Na pierwszy rzut oka w plik mj2d00_MessageFont_32_I4.brfnt i mj2d01_marioFont_64_IA4.brfnt można zauważyć, że zapisane są najprawdopodobniej w formacie 8-bit (liniowo) lub bardzo podobnym. Nie są skompresowane. Przyda się paleta, bo wygląda na to, że są dużej rozdzielczości. Jeśli się mylę to z góry przepraszam, tylko na nie spojrzałem, nie zagłębiałem się w detale ;)Nierozpoznawalne dla takich laików jak ja, być może znajdzie się narzędzie. BNFTR to standardowe pliki, które są używane przez programistów wii nintendo. Jeżeli kogoś to zainteresuje, proszę bardzo, umieściłem tam również pliki, które zapewne nie uda mi się przetłumaczyć; CORSE CLEAR oraz GAMEOVER. To nie są pliki w formacie tpl, które edytuje w programie graficznym. To są pliki, które zdumpowałem wiiscruberem, a na moim edytorze po ich otwarciu wychodzi niezła sieczka.. do tego mogę je zdumpować jedynie w formacie raw (również nirozpoznawalne).
fonty do New Mario Bros Wii:
http://www.speedyshare.com/files/216942 ... IO_WII.rar
Szybki edit: Jeśli to nie spory header (?), to paleta jest chyba też wbudowana w sam plik.