[PS2] Final Fantasy X
Re: [PS2] Final Fantasy X
Do mgs potrzebne by były pewnie tylko narzędzia, bo wszystkie dialogi są przetłumaczone na portalu zanzibar (Raczej dogadanie się z nimi co do użycia tych dialogów w spolszczeniu nie było by trudne)
Re: [PS2] Final Fantasy X
Nie ma co robić offtopu w tym temacie, więc wspomnę na koniec dyskusji o MGSie, że rozmawialiśmy na ten temat i stanęło w sumie na tym, że najlepiej by było przetłumaczyć wszystko na nowo.
Jeśli ktoś chce porozmawiać na tematy inne niż FFX (a ten temat jest o spolszczeniu FFX), może to robić albo w shoutboksie, albo w jakichś luźniejszych działach forum.
Pozdrawiam :)
Jeśli ktoś chce porozmawiać na tematy inne niż FFX (a ten temat jest o spolszczeniu FFX), może to robić albo w shoutboksie, albo w jakichś luźniejszych działach forum.
Pozdrawiam :)
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
Re: [PS2] Final Fantasy X
@Norek masz racje sorki że rozbudzilem ale jak nie Ja to ktoś na pewno predzej czy później o to by zapytał, zaraz będą się pytać o GodOfWara czy co tam...heh
propo FFX zgadzam się że FF-X2 jest nudne jak flaki z oleju, bo ją przeszedłem, i nie miałem już sił na tę wieże pod koniec gry gdzie były mega potworki z fajnymi bonusami, ale ten FF-X2 opowiada o ciągu dalszym historii Yuny jak szuka swojego Romea Tidusa gdzieś tam w zaświatach i musi wiele przygód przeżyć aby go odzyskać prawda?:) Więc moze jednak warto dla samej historii? O ile narzedzia ktore macie do FFX pasują do FF-X2 i byłaby to tylko formalność pewnie :))
Nie wiem jak reszta, ja fajnale traktuje bardziej jak filmy że się to ogląda niż na gre chodze i siekam, liczy sie jednak historyjka :PP A ta jest zajeee*ista :PPPP
propo FFX zgadzam się że FF-X2 jest nudne jak flaki z oleju, bo ją przeszedłem, i nie miałem już sił na tę wieże pod koniec gry gdzie były mega potworki z fajnymi bonusami, ale ten FF-X2 opowiada o ciągu dalszym historii Yuny jak szuka swojego Romea Tidusa gdzieś tam w zaświatach i musi wiele przygód przeżyć aby go odzyskać prawda?:) Więc moze jednak warto dla samej historii? O ile narzedzia ktore macie do FFX pasują do FF-X2 i byłaby to tylko formalność pewnie :))
Nie wiem jak reszta, ja fajnale traktuje bardziej jak filmy że się to ogląda niż na gre chodze i siekam, liczy sie jednak historyjka :PP A ta jest zajeee*ista :PPPP
Re: [PS2] Final Fantasy X
Jeśli o mnie chodzi, próbowałem grać w FFX-2 i skończyło się chyba na dwóch czy trzech godzinach.
Zakończenie, jakie oferuje "dziesiątka" jest świetne i naprawdę na X-2 patrzeć nie muszę.
To tak jak z filmami - Cameron widział Terminatora jako opowieść zamkniętą w dwóch częściach, później przyszedł Mostov, zrobił kupsko (jak inaczej można to nazwać?) i tyle.
Decyzja oczywiście pozostaje w rękach innych, sam jednak chciałbym zobaczyć PSPkowe Crisis Core po polsku.
Najpierw tak czy siak sprawdzimy w akcji dziesiątkę (a przed nią dwunastkę:).
Zakończenie, jakie oferuje "dziesiątka" jest świetne i naprawdę na X-2 patrzeć nie muszę.
To tak jak z filmami - Cameron widział Terminatora jako opowieść zamkniętą w dwóch częściach, później przyszedł Mostov, zrobił kupsko (jak inaczej można to nazwać?) i tyle.
Decyzja oczywiście pozostaje w rękach innych, sam jednak chciałbym zobaczyć PSPkowe Crisis Core po polsku.
Najpierw tak czy siak sprawdzimy w akcji dziesiątkę (a przed nią dwunastkę:).
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"
Maria Przybyłowska
Re: [PS2] Final Fantasy X
Też bym bardzo chciała. Już od dawna obiecuję, że ten, kto pomoże wygrzebać te cholerne pointery, może liczyć na miesięczną dostawę kotletów mielonych ;)Decyzja oczywiście pozostaje w rękach innych, sam jednak chciałbym zobaczyć PSPkowe Crisis Core po polsku.
FFX-2 na pewno nie będziemy robić, poziom facepalmowości tej gry jest zbyt wysoki.
Re: [PS2] Final Fantasy X
Ktoś w końcu padnie na serce...miesięczną dostawę kotletów mielonych
Okrutne słowa :PFFX-2 na pewno nie będziemy robić, poziom facepalmowości tej gry jest zbyt wysoki.
Co do pointerów... Hmm kiedyś przeglądałem pliki CC. Bodajże wszystko znajduje się w głównym pliku .pkg a sam skrypt i dialogi są zapisane jako MBD (chyba znajdowały się w .raw -ach). Pewien gościu pomagał mi rozgryźć ich strukturę, lecz ostatecznie straciłem z nim kontakt.
BTW - patrzyłaś może tutaj? Całkiem sporo rozwiązali, a tym bardziej kod skryptów.
http://forums.qhimm.com/index.php?topic=8163.0
EDIT:
Jeszcze tutaj coś znalazłem:
http://wiki.qhimm.com/FF7:CC
Re: [PS2] Final Fantasy X
Cierpa, ten wątek to ja na pamięć znam :P Nie rozwiązano tam problemu pointerów w CC, bo się zajmowano zazwyczaj modelami itp. (a później się różne rzeczy porobiły i koral się usunęła z forum qhimma).
Odczytać, owszem, każdy tekst można, ale bajty sterujące ilością wyświetlanych liter w danym momencie nie pełnią funkcji pointerów. Gdzieś jeszcze musi coś siedzieć. Pytanie gdzie, co i w jaki sposób. :P
Gdybyś miał jakieś pomysły, to zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=30&t=506
Tu jest wszystko opisane (i o CC już w tym temacie rozmawiajmy :P) ;)
Odczytać, owszem, każdy tekst można, ale bajty sterujące ilością wyświetlanych liter w danym momencie nie pełnią funkcji pointerów. Gdzieś jeszcze musi coś siedzieć. Pytanie gdzie, co i w jaki sposób. :P
Gdybyś miał jakieś pomysły, to zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=30&t=506
Tu jest wszystko opisane (i o CC już w tym temacie rozmawiajmy :P) ;)
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Re: [PS2] Final Fantasy X
Mineły 2 miesiące i co nowego w temacie FFX??? :-)))
Re: [PS2] Final Fantasy X
W temacie, jak widać, nowy post :P A ogólnie, tłumaczy się, tylko już dawno nie aktualizowaliśmy na stronie postępu tłumaczenia. :)Mineły 2 miesiące i co nowego w temacie FFX??? :-)))
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.
Re: [PS2] Final Fantasy X
Przy takim projekcie dwa miesiące to nic ;). Praca pewnie przewidziana na 18-24 miesięcy, więc wiadomo, czego oczekiwać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości