Gry Unity

Wszelkie kwestie techniczne.
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Gry Unity

Postautor: ikskoks » 24 kwie 2013, o 16:26

Wrzuć tutaj jako załącznik twoje pliki .assets, może uda mi się coś zdziałać ;)

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: Gry Unity

Postautor: seraf5 » 25 kwie 2013, o 13:46

Udostępniłem na dysku google. https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing

Plik resources to plik assets , a plik locale.xml to plik ze zmienionym tekstem.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Gry Unity

Postautor: ikskoks » 25 kwie 2013, o 18:00

Niby udało mi się podmienić plik locale.xml w archiwum .assets, ale nie wiem, czy to w ogóle będzie odczytywane przez grę ;p

A zrobiłem to tak:
1. Uruchomiłem Unity Assets Explorer 1.2
2. Otworzyłem plik resources.assets
3. Wyeksportowałem oryginalny plik locale.xml, edytowałem go i zaimportowałem.
4. Zapisałem nowe archiwum resources2.assets

Po otworzeniu nowego archiwum sprawdziłem czy plik locale.xml został zastąpiony prawidłowo. Tekst jest niby zmieniony, ale całe archiwum jest większe od oryginalnego po utworzeniu, chociaż zmieniony tekst był krótszy...

W sumie nie wiem co o tym myśleć. Najlepiej jak sam zrobisz według mojej instrukcji i zobaczysz czy to w ogóle działa. Zapytam jeszcze na xentaksie. Może uda się ubłagać nową wersję programu wspierającą takie bajery. ^^

Jeszcze jeśli chodzi o quick bms...
Mógłbyś spróbować pousuwać te wszystkie komentarze i tłumaczenie z innego języka na przykład:

Kod: Zaznacz cały

<!-- When you see the whale road tracks --> <daDK>Hvad laver de togskinner her?</daDK>
Wtedy może jakoś uda się spakować ten plik ^^

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: Gry Unity

Postautor: seraf5 » 25 kwie 2013, o 19:26

A mógłbyś podesłać mi ten plik edytowany przez ciebie? Sprawdziłbym go na grze. Jak chcesz możesz sprawdzić sam , gra to freeware , a nazywa się Back to Bed.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Gry Unity

Postautor: ikskoks » 1 maja 2013, o 16:44

Już dawno miałem to wysłać, ale jakoś wyleciało mi z głowy ;p

Trzymaj:
Załączniki
resources2.zip
(1.73 MiB) Pobrany 142 razy

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: Gry Unity

Postautor: seraf5 » 9 maja 2013, o 13:50

Teraz gra wywala błąd : The Game Crashed.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Gry Unity

Postautor: ikskoks » 9 maja 2013, o 17:23

Mówiłem, że tak będzie ;p (no a właściwie domyślałem się ^^)

Spróbuj jeszcze tego:
Jeszcze jeśli chodzi o quick bms...
Mógłbyś spróbować pousuwać te wszystkie komentarze i tłumaczenie z innego języka na przykład:

Kod: Zaznacz cały

<!-- When you see the whale road tracks --> <daDK>Hvad laver de togskinner her?</daDK>
Wtedy może jakoś uda się spakować ten plik ^^

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: Gry Unity

Postautor: seraf5 » 9 maja 2013, o 20:39

No próbowałem ,ale wtedy wszystkie teksty w grze mówiły : UNAVAILABLE.

Awatar użytkownika
ikskoks
Nadzieja polskiego romhackingu
Posty: 799
Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
Grupa: LocMakers
Kontakt:

Re: Gry Unity

Postautor: ikskoks » 9 maja 2013, o 21:24

No to już skończyły mi się pomysły ;p

Chyba zostaje tylko błaganie o aktualizację Explorera. Napisz na twitterze do autora programu https://twitter.com/haoose ;p

Awatar użytkownika
seraf5
Posty: 181
Rejestracja: 21 sty 2012, o 18:09

Re: Gry Unity

Postautor: seraf5 » 13 paź 2013, o 19:08

Na XentaXie opublikowano program dotyczący Importowania plików do .assets. Ja jedynie nie wiem czym to otworzyć (plik .mzp) ,więc moze Ty ,Ikskokie wiesz.

http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f ... 5&start=60

EDIT: Dobra, wiem już co to za program. Autodesk 3ds Max :D.


Wróć do „Technikalia”



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości