Talaith

O nas.
Awatar użytkownika
Talaith
Posty: 19
Rejestracja: 23 mar 2016, o 17:58

Talaith

Postautor: Talaith » 10 kwie 2016, o 13:06

Witam wszystkich!
Mam na imię Weronika, studiuję filologię angielską, pasjonuję się językiem polskim.
Od dłuższego czasu przyglądałam się działalności grupy GPP i w końcu sama postanowiłam spróbować swoich sił w tłumaczeniu gier. Ponieważ moim hobby jest też jezyk polski i dość dobrze znam jego zasady, oprócz tłumaczenia zajmuję się też korektą. Mam nadzieję, że pomogę rozwinąć polski rynek fanowskich spolszczeń gier.
Coś z mniej ważnych rzeczy:
Kocham czytać, pisać, słuchać muzyki (ale nie śpiewam, jestem w tym beznadziejna).
Dzielę dom z czterema kotami, a może raczej jestem ich poddaną.
Ciężko mnie wyciągnąć z domu, jestem raczej typem introwertyczki (ale tej powoli zdrowiejącej), która woli zaszyć się w swoich czterech kątach z dobrą książką w dłoni i kotem na kolanach.
Co chwila łapię się nowych zajęć, niektóre porzucam, niektóre ciągnę. Dlatego poza tłumaczeniami i korektą zajmuję się też szydełkowaniem, gotowaniem, ogródkiem z ziołami i wieloma innymi rzeczami.
Tłumaczenia są jak kobiety - albo piękne, albo wierne

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: Talaith

Postautor: Norek » 10 kwie 2016, o 13:08

Cześć, witaj na forum!

Cieszę się, że do nas dołączyłaś, bo dzięki Twojej pomocy będziemy mogli ruszyć z kilkoma projektami do przodu.
Czuj się jak u siebie w domu : )
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska

Awatar użytkownika
Izzie
Pani Buła Naczelny Parówczak
Posty: 120
Rejestracja: 11 sie 2015, o 03:22

Re: Talaith

Postautor: Izzie » 10 kwie 2016, o 20:03