[PS2] Final Fantasy XII

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Hand of God
Posty: 3
Rejestracja: 29 sie 2013, o 12:24

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Hand of God » 29 sie 2013, o 19:11

Nie jestem pewien czy o to chodziło, ale proszę :

0x78DA0252 To jest crc z wersji angielskiej...
0x80F1A90B a to z wersji spolszczonej.

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: szczuru » 30 sie 2013, o 11:49

Nie jestem pewien czy o to chodziło, ale proszę :

0x78DA0252 To jest crc z wersji angielskiej...
0x80F1A90B a to z wersji spolszczonej.

Spatchowałem wszystkie GSDx-y jakie miałem u siebie podanym przez Ciebie CRC. Wypakuj wszystkie DLL-e do katalogu plugins w katalogu PCSX2 (w razie pytań o zastąpienie pliku zgódź się). Uruchom PCSX2, upewnij się, że jako plugin graficzny masz jeden z tych, które wklejałeś do katalogu wtyczek i uruchom grę.
Link:
https://www.dropbox.com/s/qj69s8bkab9sd ... _PCSX2.zip
by Szczuru

Hand of God
Posty: 3
Rejestracja: 29 sie 2013, o 12:24

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Hand of God » 30 sie 2013, o 12:47

Wydaje mi się, że zrobiłem wszystko jak należy, jednak tym razem gra się wyłącza. Wszystko uruchamia się normalnie, ale intro leci z jakieś 3 sekundy i wyskakuje słynny błąd z opcją wyboru "Nie wysyłaj" po czym emulator się wyłącza. Wszedłem w Config następnie Plugin/Bios Selector i tam w polu oznaczonym GS wybrałem jeden z twoich pluginów. Sprawdziłem wszystkie pluginy bez wyjątku jednak wszędzie jest ten sam błąd. Możliwe, że to wina emulatora albo po prostu ja sam robię coś nie tak. Zauważyłem też, że od momentu umieszczenia pluginów w folderze Plugins w konsoli emulatora pojawiają się tego typu komunikaty : [wx] Failed to load shared library 'C:\Program Files\PCSX2 0.9.8\Plugins\gsdx32-avx-r5350.dll' (error -1073741795: unknown error c000001d)
Path: C:\Program Files\PCSX2 0.9.8\Plugins\gsdx32-avx-r5350.dll
File is not a valid dynamic library.
Some kinda plugin failure: C:\Program Files\PCSX2 0.9.8\Plugins\gsdx32-avx-r5350.dll

Therion95
Posty: 1
Rejestracja: 15 paź 2013, o 23:14

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Therion95 » 17 paź 2013, o 14:52

Witam!

W wersji zwykłej na pcsx2 rozpoczęcie rozmowy, wszelakie zatwierdzenia dokonywało się za pomocą przycisku "x". W wersji IZJS robi się to przyciskiem "o". W dodatku gdy ruszam myszką w lewo, żeby się rozejrzeć to obraz skręca w prawo i na odwrót, a w podstawowej wersji FF XII tak nie mam.

I tutaj moje pytanie: wszyscy tak mają, czy tylko ja mam coś nie tak? Da się to jakoś zmienić, bez konieczności bawienia się ustawieniami sterowania w pcsx2?

P.S. Mam po prostu ustawienia zrobione obecnie pod God of War i nie chce ich zmieniać (Tam jest wszystko ok. Skręt myszką w prawo to obraz skręca w prawo, itd.).

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: szczuru » 18 paź 2013, o 10:55

Witam!

W wersji zwykłej na pcsx2 rozpoczęcie rozmowy, wszelakie zatwierdzenia dokonywało się za pomocą przycisku "x". W wersji IZJS robi się to przyciskiem "o". W dodatku gdy ruszam myszką w lewo, żeby się rozejrzeć to obraz skręca w prawo i na odwrót, a w podstawowej wersji FF XII tak nie mam.

