Witam wszystkich

O nas.
CMoonshadow
Posty: 1
Rejestracja: 6 mar 2019, o 21:10

Witam wszystkich

Postautor: CMoonshadow » 6 mar 2019, o 22:34

Witam!


Jestem tu, pod pseudonimem Carina Moonshadow, ponieważ studiuję tłumaczenie z języka angielskiego na polski i na odwrót. Jestem aktualnie na drugim roku i uznałam, że nie mam wystarczająco zapchanego kalendarza, więc zerkam tu w nadziei, żeby podłapać odrobinę doświadczenia, które pomoże mi przetrwać ten semestr i następne. Być może uda mi się również pomóc wam w zamian.

Nie twierdzę, że jestem dobrym tłumaczem - w najlepszym wypadku jestem aspirującym amatorem, który większą część swojej wiedzy o angielskim wyciągnął z gier komputerowych i filmów. Oznacza to, że od wielu lat zmagam się z gramatyką języka angielskiego. Z jakiegoś powodu nie wchodzi mi to do głowy, a nawet jeśli wbiję to sobie w pamięć siłą, po kilku dniach znowu zaczyna mi się wszystko mieszać. Dlatego gdybym faktycznie podała tu jakieś przykłady lub zaoferowała pomoc, najlepiej być podejrzliwy w stosunku do gramatyki podawanych przeze mnie zdań :)

Nie zawracam wam tu głowy tylko dlatego, że coś tam studiuję i wybrałam pierwszą lepszą stronę z rzędu. Uwielbiam gry komputerowe i o ile mój komputer zalicza się teraz do leniwców zagrożonego gatunku, mój stosunek do tej formy rozrywki nie zmienił się od lat. Mam więc nadzieję, że uda mi się tu połączyć pasję z obowiązkiem.

No dobrze, już nie nudzę. Możecie sobie iść :P

Awatar użytkownika
Norek
Sutek Tłumaczeniowy
Posty: 3011
Rejestracja: 18 maja 2008, o 09:53
Grupa: BezNazwy
Kontakt:

Re: Witam wszystkich

Postautor: Norek » 12 mar 2019, o 09:23

Hej : )

Gdybyś chciała spróbować swoich sił z nami, to na stronie głównej znajdziesz wpis sprzed ok. 2 lat dotyczący naboru na tłumaczy.
Zachęcam do zapoznania się z nim i postępowania zgodnie z opisanymi tam zasadami.
"Tłumaczenie jest łatwe:
po prostu trzeba napisać to samo i tak samo jak autor"

Maria Przybyłowska


Wróć do „Przedstaw się”