Powitać!

O nas.
Awatar użytkownika
nayakri
Posty: 6
Rejestracja: 11 sty 2016, o 08:08

Powitać!

Postautor: nayakri » 11 sty 2016, o 08:27

Nie wiem, od czego zacząć... Gdzie ta wena, kiedy jest potrzebna?! No dobra, coś wymyślę. Jestem dziewczyną, ale to chyba łatwo wywnioskować. Uwielbiam gry, filmy i książki fantasy, moim ulubionym autorem jest Andrzej Sapkowski. Nie cierpię Mickiewicza, od razu to przyznam. Aktualnie męczę się z II klasą liceum na profilu bio-chem-ang, choć kiepsko jest z tym angielskim, dlatego chciałabym się podszkolić robiąc jednocześnie coś pożytecznego.

To się zaczęło, kiedy szukałam tłumaczenia do "Age of Decadence" i znalazłam forum, na którym jednak już nie prowadzono tematu. Sama z chęcią bym się pokusiła o przetłumaczenie gry z samej niecierpliwości, ale: nie znam się na stronie technicznej i nie mam w domu internetu, więc musiałabym się męczyć o każdą linijkę dialogu za pomocą zapisz/wczytaj.

Ogólnie zajmuję się pisaniem opowiadań, mam też w planach jakąś książkę. Do pewnego czasu najczęściej pisałam wiersze, ale moja rodzinka skutecznie mnie do tego zniechęciła, siedząc mi na głowie i skomląc, żebym im pisała wierszyki na każde możliwe święto. Denerwujące...

Jestem irytująca i okazjonalnie wredna do bólu, choć ta wredność zwykle koncentruje się na mojej najbliższej przyjaciółce. Nie lubię plotek i upokarzania innych, bo z własnego doświadczenia wiem, jak bardzo to boli.

Postaram się nie być zbyt dużym ciężarem dla tego forum i z góry przepraszam za siebie.
"Słowo do słowa i masz zdanie, zdanie do zdania i masz opowiadanie, ale żeby opowiadanie mieć, trzeba mieć chęć."

Awatar użytkownika
mendosa
Siedem Niedźwiedzi
Posty: 817
Rejestracja: 11 lis 2008, o 08:24
Grupa: Siedem Diabłów

Re: Powitać!

Postautor: mendosa » 11 sty 2016, o 10:01