I tutaj moje pytanie: wszyscy tak mają, czy tylko ja mam coś nie tak? Da się to jakoś zmienić, bez konieczności bawienia się ustawieniami sterowania w pcsx2?

P.S. Mam po prostu ustawienia zrobione obecnie pod God of War i nie chce ich zmieniać (Tam jest wszystko ok. Skręt myszką w prawo to obraz skręca w prawo, itd.).
W Japonii od zarania dziejów kółko było przyciskiem, którym się akceptowało opcję a krzyżyk był od anulowania (nie tylko w FF12).

Co do kamery to poszukaj w opcjach gry opcji "Invert X/Y axis".
by Szczuru

Silencethanatos
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Silencethanatos » 29 paź 2013, o 00:51

Cześć wam,
wiem że ffgriever apelował o nie podsyłanie info o bug-ach JEDNAK, myślę że wyłapałem błąd który przeoczył :)
http://i41.tinypic.com/281aebo.jpg

A tak to nie zauważyłem błędów dotyczących IZJS, jedynie co to strasznie nawala optymalizacja bowiem menu i mapa (o mgle np. Bash-a nie wspominam) strasznie klatkują jeśli chodzi o epsx2 - nie potrzeba dłubać w wtyczkach grafiki jak by co (mówie o wersji 1.0 już ) :)

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 4 lis 2013, o 19:10

Ten sam błąd występuje w wersji zwykłej spolszczenia. Tego {wait} nie powinno tam być, ponieważ jest skuteczne tylko na końcu linii (to kwestia moich narzędzi, nie gry - dla gry nie ma znaczenia, gdzie kod odpowiadający temu znacznikowi się znajdzie).

W załączniku podrzucam łatkę dla izjs. Pliczek po wypakowaniu należy wrzucić do katalogu 05_1926 i zastąpić już istniejący. Potem oczywiście patchowanie obrazu na nowo ;). O ile w ogóle jest sens przebudowywać obraz dla takiej pierdółki ;).
Załączniki
section_002.zip
(2.8 KiB) Pobrany 204 razy

Silencethanatos
Posty: 31
Rejestracja: 31 lip 2011, o 15:42

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Silencethanatos » 12 lis 2013, o 09:43

Małe jest piękne i cieszy :) O jedną pierdołę mniej i dobrze wiedzieć że żyjesz :)

-- 24 lis 2013, o 00:53 --

Kolejna literówka :D http://i41.tinypic.com/160sxzb.jpg "scheda BO " powinno być "PO" ^^

nintendoman
Posty: 1
Rejestracja: 18 lut 2014, o 12:09

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: nintendoman » 18 lut 2014, o 12:15

Ja trochę z innej beczki:) Kupiłem jakąś urnę na bazarze i teraz z niektórych potworów dostaje Arkanum. Można coś z tym zrobić oprócz sprzedaży?:)

logic007
Posty: 13
Rejestracja: 15 lut 2012, o 20:07

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: logic007 » 19 lut 2014, o 11:51

Mam mały problem, choć dosc dziwny.
Mam IZJS zangielszczony, drugi z polską łatką.
Konsola przerobiona ESR-em na karcie jakiejs podrobce 64MB z allegro. ale wszsytko działa save, wszystkie gry moge zapisywac odczytywac. Tylko przy IZJS mam jakis dziwny problem przy obu wersjach gra nie hce odczytac karty pamieci pierwszy raz odczytala przy probie zapisu podczas zapisu przerwalo w polowie.
sprobowalem drugo raz znow przerwalo jeszcze wczesniej teraz juz wogole gdy "szuka" karty wyskakuje ze karta pamieci nie moze byc odczytana czy jakos tak. problem jest tylko na tej grze.
Niewiem o co kaman...
Najprawdopodobniej wina karty ale czy nie da sie z tym,czegos zrobic??


Edit: Pokombinowalem, przeinstalowalem mcboota i działa;)


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość