[PS3] Pakowanie z powrotem do .pkg, tworzenie łatek

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Awatar użytkownika
sixtyfourbit
Posty: 58
Rejestracja: 24 mar 2014, o 18:38
Kontakt:

[PS3] Pakowanie z powrotem do .pkg, tworzenie łatek

Postautor: sixtyfourbit » 27 maja 2014, o 14:41

Witam,

Mam zamiar spróbować przetłumaczyć/przenieść z wersji komputerowej tłumaczenie do gry Rayman 3 HD. Rzecz jasna póki co zajmę się tekstem, potem być może dubbingiem. Wypakowałem plik .pkg gry, podmieniłem w nim z kolei plik fix.lvl z polskim tekstem. Teraz nasunęło mi się pytanie: Jak zrobić z tego łatkę? Jak podmienić plik? Mam Demo na mojej trójce, może da się przenieść w zainstalowane archiwa ten plik fix.lvl? Z góry dzięki.
Obrazek

Awatar użytkownika
szczuru
Posty: 155
Rejestracja: 14 sie 2008, o 02:11
Grupa: † PSX-PL †
Kontakt:

Re: [PS3] Pakowanie z powrotem do .pkg, tworzenie łatek

Postautor: szczuru » 28 maja 2014, o 01:37

Witam,

Mam zamiar spróbować przetłumaczyć/przenieść z wersji komputerowej tłumaczenie do gry Rayman 3 HD. Rzecz jasna póki co zajmę się tekstem, potem być może dubbingiem. Wypakowałem plik .pkg gry, podmieniłem w nim z kolei plik fix.lvl z polskim tekstem. Teraz nasunęło mi się pytanie: Jak zrobić z tego łatkę? Jak podmienić plik? Mam Demo na mojej trójce, może da się przenieść w zainstalowane archiwa ten plik fix.lvl? Z góry dzięki.
Do tworzenia pkg używasz make_package_npdrm lub make_psn_package_npdrm (co do tego drugiego to piszę z pamięci).

Możesz też przenieść same pliki np w celu testowania przy użyciu ftp/menadżera plików (np multiMAN) do dev_hdd0/game/IDGRY/.

Pamiętaj, że aby takowe spolszczenie działało musisz posiadać PS3 z CFW lub ODE.
by Szczuru

Awatar użytkownika
sixtyfourbit
Posty: 58
Rejestracja: 24 mar 2014, o 18:38
Kontakt:

Re: [PS3] Pakowanie z powrotem do .pkg, tworzenie łatek

Postautor: sixtyfourbit » 29 maja 2014, o 10:28

Pamiętaj, że aby takowe spolszczenie działało musisz posiadać PS3 z CFW lub ODE.
To właśnie jest najgorsze. W tym wypadku, chyba sobie odpuszczę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Berion
Posty: 598
Rejestracja: 3 cze 2008, o 08:34
Grupa: żadna, freelancer :P
Kontakt:

Re: [PS3] Pakowanie z powrotem do .pkg, tworzenie łatek

Postautor: Berion » 22 cze 2014, o 16:55

Pamiętaj, że aby takowe spolszczenie działało musisz posiadać PS3 z CFW lub ODE.
ODDE >> Optical Disc Drive Emulator. ;]
~ Primum non nocere ~

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: [PS3] Pakowanie z powrotem do .pkg, tworzenie łatek

Postautor: seraf5 » 24 maja 2015, o 21:51

Hej wszystkim ;)
Wiem, że podchodzi to trochę pod górnictwo, ale co tam.
Gdzieś na początku roku powstał program o nazwie Pexploit, który to pozwala na importowanie plików do kopii zapasowej dysku twardego na PS3, czyli wgrywanie spolszczeń byłoby teraz możliwe na OFW.
Jedynym problemem może być to, że można to robić tylko na grach pobranych z PSN, najłątiwej ze wszystkim tzw. c00, czyli demami, z funkcją "przobrażenia" do pełnej wersji po kupieniu.
Można też robić to ze wszystkimi innymi grami, np. Mirror's Edge, pod warunkiem, że zostały one zakupione w PS Store. Wtedy można pobrać plik .pkg z np. PSNStuff, wypakować go i wrzucić do niego spolszczenie, a na koniec grę zainstalować w kopii za pomocą Pexploita. W takim wypadku byłoby to legalne, bo jeśli gry nie posiada sie na koncie, nie można będzie jej włączyć po zainstalowaniu, wyskoczy błąd o braku licencji, lub -jeśli jest to gra c00 - włączy sie jej Demo, np. przy spolszczonym przez społeczność GPP From Dust.
Zachęcam całą społeczność graczy PS3 na GPP do tlumaczenia gier, nawet pod OFW.
Może to przynieść same korzyści ;).
O. zapomniałbym.
Można jeszcze wrzucać spolszczenia do aktualizacji gier, ale jedynie, jeśli w tej aktualizacji są pliki językowe.
W ten sposób można spolszczać gry na Płytach.


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości