[PSX] Xenogears

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
szogun90
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2011, o 10:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: szogun90 » 25 kwie 2011, o 21:17

Pobralem, nalozylem ładki dziala ladnie jak na_razie wszystko (loadader PSP 3.71)
P.s. mam nadzieje ze podejmiesz sie tlumaczenia jeszcze jakies RPG'ów z PSX'a

Pisownia! /MC

szogun90
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2011, o 10:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: szogun90 » 25 kwie 2011, o 22:22

długo się nie nacieszyłem grą ;/;/ po wygranej walce w pierwszym mieście jak główny bohater niszczy miasto po rozmowie z doktorem się zawiesza przy przejściu miedzy mapkami ;/;/ próbowałem na kilku różnych ustawieniach loadera i nic

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: Norek » 26 kwie 2011, o 09:00

Kiedy pobierałeś łatkę?
Z naszego downloadu czy ze strony "oficjalnej"?

Z tego co wiem, to i tu i tu jest ta sama łatka, chyba że się z browarem nie dogadaliśmy ;)
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

szogun90
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2011, o 10:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: szogun90 » 26 kwie 2011, o 12:01

Kiedy pobierałeś łatkę?
Z naszego downloadu czy ze strony "oficjalnej"?

Z tego co wiem, to i tu i tu jest ta sama łatka, chyba że się z browarem nie dogadaliśmy ;)

Pobrałem wczoraj wieczorem z oficjalnej strony

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: Manuel Czaszka » 26 kwie 2011, o 12:03

A oryginał działa bez problemu?
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 26 kwie 2011, o 12:49

Tradycyjnie sprawdzę to zaraz po powrocie z pracy. Na szczęście mam PSP, więc powinienem się z tym uporać dość szybko.

szogun90
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2011, o 10:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: szogun90 » 26 kwie 2011, o 15:25

Dla pewności ze to nie wina gry sprawdziłem bez spolszczenia i wszystko działa dobrze.
Dokładnie dzieje się to znów podczas wychodzenia na mapę świata.;/
Tak jak pisałem wyżej po ataku gear'ów na pierwsze miasto i rozmowie z doktorem uzuki

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 26 kwie 2011, o 19:39

Błąd naprawiony. Możesz pobrać patcha z mojej strony domowej. Tym razem wszystkie mapy świata będą działały poprawnie (łącznie 9 wariantów) :)

Właśnie przygotowuję paczuszkę dla Norka. Zaktualizuj proszę pliczek w pobieralni GPP :) Patch będzie na FTP za 10 minut.

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: Manuel Czaszka » 26 kwie 2011, o 21:04

A może by tak usunąć obecne patche i zrobić zamknięte, rzetelne testy zamiast 99999 wersji?
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Dahaka
Posty: 7
Rejestracja: 1 maja 2011, o 09:50

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: Dahaka » 16 cze 2011, o 10:57

Witam, mam mały problem. Otóż gra zawiesza mi się w pewnym momencie(czarny lub czerwony ekran się pojawia) i za cholerę nie idzie nic z tym zrobić. Próbowałem inne wersje emulatora (ePSXe), inne pluginy, inne ustawienia, różne formaty obrazu gry(z różnych źródeł w dodatku) i nadal problem występuje. Mam najnowszą wersje patcha.

http://www.youtube.com/watch?v=tg1ph7rP ... re=related
Moment w którym gra się wiesza - 8:08

Nie wiem czy to wina spolszczenia, bo inni jakoś nie mają z tym problemu, ale lepiej spytać się i być pewnym.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości