Cześć

O nas.
Serech Sken
Posty: 50
Rejestracja: 20 sty 2012, o 13:54

Cześć

Postautor: Serech Sken » 20 sty 2012, o 14:40

Na imię mi Michał, mieszkam w Iławie, w chwili obecnej siedzę na fotelu i do was bazgrzę. A tak na poważnie jestem współtłumaczem spolszczenia do pewnej gry (Tu nie wiem czy moge jeszcze pisać o spolszczeniu, bo nie ma oficjalnego newsa na stronie). Jestem zupełnym amatorem, jeśli chodzi o robienie spolszczeń. I popieram tą akcję:
http://niekradne.grajpopolsku.pl/

Byłem też członkiem forum PLProjekt - nick: Dimmu Borgir

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823
Rejestracja: 7 lut 2106, o 07:28
Kontakt:

Re: Cześć

Postautor: Manuel Czaszka » 20 sty 2012, o 14:42

Cześć, możesz pisać tutaj bez skrępowania o wszystkim (prócz warezu, ale jako że popierasz akcję, to nie ma obawy^^), chyba że masz jakieś zobowiązania wobec reszty swojej grupy. Na GPP możesz czuć się swobodnie, pisać i promować co chcesz (w granicach zdrowego rozsądku :P). Pozdrawiam

EDIT
O, członek PLP, ktoś jeszcze się uchował? Chcecie dokończyć swojego NOLF? :P Wciąż czeka u mnie na dysku :D
Jeśli miałbym zatytułować tę taśmę, to byłoby to "Ostatnia szansa na ewakuację planety Ziemia, nim zostanie przetworzona"

Serech Sken
Posty: 50
Rejestracja: 20 sty 2012, o 13:54

Re: Cześć

Postautor: Serech Sken » 20 sty 2012, o 14:51

Jeśli chodzi ozobowiązania napiszę wszystko jak na spowiedzi.
Pomysł spolszczenia Republic Commando dał Co Vert, jednak sie zniechęcił z różnych powodów, potem projekt przejął Jedi_Ramir _Wolfe, tu też cos nie wyszło, potem nastepuję ja dokańczam spolszczenie Singla i Menu gry po Co Vercie za jego wiedzą i zgodą - udziela się na http://hitman.gram.pl/news.php i współpracuję czynnie z Jedi_Ramir _Wolfem, który robił jeśli mnie pamiatka nie myli tryb multi. Oczywiście mam przy tym ewentualna zgodę obu na wykorzystanie plików jako bazy do spolszczenia.

Awatar użytkownika
Manuel Czaszka
Konik Manuel
Konik Manuel
Posty: 1823