[PSX] Xenogears

Tu możesz się pochwalić swoimi dokonaniami.
browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 12 kwie 2011, o 19:34

Ok ponaprawiane. Masz może save z jaskini, w której pojawiały się te krzaki? Chciałbym sprawdzić, czy aby na pewno wszystko zrobiłem tym razem poprawnie.

Awatar użytkownika
gacek44
Posty: 20
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:46

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: gacek44 » 13 kwie 2011, o 00:29

Niestety nie mam save-a, zapisuję jeden na drugi i używam tylko 2 bloków.
W tej jaskini była jeszcze jedna literówka której nie zrobiłem screena (bo myślałem że zrobiłem), przycisk się nie wcisnął jak należy.

Kolejne błędy jakie rzucą mi się w oczy będę wrzucał na poniższą galerię żeby nie zawalać forum zdjęciami.

https://picasaweb.google.com/1004622664 ... directlink

13.04 03:00 - 22 screeny
13.04 19:20 - 22 screeny + bonus sprzed dekady ;]
14.04 02:20 - 26 screenów
15.04 02:00 - 5 Screenów - po 2h grania kabel w padzie się popsuł, będę musiał polutować ;/
16.04 18:00 - 10 screenów
16.04 22:40 - 12 screenów - gra się wiesza na ostatnim screenie, nie mogę grać dalej ;/
17.04 16:30 - 5 screenów - patch rc6
18.04 23:00 - 11 screenów - znowu pad się roz#%*@!
20.04 18:30 - 2 screeny
23.04 01:00 - 2 screeny
02.05 17:00 - 5 Screenów - po kilku dniach przerwy cisnę dalej ;]
07.05 14:00 - 7 screenów - koniec pierwszej płyty.
Update
Po kilku miesiącach nic nierobienia znalazłem w końcu pracę i nie mam czasu grać dalej ;/ Save sobie zatrzymam, może kiedyś...

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 13 kwie 2011, o 07:20

Wielkie dzięki za podsyłanie screenów :) Jak zwykle zaraz po powrocie z pracy ponaprawiam błędy. Postaram się zmontować patcha dzisiaj, bo ten nieprzetłumaczony pokój w Lahan i ten uszkodzony z galerii picasy to bardzo poważne błędy.

Awatar użytkownika
gacek44
Posty: 20
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:46

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: gacek44 » 16 kwie 2011, o 22:02

Game Over.
Gdzieś po 20h gry, ta wiesza się się w tym momencie.
Może mam coś źle ustawione, ale skoro do tego momentu wszystko grało, to może coś innego zawiniło.

Jestem ciekaw co dalej w grze...
Help

Obrazek

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 16 kwie 2011, o 23:34

Błąd naprawiony. Za około 2h na stronie projektu (midgar.psemu.pl) pojawi się połatany patch.

Awatar użytkownika
gacek44
Posty: 20
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:46

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: gacek44 » 17 kwie 2011, o 14:32

Extra. Z początku coś nie chciało działać, ale wczytanie wcześniejszego save-a załatwiło problem.
Gram dalej, hurrrraaa

Edit.
Nie Cieszyłem się długo grą, nawet nie 5 minut dalej kolejny zwis ;/
zaraz po screenie:

Obrazek

udało mi się ominąć błąd.
po uruchomieniu gry od tego miejsca z poprzednią wersją łatki [rc5] nie wiesza się i idzie dalej grać.
Gdzieś dalej zrobię save i będę kontynuował na rc6.

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 17 kwie 2011, o 21:52

Właśnie przeszedłem ten fragment. Nic się nie zawiesiło, a w takim razie nasuwa mi się pytanie, czy spatchowałeś ponownie oryginalne iso, czy nałożyłeś łatkę na już spatchowany plik. Trzeba to zrobić od nowa, bo patcher przemieszcza pliki w obrazie.

Awatar użytkownika
gacek44
Posty: 20
Rejestracja: 27 kwie 2009, o 14:46

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: gacek44 » 17 kwie 2011, o 22:55

Tak, wgrałem patcha na oryginalne iso, teraz mam łącznie 3 obrazy, oryginalny oraz spolszczony rc5 i rc6.
rc5 po minięciu tego feralnego momentu dalej gra teraz dobrze, niestety rc6 wiesza się co jakiś czas, głównie przy wczytywaniu nowych lokacji.
Wątpię żebym źle spaczował, ale skoro piszesz że przeszedłeś i było ok, to jutro jeszcze raz spaczuje. Może coś w windowsie nawaliło przy paczowaniu. Ale to dopiero jutro, dziś pogram sobie jeszcze na rc5.

Nie wiem co wcześniej było nie tak, wgrałem ponownie patcha tak samo jak poprzednio i teraz działa bez problemu ;]
Niestety pad nawalił, a dziś już mi się go nie chce operować.

szogun90
Posty: 9
Rejestracja: 22 kwie 2011, o 10:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: szogun90 » 22 kwie 2011, o 10:17

Mój problem polega na tym ze gram na PSP i po probie wyjścia z miasta na mapę świata mam czarny ekran i zawiesza się konsola i się resetuje ;/;/
PS. dodam ze to jest na pierwszej płycie na samym początku gry

browar
Posty: 18
Rejestracja: 20 kwie 2009, o 21:15

Re: [PSX] Xenogears

Postautor: browar » 23 kwie 2011, o 12:35

Błąd naprawiony. Przy poprawianiu tekstu na mapce świata zapomniałem, że pliczek musi być podzielny przez 4, żeby działał na prawdziwej konsoli.

Pliczek leży na stronce projektu: midgar.psemu.pl/xgpl - ściągnij stamtąd główny plik. Niestety musisz spatchować ponownie angielskie iso. Mam nadzieję, że zachowałeś sobie backup.
Przepraszam wszystkich, których dotknął ten błąd. Muszę bardziej uważać.

P.S. Norek, wrzuciłem też update dla ciebie. Tam gdzie zawsze :) W wolnej chwili proszę o aktualizację patcha.


Wróć do „Projekty ukończone”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości