[PC] Prototype
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
[PC] Prototype
Witajcie
Dziś chcemy Wam przedstawić najnowszy projekt jakim jest Prototype na PCta.
Na starcie skład ekipy:
MC - tłumaczenie
twig - narzędzia do ekstrakcji skryptu
Zagraniczny romhacker - czcionka
Tobi - pomoc przy tłumaczenie
Pozzy - pomoc przy tłumaczeniu
Obecny postęp:
Fabuła - 100% tłumaczenia Korekta 1 - 100% Korekta 2 - 0%
Czcionka - wykonana
Menusy, cele misji, tutoriale - 100% Korekta 1 - 100% Korekta 2 - 0%
Teksty "uliczne" - 0% Korekta - 0%
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Dla użytkowników GPP w samej grze czeka niespodzianka w postaci specjalnego, Grajpopolskiego plakatu wiszącego na jednym z wieżowców w grze.
Zaś dla najlepszego testera czeka niewielka nagroda - własna podobizna/napis do umieszczenia na murze/wieżowcu w grze^^ Wciąż czekam na Wasze zgłoszenia. Beta już coraz bliżej.
Zaś dla najlepszego testera czeka niewielka nagroda - własna podobizna/napis do umieszczenia na murze/wieżowcu w grze^^ Wciąż czekam na Wasze zgłoszenia. Beta już coraz bliżej.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Tak mi coś dziś odbiło i postanowiłem wrzucić polską wersję Sieci Intryg (główny nośnik fabuły) i napisy do przerywników FMV, a co! A teraz coś zabawnego :P Nie mam obecnie Proto na dysku (i nie będę miał do stycznia) więc musicie się sami pobawić z kilkoma enigmatycznymi podpowiedziami:
UWAGA: zabrania się wgrywania plików na inne serwery niż GPP!
http://www.balamb.pl/norekgpp/nis.rar - scenki na silniku gry.
- Używając programu scarexexplorer rozpakujcie jakieś pliki w folderze Proto (jedyne, które się dadzą)
- Podmieńcie pliki uzyskane w wyniku rozpakowania na te z paczki protoczcionka i FMV_WOI
- Skasujcie pliki, z których wypakowaliście pliki scarexexplorerem
- Jeśli gra się przestanie włączać pomińcie ostatni punkt
UWAGA: zabrania się wgrywania plików na inne serwery niż GPP!
http://www.balamb.pl/norekgpp/nis.rar - scenki na silniku gry.
- Załączniki
-
- FMV+WOI_PL.zip
- (190.65 KiB) Pobrany 13628 razy
-
- scarexplorer10.zip
- (215.27 KiB) Pobrany 10870 razy
-
- protoczcionka.zip
- (442.79 KiB) Pobrany 7463 razy
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
Re: [PC] Prototype
Za pomocą programu scareexplorer nalezy rozpakować pliki: 00woi.rfc 01woi.rfc 02woi.rfc 02woi.rfc 03woi.rfc art.rcf do folderu z grą.
Ze ściągniętej paczki pliki z folderów zawartych w movies (otwieramy kazdy folder w movies i kopiujemy pliki pokolei (nie kopiujemy folderów)) kopiujemy do Protype/movies.
Pliki z folderów zawartych w woi node kopiujemy tak samo (wszystkie pliki pojedynczo) do folderu Prototype/movies/woi. Ponieważ jest ich dość dużo można użyć tego pliku .bat mojego autorstwa, wklejamy go do folderu woi node i następnie uruchamiamy. Utworzy sie folder aaa gdzie będą wyciągnięte wszystkie pliki z tych folderów, zawartość folderu aaa wklejamy do movies/woi w grze. Protoczcionke wklejamy do art/hud.
To chyba na tyle. Jeśli jednak gdzieś się pomyliłem to proszę mnie poprawić.
Ze ściągniętej paczki pliki z folderów zawartych w movies (otwieramy kazdy folder w movies i kopiujemy pliki pokolei (nie kopiujemy folderów)) kopiujemy do Protype/movies.
Pliki z folderów zawartych w woi node kopiujemy tak samo (wszystkie pliki pojedynczo) do folderu Prototype/movies/woi. Ponieważ jest ich dość dużo można użyć tego pliku .bat mojego autorstwa, wklejamy go do folderu woi node i następnie uruchamiamy. Utworzy sie folder aaa gdzie będą wyciągnięte wszystkie pliki z tych folderów, zawartość folderu aaa wklejamy do movies/woi w grze. Protoczcionke wklejamy do art/hud.
To chyba na tyle. Jeśli jednak gdzieś się pomyliłem to proszę mnie poprawić.
- Załączniki
-
- bat.rar
- (381 Bajtów) Pobrany 6966 razy
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Temat po raz kolejny został oczyszczony z chamstwa i głupoty oczekujących na spolszczenie i ze wszystkiego co z nimi związane.
A teraz coś konstruktywnego, krótkie podsumowanie:
Ukończono całą Sieć Intryg i korektę do niej - pliki wyżej
Ukończono napisy i korektę do wszystkich wstawek FMV - pliki wyżej
Ukończono napisy i korektę do wszystkich wstawek na silniku gry - nie udostępniono
Stworzono polską czcionkę
Przetłumaczono wszystkie menu, cele misji, instruktaże
Wykonano bonusową grafikę
Co pozostało?
Dialogi uliczne, krzyki żołnierzy itd.
Poskładanie wszystkiego do kupy
Kiedy będzie premiera?
Nie wiem. Na pewno nie nastąpi to zbyt szybko. Mam obecnie inne rzeczy na głowie. Kiedyś na pewno wyjdzie.
A teraz coś konstruktywnego, krótkie podsumowanie:
Ukończono całą Sieć Intryg i korektę do niej - pliki wyżej
Ukończono napisy i korektę do wszystkich wstawek FMV - pliki wyżej
Ukończono napisy i korektę do wszystkich wstawek na silniku gry - nie udostępniono
Stworzono polską czcionkę
Przetłumaczono wszystkie menu, cele misji, instruktaże
Wykonano bonusową grafikę
Co pozostało?
Dialogi uliczne, krzyki żołnierzy itd.
Poskładanie wszystkiego do kupy
Kiedy będzie premiera?
Nie wiem. Na pewno nie nastąpi to zbyt szybko. Mam obecnie inne rzeczy na głowie. Kiedyś na pewno wyjdzie.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Do Waszej dyspozycji oddaję tłumaczenie wszystkich scenek na silniku gry (oprócz tych, w których możemy się poruszać, czyli nazwanych przeze mnie "dialogami ulicznymi")
Link w poście powyżej.
Opis instalacji:
Pliki wgrywamy do folderu art/nis po czym usuwamy wszystkie pliki z rozszerzeniem .rz, które mają takie same nazwy jak te z paczki. Czyli np. gdy mamy 1_1_1.p3d, to usuwamy 1_1_1.p3d.rz
Teraz czekajcie na spolszczenie menusów, celów misji itd, a następnie dialogów ulicznych^^
Link w poście powyżej.
Opis instalacji:
Pliki wgrywamy do folderu art/nis po czym usuwamy wszystkie pliki z rozszerzeniem .rz, które mają takie same nazwy jak te z paczki. Czyli np. gdy mamy 1_1_1.p3d, to usuwamy 1_1_1.p3d.rz
Teraz czekajcie na spolszczenie menusów, celów misji itd, a następnie dialogów ulicznych^^
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Screeny z testu gry. Wszystko działa.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Kolejny pliczek, kolejny krok do zakończenia. Tym razem tłumaczyli Pozzy i Johnny, ffgriever pomógł wrzucić do gry i oto mamy tłumaczenie misji, ataków, komunikatów, menusów. Wszystko to wymaga jeszcze kompleksowych testów i olbrzymiej korekty. Wychodzących poza ekran tekstów, błędów wynikających z kontekstu pewnie jest sporo.
Nie mam obecnie czasu na korektę tego, potraktujcie to jako demo, plik poglądowy. Możecie też zgłosić niemieszczące się teksty (wrzućcie screeny). Plik nie przeszedł korekty!
Plik wrzucamy do art/hud po czym kasujemy z niego fe_textbible.p3d.rz
Nie mam obecnie czasu na korektę tego, potraktujcie to jako demo, plik poglądowy. Możecie też zgłosić niemieszczące się teksty (wrzućcie screeny). Plik nie przeszedł korekty!
Plik wrzucamy do art/hud po czym kasujemy z niego fe_textbible.p3d.rz
- Załączniki
-
- fe_textbible.zip
- (304.22 KiB) Pobrany 6535 razy
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
- Manuel Czaszka
- Konik Manuel
- Posty: 1823
- Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
- Kontakt:
Re: [PC] Prototype
Gdy wrzucicie już pliki p3d.rz, po czym je skasujecie (zaznaczą Wam się ładnie wszystkie, wystarczy kliknąć delete), to następnie kasujecie rozszerzenie .rz plików z paczki i wrzucacie już jako "gołe" .p3d?
viewtopic.php?f=9&t=485#p8947
U mnie działa, screeny są. Nie wiem co Wam poradzić.
viewtopic.php?f=9&t=485#p8947
U mnie działa, screeny są. Nie wiem co Wam poradzić.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"
Re: [PC] Prototype
Witam.
Chciałbym zwrócić uwagę na przetłumaczenie jednego ulepszenia. Mianowicie "Strzelba Bojowa".
Bardziej na miejscu byłby tu "Karabin" lub "Karabin Bojowy", a wiem co mówię ponieważ znam się trochę na broniach. Można zobaczyć to w umieszczonym załączniku.
Pozdrawiam
Chciałbym zwrócić uwagę na przetłumaczenie jednego ulepszenia. Mianowicie "Strzelba Bojowa".
Bardziej na miejscu byłby tu "Karabin" lub "Karabin Bojowy", a wiem co mówię ponieważ znam się trochę na broniach. Można zobaczyć to w umieszczonym załączniku.
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości