Strona 2 z 5

Re: [NDS] Time Hollow

: 16 kwie 2011, o 08:34
autor: Sonic0509
Już przeszedłem grę po angielsku, ale chętnie też zobaczę polską wersję :)

Re: [NDS] Time Hollow

: 4 maja 2011, o 23:11
autor: paladyn155
Witam, tłumaczenie z tego co widzę ukończone, głupotą byłoby zarzucanie projektu w tak zaawansowanej fazie. Jakieś uaktualnienie co do stanu korekty itp.? Z chęcią zagrałbym w ten tytuł, a to jeszcze większa przyjemność zagrać w dobrą grę na konsoli Nintendo w polskiej wersji językowej.

Re: [NDS] Time Hollow

: 4 maja 2011, o 23:23
autor: mziab
Spokojnie, niczego nie zarzucam. Po prostu żongluję projektami. W tym momencie porzucanie tłumaczenia byłoby rzeczywiście głupotą. Sytuacja z innymi projektami powoli się uspokaja, więc lada dzień zasiądę z werwą do korekty :) Cisza w eterze nie oznacza w tym przypadku spadku zainteresowania ze strony autora, oj nie :)

Re: [NDS] Time Hollow

: 4 maja 2011, o 23:33
autor: paladyn155
Cieszę się, no i życzę powodzenia ze wszystkimi projektami ;). Nie trać zapału do tłumaczeń.

Re: [NDS] Time Hollow

: 3 cze 2011, o 21:22
autor: mziab
Wczoraj zacząłem na przemian przechodzić grę i poprawiać tekst. Kończę trzeci z jedenastu plików z fabułą. Gotowe jest jakieś 20%, wszystkie dialogi do końca drugiego rozdziału. Zaznaczam, że to dopiero pierwsza korekta, ale następne fazy mają szanse iść sprawniej od tej. Po drodze odkryłem dwie animacje do podmiany, parę nazw, które są za długie i tym podobnych. Wszystko w swoim czasie :P

EDIT 2011/06/27: Wstępna korekta całości tekstu (nie tylko fabuły) została zakończona. Prawdopodobnie skrypt przejdzie jeszcze jedną korektę na sucho zanim gra trafi do właściwych testów.

EDIT 2011/07/08: Animacje są gotowe i wstawione do gry. Na dniach zabieram się za, mam nadzieję, ostateczną korektę.

EDIT 2011/07/11: Kolejna korekta zakończona. Nadszedł czas na testy :)

Re: [NDS] Time Hollow

: 29 lip 2011, o 08:30
autor: Norek
Gratuluję zakończenia prac :)
Niezdecydowanym szczerze polecam - tłumaczenie stoi jak zawsze w przypadku mziaba na bardzo wysokim poziomie, sama gra nie jest szczególnie trudna i specjalnie długa, więc spokojnie ogarniecie ją w kilka wieczorów, nie przemęczając się zbytnio.

Ja podczas testów bardzo dobrze się bawiłem, technicznie rewelacja, polskie ogonki i grafiki cieszą oko.
A od samego początku wita graczy świetnie zrobiony napis licencyjny - mam nadzieję, że będziemy takie cuda mogli oglądać i w nie grać oficjalnie w niedalekiej przyszłości.

Świetna robota, mziab!

Re: [NDS] Time Hollow

: 30 lip 2011, o 23:57
autor: kolo5141
Przez calutką grę nie znalazłem ani jednego błędu. Przy okazji chcę podziękować za to przedstawienie, piękną opowieść ze świetnym zakończeniem, gdyby nie Wy, pewnie nawet bym o tej grze nie wiedział. Jeszcze raz, dzięki.

Re: [NDS] Time Hollow

: 2 sie 2011, o 14:36
autor: marco959
Chyba znalazłem błąd. W menu nie powinno być "Postacie", zamiast "Postaci"?

Re: [NDS] Time Hollow

: 2 sie 2011, o 16:22
autor: mziab
Nie jest to błąd. Obie formy są dopuszczalne we współczesnej polszczyźnie.

Re: [NDS] Time Hollow

: 3 sie 2011, o 07:48
autor: vigo
Świetna robota! Chciałbym jednak zauważyć, że kot nazywa się Sox, a odmieniasz Soksa, Soksem, itp. Niczym jednak to nie ujmuje tej wielomiesięcznej pracy, za którą jestm wam wdzięczny. Czekam na kolejne projekty.