[PSX] Xenogears

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

[PSX] Xenogears

Postautor: Norek » 8 kwie 2011, o 12:03

Nie powinienem wyręczać browara w zakładaniu wątku poświęconemu jego spolszczeniu, jednak skoro projekt nie doczekał się tematu w dziale "aktywne", pozostaje stworzyć go od razu w dziale "ukończone".

Łatki właśnie wrzuciłem na serwer, news się "pisze", cóż mogę od siebie dodać.
Odpaliłem spolszczenie i pobawiłem się z pół godziny. Wygląda bardzo przyzwoicie, póki co literówek nie zauważyłem i mam nadzieję, że tak zostanie.

WAŻNE
Łatki aplikują się bez problemu na obraz płyty stworzony z oryginalnej gry, zaś jeśli zaopatrujecie się w grę w innych miejscach :P postarajcie się o obraz z rozszerzeniem .bin; na .mdf niestety łatki nie zadziałają.

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, chce się podzielić swoją opinią na temat jakości wykonania albo złożyć browarowi gratulacje z okazji zakończenia tego projektu, piszcie śmiało.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

jesiotr
Posty: 21
Rejestracja: 30 kwie 2009, o 10:44

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: jesiotr » 9 kwie 2011, o 09:31

Dziękuję za pracę i trud włożony w projekt. Trza odkurzyć pada i zakupić sześciopak browara ;) Gratuluję!

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: Manuel Czaszka » 9 kwie 2011, o 13:08

Wielkie PROPSY dla browara^^
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 10 kwie 2011, o 19:36

Dziękuję :)

Chciałbym się odnieść do problemu, który ktoś zgłaszał na krzykaczu.
Właśnie przeszedłem całą sekwencję w Lahan i nic się nie zawiesiło. Grałem na ePSXe, na iso, które zrobiłem z oryginalnej płyty. Image musi być w formacie bin/iso cd1 ma rozmiar 718 738 272. Żadne mdfy i inne cuda, img też raczej nie zadziała.

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: Norek » 10 kwie 2011, o 21:13

Z kolei dzisiaj wystąpił podobny "błąd" co w Parasite Eve, którym zajmował się Manuel Czaszka.
Po zapisaniu stanu gry (nie w emu, a w samej grze), część tekstów wróciła z powrotem do swej angielskiej postaci.
Sytuacja taka miała miejsce w domku w pierwszej wiosce.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
gacek44
Posty: 20
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:46

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: gacek44 » 11 kwie 2011, o 05:08

Dzięki Browar za to tłumaczenie.
W końcu zrozumiem o co w tej grze chodzi ;)
Na emu pSX zacina się na filmikach ale najnowszy ePSXe poradził sobie i już mam około 3h na liczniku.
Tłumaczenie rewelacja. Znalazłem na razie dwie literówki, i kilka nieprzetłumaczonych kwestii (w domu trenera). Poza tym, jak na razie perfekt. Gra wymiata.

Literówki:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 11 kwie 2011, o 08:28

Dzięki za info. Naprawię te błędy jak tylko wrócę z pracy.

Awatar użytkownika
secundus
Posty: 60
Rejestracja: 7 lut 2011, o 09:02

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: secundus » 11 kwie 2011, o 08:54

Ooo kolejna gra na psxa po polsku fantastycznie i gratuluje, ale mnie ciekawi jedno te patche na filmy?
Gdybym miał strzelać, być może się myle bo nie wiem, ale gdyby to bym powiedział...że w tych "łatkach filmowych" są po prostu filmy z nałożonymi na nich napisami, a nie jakimś skryptem ktory nakłada napisy na film czyż nie-wowczas patch miałby MB a nie kilkaset? Bo napisanie czegos takiego nie mając jakiejs wiedzy programistycznej bez obeznania z SDK z psxa byloby nie mozliwe, ale fajnie ze chociaż tyle się zrobilo czyli wyciągnęło filmiki i włożyło z powrotem do gry już z napisami, podziwiam cię za prace z kodekami i dopasowywaniu, aby się dźwięk dobrze zsynchronizował bo pewnie była to żmudna robota :-))

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 11 kwie 2011, o 19:37

Ok. Błędy ponaprawiane. Przegapiłem jeden calutki plik i nie mam pojęcia w jaki sposób :P Dlatego tutoriale były po angielsku. Troszkę później podrzucę Norkowi zaktualizowanego patcha.

Awatar użytkownika
gacek44
Posty: 20
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:46

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: gacek44 » 12 kwie 2011, o 03:03

Kolejna literówka jaką dostrzegłem:

Obrazek


A tu nie jestem pewny, może tak ma być?

Obrazek

Gram dalej, wkręciłem się na całego.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 13 gości