[PS2] Final Fantasy XII

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Anon
Posty: 11
Rejestracja: 21 gru 2010, o 21:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Anon » 2 sty 2018, o 12:31

Już raz przeszedłem jakoś 3 lata temu IZJS na tym patchu, wszystko było w porządku. Myślałem, że może już jest jakaś wersja z dodanym bestiariuszem. To trzymam kciuki za Square, żeby wydali dwunastkę na PC! Dzięki za szybką odpowiedź.

Anon
Posty: 11
Rejestracja: 21 gru 2010, o 21:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Anon » 11 sty 2018, o 20:35

Nie. Tamten patch jest w pełni grywalny, poza wskazanymi wyżej małymi problemami. Najprawdopodobniej wrócę do FF12 jeśli Zodiac Age zostanie wydany na PC. W przeciwnym wypadku nie mam takich planów.
No i stało się, 1 lutego ukaże się Zodiac Age na PC - https://store.eu.square-enix.com/eu/pro ... c-download

Awatar użytkownika
kiba01
Posty: 26
Rejestracja: 15 sie 2017, o 13:01

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: kiba01 » 11 sty 2018, o 21:06

Nie. Tamten patch jest w pełni grywalny, poza wskazanymi wyżej małymi problemami. Najprawdopodobniej wrócę do FF12 jeśli Zodiac Age zostanie wydany na PC. W przeciwnym wypadku nie mam takich planów.

Właśnie zapowiedzieli FF XII na PC wyjdzie 1 lutego na steam. Mam rozumieć że wydanie spolszczenia do tej wersji to nie czy wyjdzie, ale kiedy wyjdzie?

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 12 sty 2018, o 02:32

Haha, dokładnie. Na pewno się za to wezmę. Jak znam życie, to pewnie wykombinują równie durne dziwactwa jak w wersji PS2, więc może nie być ani łatwo, ani szybko, ale to zobaczy się po premierze.

Awatar użytkownika
kiba01
Posty: 26
Rejestracja: 15 sie 2017, o 13:01

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: kiba01 » 20 sty 2018, o 23:48

Haha, dokładnie. Na pewno się za to wezmę. Jak znam życie, to pewnie wykombinują równie durne dziwactwa jak w wersji PS2, więc może nie być ani łatwo, ani szybko, ale to zobaczy się po premierze.
Super kupiłem wersję na PS4 ale poczekam do czasu aż wyjdzie patch spolszczający do wersji PC i wtedy zagram. I wychodzi na to że teraz PC będzie najlepszą opcją do ograni Finali bo tylko na nim będą po polsku.

Anon
Posty: 11
Rejestracja: 21 gru 2010, o 21:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Anon » 26 sty 2018, o 11:47

Wyczytałem, że Zodiac Age na PC będzie miał wgrane zabezpieczenie Denuvo. Prawdopodobnie w najnowszej wersji, umownie oznaczonej przez piratów 5.0

Zastanawiam się czy takie zabezpieczenie całkowicie zwiąże ręce tłumaczom i trzeba będzie czekać na cracka, żeby dostać się do plików? A może udało się już komuś przetłumaczyć grę na PC z aktywnym Denuvo? Wiecie coś na ten temat? Oczywiście mam zamiar kupić grę, bo to jeden z moich ulubionych tytułów, to tak dla jasności ;P

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 26 sty 2018, o 13:23

Jeśli liczą na aż taką popularność, to chyba ktoś jest przesadnym optymistą. Wszystko zależy od implementacji. Pamiętaj, że denuvo to nie jest zabezpieczenie "antypirackie" ale zabezpieczenie przed modyfikowaniem, które najczęściej chroni właściwy mechanizm zabezpieczający. Jeśli twórcy uznają, że chronią tylko egzeka i pamięć w trakcie wykonywania, nie będzie problemu z tłumaczeniem. Jeśli będą chronić wszystko (jakoś tego nie widzę, szczególnie w grze single player)... No cóż, projekt upadnie. Na pewno nie będę robił spolszczenia na wersje pirackie (bo te pewnie, wcześniej czy później, się pojawią).

Jeśli nie będzie możliwości wykonania spolszczenia, gry raczej nawet nie kupię. Posiadam już od dłuższego czasu wydanie na PS4.

Szkoda by było.

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: ffgriever » 2 lut 2018, o 18:09

Dobra wiadomość.

Obrazek

Oczywiście nie mam jeszcze fonta, bo nie rozpocząłem pracy nad portem (muszę skończyć Okami).

Do zrobienia na nowo wszystkie grafiki. Plików z tekstem nie mogę żywcem przerzucić, bo znów są nieco różne niż w moim spolszczeniu (np. w tym intrze jest jeden dialog mniej). Z tego co widzę, wersja angielska jest bazowana na wersji US, więc znów trochę mozolnego sprawdzania będzie (różnice między UK a US nie były duże, ale wystarczające, żeby gra w kilku miejscach, jak np. lochy nalbina, wyłapywała zwiechę). Do FF12 na szczęście mam pliki pamięci tłumaczeniowej z omegaT, więc nie powinien być to duży problem.

Jak zacznę pracować nad projektem, powiem coś więcej.

Awatar użytkownika
Qamok
Posty: 66
Rejestracja: 12 kwie 2014, o 13:26

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: Qamok » 2 lut 2018, o 22:17

Super, gdyby komuś się jeszcze chciało przenieść spolszczenia FFVII i IX na nowe wersje sztimowe niczego więcej bym nie potrzebował. W tej chwili z niecierpliwością czekam na Okami, może premiera spolszczenie zbiegnie się z jakąś pierwszą większą przeceną.

Awatar użytkownika
mefisto
Posty: 17
Rejestracja: 17 gru 2016, o 07:47

Re: [PS2] Final Fantasy XII

Postautor: mefisto » 3 lut 2018, o 12:04

Świetna wiadomość ffgriever :D
Niech przemówią miecze.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość