[PSX] Doom - PL (www.doompl.xt.pl)

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Gnapek
Posty: 34
Rejestracja: 26 sie 2008, o 16:48

[PSX] Doom - PL (www.doompl.xt.pl)

Postautor: Gnapek » 26 sie 2008, o 16:59

Witam! Chciałbym wszystkich serdecznie powitać na forum. :) Może przejdę odrazu do rzeczy. W rom-hackingu siedze od... niedawna. Praktycznie nic o nim nie wiem, ale podjąłem się wyzwania i spolszczam grę "Doom" na konsolę Sony PlayStation. Spolszczenie będzie pod wersję europejską (PAL). Nie ukrywam, że projekt może upaść wkońcu to moje pierwsze tłumaczenie na PSX'a.

Strona domowa: http://www.doompl.xt.pl

Może powiem jakie są największe problemy... otóż przetłumaczyłem tekst w SnesEdit pod DOS'a po odpaleniu gry widnieje coś takiego:
Obrazek

A w SnesEdit:
Obrazek

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: bemberg » 26 sie 2008, o 17:58

Hmm... A można trochę więcej opisu w czym tkwi problem? I screeny jak to wygląda w angielskiej wersji gry.
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Awatar użytkownika
Gnapek
Posty: 34
Rejestracja: 26 sie 2008, o 16:48

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Gnapek » 26 sie 2008, o 18:14

Nie może być widoczny napis STAT (tego tekstu nie mogę edytować bo on odpowiada chyba teksturze i gra się nie uruchomi). Od kogoś słyszałem, że będe musiał coś porobić z pointerami niestety kompletnie niewiem co robić z nimi :(

Tak to wygląda w oryginale:
Obrazek

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Grahf Wiseman » 26 sie 2008, o 19:18

Pokaz jak wyglada ten fragment w SnesEdit w orginale(a nie przez y!)
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

Awatar użytkownika
Gnapek
Posty: 34
Rejestracja: 26 sie 2008, o 16:48

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Gnapek » 26 sie 2008, o 19:26

W SnesEdit (oryginał):
Obrazek

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Grahf Wiseman » 26 sie 2008, o 21:05

Spróbuj usunąć kropkę po Domysln (wartość 2E)
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.

Awatar użytkownika
Gnapek
Posty: 34
Rejestracja: 26 sie 2008, o 16:48

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Gnapek » 26 sie 2008, o 23:03

Wszystko już jest w porządku :) Kochatak Group wszystko mi wytłumaczył na GG. :D
Na stronce dodałem 2 screeny :)

Awatar użytkownika
Gnapek
Posty: 34
Rejestracja: 26 sie 2008, o 16:48

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Gnapek » 30 sie 2008, o 19:17

Projekt został ukończony :)

Co zostało do zrobienia, a napewno tego nie zrobię?:
- Tekstury
- Polska czcionka

Zapraszam do ściągnięcia na stronie projektu :)

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Berion » 30 sie 2008, o 22:17

Tekstury, czyli co? I dlaczego tego nie zrobisz? :)
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
Grahf Wiseman
Tłumaczeniowy męczennik
Posty: 646
Rejestracja: 11 cze 2008, o 22:13

Re: [PSX] Doom - PL

Postautor: Grahf Wiseman » 31 sie 2008, o 10:29

Chodzi mu o grafike np napisy ammo, health na HUDzie
Run to the bedroom, in the suitcase on the left, you'll find my favorite axe. Don't look so frightened, this is just a passing phase, one of my bad days.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości