[PS2] Final Fantasy X

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
rikamaru
Posty: 2
Rejestracja: 31 sty 2011, o 18:19

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: rikamaru » 16 lut 2011, o 16:09

Do mgs potrzebne by były pewnie tylko narzędzia, bo wszystkie dialogi są przetłumaczone na portalu zanzibar (Raczej dogadanie się z nimi co do użycia tych dialogów w spolszczeniu nie było by trudne)

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: Norek » 16 lut 2011, o 16:26

Nie ma co robić offtopu w tym temacie, więc wspomnę na koniec dyskusji o MGSie, że rozmawialiśmy na ten temat i stanęło w sumie na tym, że najlepiej by było przetłumaczyć wszystko na nowo.

Jeśli ktoś chce porozmawiać na tematy inne niż FFX (a ten temat jest o spolszczeniu FFX), może to robić albo w shoutboksie, albo w jakichś luźniejszych działach forum.

Pozdrawiam :)
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
secundus
Posty: 60
Rejestracja: 7 lut 2011, o 09:02

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: secundus » 17 lut 2011, o 16:32

@Norek masz racje sorki że rozbudzilem ale jak nie Ja to ktoś na pewno predzej czy później o to by zapytał, zaraz będą się pytać o GodOfWara czy co tam...heh


propo FFX zgadzam się że FF-X2 jest nudne jak flaki z oleju, bo ją przeszedłem, i nie miałem już sił na tę wieże pod koniec gry gdzie były mega potworki z fajnymi bonusami, ale ten FF-X2 opowiada o ciągu dalszym historii Yuny jak szuka swojego Romea Tidusa gdzieś tam w zaświatach i musi wiele przygód przeżyć aby go odzyskać prawda?:) Więc moze jednak warto dla samej historii? O ile narzedzia ktore macie do FFX pasują do FF-X2 i byłaby to tylko formalność pewnie :))

Nie wiem jak reszta, ja fajnale traktuje bardziej jak filmy że się to ogląda niż na gre chodze i siekam, liczy sie jednak historyjka :PP A ta jest zajeee*ista :PPPP

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: Norek » 17 lut 2011, o 20:32

Jeśli o mnie chodzi, próbowałem grać w FFX-2 i skończyło się chyba na dwóch czy trzech godzinach.
Zakończenie, jakie oferuje "dziesiątka" jest świetne i naprawdę na X-2 patrzeć nie muszę.
To tak jak z filmami - Cameron widział Terminatora jako opowieść zamkniętą w dwóch częściach, później przyszedł Mostov, zrobił kupsko (jak inaczej można to nazwać?) i tyle.

Decyzja oczywiście pozostaje w rękach innych, sam jednak chciałbym zobaczyć PSPkowe Crisis Core po polsku.
Najpierw tak czy siak sprawdzimy w akcji dziesiątkę (a przed nią dwunastkę:).
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Emoonia
Posty: 6
Rejestracja: 28 gru 2009, o 15:14
Grupa: CosmoFF

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: Emoonia » 18 lut 2011, o 09:30

Decyzja oczywiście pozostaje w rękach innych, sam jednak chciałbym zobaczyć PSPkowe Crisis Core po polsku.
Też bym bardzo chciała. Już od dawna obiecuję, że ten, kto pomoże wygrzebać te cholerne pointery, może liczyć na miesięczną dostawę kotletów mielonych ;)

FFX-2 na pewno nie będziemy robić, poziom facepalmowości tej gry jest zbyt wysoki.

Awatar użytkownika
Cierpa
Posty: 81
Rejestracja: 20 lip 2009, o 15:26

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: Cierpa » 18 lut 2011, o 13:32

miesięczną dostawę kotletów mielonych
Ktoś w końcu padnie na serce...
FFX-2 na pewno nie będziemy robić, poziom facepalmowości tej gry jest zbyt wysoki.
Okrutne słowa :P

Co do pointerów... Hmm kiedyś przeglądałem pliki CC. Bodajże wszystko znajduje się w głównym pliku .pkg a sam skrypt i dialogi są zapisane jako MBD (chyba znajdowały się w .raw -ach). Pewien gościu pomagał mi rozgryźć ich strukturę, lecz ostatecznie straciłem z nim kontakt.

BTW - patrzyłaś może tutaj? Całkiem sporo rozwiązali, a tym bardziej kod skryptów.
http://forums.qhimm.com/index.php?topic=8163.0


EDIT:
Jeszcze tutaj coś znalazłem:
http://wiki.qhimm.com/FF7:CC

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: Robin » 18 lut 2011, o 19:37

Cierpa, ten wątek to ja na pamięć znam :P Nie rozwiązano tam problemu pointerów w CC, bo się zajmowano zazwyczaj modelami itp. (a później się różne rzeczy porobiły i koral się usunęła z forum qhimma).
Odczytać, owszem, każdy tekst można, ale bajty sterujące ilością wyświetlanych liter w danym momencie nie pełnią funkcji pointerów. Gdzieś jeszcze musi coś siedzieć. Pytanie gdzie, co i w jaki sposób. :P

Gdybyś miał jakieś pomysły, to zapraszam tutaj:
viewtopic.php?f=30&t=506

Tu jest wszystko opisane (i o CC już w tym temacie rozmawiajmy :P) ;)
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

Awatar użytkownika
secundus
Posty: 60
Rejestracja: 7 lut 2011, o 09:02

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: secundus » 20 kwie 2011, o 09:19

Mineły 2 miesiące i co nowego w temacie FFX??? :-)))

Awatar użytkownika
Robin
Posty: 298
Rejestracja: 19 maja 2008, o 10:04
Grupa: CosmoFF
Kontakt:

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: Robin » 20 kwie 2011, o 22:25

Mineły 2 miesiące i co nowego w temacie FFX??? :-)))
W temacie, jak widać, nowy post :P A ogólnie, tłumaczy się, tylko już dawno nie aktualizowaliśmy na stronie postępu tłumaczenia. :)
www.balamb.pl
Smrtka je tradiční personifikace smrti, zpodobněná jako kostlivec s kosou, často bývá zobrazována v černém hábitu.

ffgriever
Posty: 488
Rejestracja: 17 paź 2008, o 15:29

Re: [PS2] Final Fantasy X

Postautor: ffgriever » 21 kwie 2011, o 18:26

Przy takim projekcie dwa miesiące to nic ;). Praca pewnie przewidziana na 18-24 miesięcy, więc wiadomo, czego oczekiwać.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości