Szanse na to, że (w obecnej sytuacji) uda mi się w jakimś sensownym czasie dokończyć konwersję spolszczenia dla IZJS są dość małe. Dlatego więc dla chętnych wrzucam spolszczenie w ostatniej wersji (sprzed jakichś dwóch lat, dokładnie to samo, co jakiś czas temu otrzymało kilka osób z forum). Jest to beta. Wszystkie scenki i dialogi są po polsku. Podobnie nazwy przedmiotów, magia, opisy, lokacje. Krzaczki będą w bestiariuszu i na niektórych bitmapach. Nie zgłaszajcie błędów. Wiem o nich, tylko nie mam kiedy się tym zająć. Jeśli jednak ktoś bardzo chce zagrać w IZJS po polsku, to przez dłuższy czas będzie to jedyna możliwość. Procedura podobna jak przy zangielszczeniu IZJS (tylko kilkadziesiąt razy więcej plików).

Link: http://www.ff12.pl/down/izjs_pl.7z
Hasło: ffg

Miłego grania.

PS. W obecnej wersji ukończyłem grę w całości. Błędów krytycznych (uniemożliwiających zakończenie gry) brak.
Czy istnieje jakąś nowsza wersja patcha IZJS PL, niż ta z 23 czerwca 2013?

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 2 sty 2018, o 08:12

Nie. Tamten patch jest w pełni grywalny, poza wskazanymi wyżej małymi problemami. Najprawdopodobniej wrócę do FF12 jeśli Zodiac Age zostanie wydany na PC. W przeciwnym wypadku nie mam takich planów.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości