[NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Dizzy9
Posty: 34
Rejestracja: 10 cze 2008, o 12:20

[NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: Dizzy9 » 21 lut 2011, o 01:59

Witam wszystkich.
Na wstępie pozwolę sobie powiedzieć że to demo,nie jest "pełnym demem".
Mam spore wątpliwości czy ten gatunek gry jest warty wykonywania.Za radą Kochatak'a postanowiłem przedstawić grę na forum.
Jest to gra tekstowa.
Obrazek
Obrazek
Jak widać na załączonych zdjęciach górny ekran służy do wyświetlania opisu lokacji oraz dialogów.
Na dolnym ekranie jest lista dostępnych akcji które możemy wykonać w danej lokacji.
Na dolnym ekranie jest również przedmiot który bohater ma w plecaku.
W tym niby demie można użyć tylko 1 przedmiotu.
Ale w planie możliwe będzie używanie przedmiotów do na różne sposoby.
Fabuła orbituje wokół wielkiego zymloka który zaatakował ziemię.
Bohater, nowa_era musi wyruszyć światu na ratunek.
To chyba by było na tyle,załączam plik byście mogli wypróbować to coś w akcji.
Pozdrawiam.
Załączniki
a_e2.rar
(757.24 KiB) Pobrany 237 razy

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS]a_e Adventure2

Postautor: Manuel Czaszka » 21 lut 2011, o 02:10

Tworzenie gier typu visual novel lub przygodówek tekstowych jest, jak dla mnie, warte zachodu.

Co do screenów:
interpunkcja - dlaczego zdania zaczynasz małą literą? Do tego brak spacji po kropkach, przecinkach.
"dość mocno razi po oczach" - słońce mocno razi twoje oczy
"a przed tobą drogę na miasto" - drogę prowadzącą do miasta (a gdzie jest bohater? Na wsi?)
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [NDS]a_e Adventure2

Postautor: Norek » 21 lut 2011, o 09:03

Czyli to demo tworzone przez Ciebie, czy tłumaczenie dema stworzonego przez kogoś innego?
Oczywiście jestem za, jak projekt zostanie ukończony, z chęcią sięgnę obadać, co tam zostało namodzone.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS]a_e Adventure2

Postautor: Manuel Czaszka » 21 lut 2011, o 10:37

Czyli to demo tworzone przez Ciebie
Tak, to jego gra.
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Barmen
Posty: 51
Rejestracja: 6 paź 2010, o 18:35

Re: [NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: Barmen » 21 lut 2011, o 10:39

Ta gra to coś w stylu "Poderwij Kasie"?

twig

Re: [NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: twig » 21 lut 2011, o 11:47

A brydż to gra w rodzaju rozbieranego pokera -,-

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: bemberg » 21 lut 2011, o 12:33

Witaj d9 :) Chciałem tylko dodać, że to nie jedyne projekty homebrew d9 na NDS. Kto zauważył skąd pochodzą grafiki? :D
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.

Dizzy9
Posty: 34
Rejestracja: 10 cze 2008, o 12:20

Re: [NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: Dizzy9 » 21 lut 2011, o 13:24

Ten inny homebrew jest porzucony\martwy\R.I.P.
Dlatego iż zabierałby za dużo czasu na wykonanie.
Największą zaletą a_e2 jest to że niewiele muszę spędzać czasu przy kompie by coś dodać.
Większość systemów jest już gotowych.
Więc text który trzeba wywołać odpowiednią funkcją w kodzie mogę sobie napisać np. w czasie przerwy w wykładach.
interpunkcja - dlaczego zdania zaczynasz małą literą?
Taka czcionka mi wyszła.Trzeba będzie kiedyś poprawić..
co do przecinków i poprawności zdań to masz rację.
Ta gra to coś w stylu "Poderwij Kasie"?
To gra w stylu "Ocal świat przed złymi Zymlokami z kosmosu" hohoho:)
Kto zauważył skąd pochodzą grafiki? :D
Grafikę i muzykę mam nadzieję zmienić.Jeśli się uda.Zwłaszcza muzykę.
Pełne demo będzie dostępne gdy ukończę w pełni drugie miasto.
Potem trzeba będzie napisać kilka systemów jeszcze(system moralności i system walki)
Dzięki, że wierzycie w ten gatunek gier.

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: Manuel Czaszka » 21 lut 2011, o 13:44

To gra w stylu "Ocal świat przed złymi Zymlokami z kosmosu" hohoho:)
Co to jest "Zymlok"? Kaszanka? Śląski żymlok?
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Awatar użytkownika
bemberg
Reptilianin
Posty: 1184
Rejestracja: 31 maja 2008, o 12:03
Grupa: wsparcia
Kontakt:

Re: [NDS] [Homebrew] a_e Adventure2

Postautor: bemberg » 21 lut 2011, o 13:48

Dokładnie. Dość specyficzne i dla mnie niezrozumiałe poczucie humoru z forum dizzy.pl które serdecznie pozdrawiam, gdyż krążyłem na nim kilka lat ;P Jeśli ktoś byłby zainteresowany (na pewno i bez wyjątków wszyscy ;p - http://zymlok_center.w.interia.pl/)

Myślę d9, że mógłbyś pokazać przynajmniej screeny z drugiego projektu, gdyż robi znacznie większe wrażenie (przynajmniej na screenie ;p).
http://www.wykop.pl/link/2516381/playlo ... omentarzy/
Tłumaczymy w rytmie serca? Prawda o Playloc, BDIP i Tłumaczymy w rytmie serca.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 8 gości