[GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: Norek » 20 paź 2008, o 23:03

Przypominam że potrzebujemy pomocy przy przerobieniu na polski nazwy
BOSSES ON PARADE
Moja propozycja została odrzucona toteż przypomnienie tej kwestii będzie dla mnie dobrym bodźcem żeby też trochę sobie dłużej nad tym pomyśleć^^
Proponowałem "Prze-Boje". Co o tym myślicie?
よろしくお願いします。
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
ma_Rysia
Posty: 61
Rejestracja: 19 maja 2008, o 22:47
Grupa: BezNazwy

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: ma_Rysia » 10 lis 2008, o 00:30

W końcu znalazłem chwilę, żeby posiedzieć nad projektami. Jak na razie znalazłem sposób, żeby podmienić grafiki wyświetlane podczas przechodzenia poziomu (za ich edycje odpowiada nowy członek grupy BezNazwy - kFyatek):
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Mile widziane będą komentarze na temat jakości powyższych grafik.

PS. Wybraliśmy tłumaczenie dla BOSSES ON PARADE = BIJ BOSSA.

abrasante

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: abrasante » 11 lis 2008, o 22:35

Świetnie się prezentuje grafika :) Cieszę się, że projekt leci do przodu,

Odnośnie 'bij bossa' ... myślę, że 'ubij go!' lub 'ubij bossa' brzmi lepiej, ewentualnie 'wykończ go!' [finish him!] xD

Awatar użytkownika
ma_Rysia
Posty: 61
Rejestracja: 19 maja 2008, o 22:47
Grupa: BezNazwy

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: ma_Rysia » 17 lis 2008, o 11:52

Ostatnim razem ktoś miał zastrzeżenia (Berion - dobrze pamiętam?), co do układu tego napisu. Myślę, że teraz jest już ok.
ObrazekObrazek

PS. Chciałem dać do porównania starą wersje, ale nie mam jej na dysku, a post nie został przeniesiony ze starego forum.

Edit. A jednak go znalazłem:
ObrazekObrazek

abrasante

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: abrasante » 7 gru 2008, o 00:41

Teraz o wiele lepiej to wygląda :)

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: bemberg » 2 lut 2009, o 23:39

Przypominam o tym projekcie, który jest wciąż szlifowany i doprowadzany do perfekcji. ma_Rysia pokonuje kolejne problemy techniczne, związane z nielicznymi już grafikami.
//btw ja osobiście już dawno bym wydał patch, ale ma_Rysia jest perfekcjonistą ;p
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
kFYatek
Posty: 7
Rejestracja: 19 lut 2009, o 20:42
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: kFYatek » 19 lut 2009, o 21:11

Grafiki się tworzą, jeśli to kogoś interesuje. Wolno, ale się tworzą. Obecnie się tworzy "GAME OVER"/"KONIEC GRY".

Co do kwestii technicznych: ma_Rysia usilnie nie może trafić w odpowiednią wartość (http://xkcd.com/323/) żeby zacząć rozumieć asembler GBA. ;)
面白い事は、待っててもやってこないんだってね。

Awatar użytkownika
PiotrW
Posty: 52
Rejestracja: 27 lis 2008, o 23:18
Kontakt:

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: PiotrW » 19 lut 2009, o 22:19

Kurczę :) Szczerze mówiąc to nie spodziewałem się, że ten pozornie niewielki projekt będzie tak długo powstawał :] Ale nie szkodzi, fajnie, że projekt jest tak realizowany, aby efekt końcowy był perfekcyjny w każdym calu :)

Awatar użytkownika
ma_Rysia
Posty: 61
Rejestracja: 19 maja 2008, o 22:47
Grupa: BezNazwy

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: ma_Rysia » 19 lut 2009, o 22:26

Pod względem ilości tekstu projekt jest bardzo niewielki i gdybyśmy nie zmieniali grafik, to wyszedł by pewnie po miesiącu od rozpoczęcia, ale jak to mówią: diabeł tkwi w szczegółach - stąd niektórych grafik nie jesteśmy w stanie zrobić porządnie (w mojej ocenie) i nie chodzi tu o samo jej stworzenie, ale o umieszczenie w grze.

Awatar użytkownika
kFYatek
Posty: 7
Rejestracja: 19 lut 2009, o 20:42
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [GBA] Dragon Ball: Advanced Adventure

Postautor: kFYatek » 19 lut 2009, o 22:29

ma_Rysia mnie zabije, że to tu piszę, ale szykuje w zanadrzu pewien mały projekt jeszcze - nie chcę zdradzać szczegółów, ale jeśli powstanie, to dopiero zobaczycie, co to znaczy perfekcjonizm. :D

Sorry za offtop.
面白い事は、待っててもやってこないんだってね。


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości