Strona 12 z 14
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 31 gru 2016, o 18:53
autor: Robin
Nie, kończymy to, co zaczęliśmy.
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 6 sty 2017, o 19:17
autor: gacek44
Gratuluję ukończenia projektu. Czas odkurzyć drugą plejkę i znów zatopić się w świecie dziesiątego fajnala.
Wielkie brawa i podziękowania dla Autorów.
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 11 mar 2017, o 23:54
autor: Robin
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 1 cze 2017, o 09:27
autor: Smasher
Czy jest wersja albo czy ktos posiada....albo potrafi przetworzyc obraz z ps vity ffx?
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 23 cze 2017, o 18:48
autor: Robin
Tzn. chcesz nałożyć spolszczenie na wersję PS Vita? Gdy robiłem wersję na Steama, to w archiwum były też takie same pliki w folderze na PSV. Ale nie mam tej konsoli, więc nie mam jak dostosować spolszczenia do tej wersji.
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 5 sie 2017, o 15:30
autor: Smasher
Zerkne dzisiaj czy da się to ogarnąć. Mam PSV z Henkaku ENSO :)
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 8 sie 2017, o 21:40
autor: Robin
Smasher, to sprawdź, czy wewnątrz gry są użyte pliki VBF, czy coś innego ;)
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 13 sie 2017, o 23:45
autor: szczuru
Wersja na Vitę trzyma wszystko w kontenerze *.psarc (analogicznie jak w przypadku PS3).
Zawartość tego pliku (można wypakować i spakować) :
https://zerobin.net/?4807a969f8f271dc#E ... B2r4aBo9s=
(Uwaga, plik tekstowy ponad 6mb, może chwilę się wczytywać)
Reszta plików z kartridża:
https://zerobin.net/?82ffb7b45ee008c9#B ... 2ENHruv2g=
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 14 sie 2017, o 18:52
autor: Robin
Większość tych plików kojarzę. Możesz wypakować spolszczenie na Steama, w środku są foldery, i przypisać poszczególne pliki. Podejrzewam, że 99%, jak nie 100%, będzie pasować :)
Re: [PS2] Final Fantasy X
: 14 sie 2017, o 23:15
autor: szczuru
Juz na to wpadlem, jednak format tekstur w wersji na pc jest w formacie dla dxd11 (czy jakos tak - pisze z pamięci) a na vocie jest to GXM. Ale nadal wszystko w *.phyre