Strona 1 z 5

[PSX] Xenogears

: 8 kwie 2011, o 12:03
autor: Norek
Nie powinienem wyręczać browara w zakładaniu wątku poświęconemu jego spolszczeniu, jednak skoro projekt nie doczekał się tematu w dziale "aktywne", pozostaje stworzyć go od razu w dziale "ukończone".

Łatki właśnie wrzuciłem na serwer, news się "pisze", cóż mogę od siebie dodać.
Odpaliłem spolszczenie i pobawiłem się z pół godziny. Wygląda bardzo przyzwoicie, póki co literówek nie zauważyłem i mam nadzieję, że tak zostanie.

WAŻNE
Łatki aplikują się bez problemu na obraz płyty stworzony z oryginalnej gry, zaś jeśli zaopatrujecie się w grę w innych miejscach :P postarajcie się o obraz z rozszerzeniem .bin; na .mdf niestety łatki nie zadziałają.

Jeśli ktoś ma jakieś uwagi, chce się podzielić swoją opinią na temat jakości wykonania albo złożyć browarowi gratulacje z okazji zakończenia tego projektu, piszcie śmiało.

Re: [PSX] Xenogears

: 9 kwie 2011, o 09:31
autor: jesiotr
Dziękuję za pracę i trud włożony w projekt. Trza odkurzyć pada i zakupić sześciopak browara ;) Gratuluję!

Re: [PSX] Xenogears

: 9 kwie 2011, o 13:08
autor: Manuel Czaszka
Wielkie PROPSY dla browara^^

Re: [PSX] Xenogears

: 10 kwie 2011, o 19:36
autor: browar
Dziękuję :)

Chciałbym się odnieść do problemu, który ktoś zgłaszał na krzykaczu.
Właśnie przeszedłem całą sekwencję w Lahan i nic się nie zawiesiło. Grałem na ePSXe, na iso, które zrobiłem z oryginalnej płyty. Image musi być w formacie bin/iso cd1 ma rozmiar 718 738 272. Żadne mdfy i inne cuda, img też raczej nie zadziała.

Re: [PSX] Xenogears

: 10 kwie 2011, o 21:13
autor: Norek
Z kolei dzisiaj wystąpił podobny "błąd" co w Parasite Eve, którym zajmował się Manuel Czaszka.
Po zapisaniu stanu gry (nie w emu, a w samej grze), część tekstów wróciła z powrotem do swej angielskiej postaci.
Sytuacja taka miała miejsce w domku w pierwszej wiosce.

Re: [PSX] Xenogears

: 11 kwie 2011, o 05:08
autor: gacek44
Dzięki Browar za to tłumaczenie.
W końcu zrozumiem o co w tej grze chodzi ;)
Na emu pSX zacina się na filmikach ale najnowszy ePSXe poradził sobie i już mam około 3h na liczniku.
Tłumaczenie rewelacja. Znalazłem na razie dwie literówki, i kilka nieprzetłumaczonych kwestii (w domu trenera). Poza tym, jak na razie perfekt. Gra wymiata.

Literówki:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Re: [PSX] Xenogears

: 11 kwie 2011, o 08:28
autor: browar
Dzięki za info. Naprawię te błędy jak tylko wrócę z pracy.

Re: [PSX] Xenogears

: 11 kwie 2011, o 08:54
autor: secundus
Ooo kolejna gra na psxa po polsku fantastycznie i gratuluje, ale mnie ciekawi jedno te patche na filmy?
Gdybym miał strzelać, być może się myle bo nie wiem, ale gdyby to bym powiedział...że w tych "łatkach filmowych" są po prostu filmy z nałożonymi na nich napisami, a nie jakimś skryptem ktory nakłada napisy na film czyż nie-wowczas patch miałby MB a nie kilkaset? Bo napisanie czegos takiego nie mając jakiejs wiedzy programistycznej bez obeznania z SDK z psxa byloby nie mozliwe, ale fajnie ze chociaż tyle się zrobilo czyli wyciągnęło filmiki i włożyło z powrotem do gry już z napisami, podziwiam cię za prace z kodekami i dopasowywaniu, aby się dźwięk dobrze zsynchronizował bo pewnie była to żmudna robota :-))

Re: [PSX] Xenogears

: 11 kwie 2011, o 19:37
autor: browar
Ok. Błędy ponaprawiane. Przegapiłem jeden calutki plik i nie mam pojęcia w jaki sposób :P Dlatego tutoriale były po angielsku. Troszkę później podrzucę Norkowi zaktualizowanego patcha.

Re: [PSX] Xenogears

: 12 kwie 2011, o 03:03
autor: gacek44
Kolejna literówka jaką dostrzegłem:

Obrazek


A tu nie jestem pewny, może tak ma być?

Obrazek

Gram dalej, wkręciłem się na całego.