Gry Unity
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 797
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Skrypty quick bms mają taką fajną cechę, że można ich używać w dwie strony. To znaczy, że za pomocą tego samego skryptu możesz zarówno wypakować pliki, jak i je ponownie spakować.
Po prostu skorzystaj z opcji REIMPORT w programie QuickBMS generic files extractor and reimporter.
Ale w tej sytuacji chyba nie musisz używać skryptów, bo został stworzony program do plików tego silnika, czyli Unity Assets Explorer:
Po prostu skorzystaj z opcji REIMPORT w programie QuickBMS generic files extractor and reimporter.
Ale w tej sytuacji chyba nie musisz używać skryptów, bo został stworzony program do plików tego silnika, czyli Unity Assets Explorer:
- Załączniki
-
- UnityAssetsExplorer-1.2.rar
- (191.19 KiB) Pobrany 1016 razy
Re: Gry Unity
Pobierałem ten program , ale on pomaga jedynie w importowaniu grafiki. A czy mógłbyś mi napisać jak używać opcji Reimport? Tego akurat nie potrafię.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 797
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Po prostu wpisujesz odpowiednią komendę:
quickbms.exe -w -r SKRYPT.bms ARCHIWUM.assets [folder wyjściowy]
quickbms.exe -w -r SKRYPT.bms ARCHIWUM.assets [folder wyjściowy]
Re: Gry Unity
Ale jak wskazać pliki do zaimportowania?
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 797
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Zmienione pliki muszą znajdować się w folderze wyjściowym. Pamiętaj też, że muszą mieć one mniejszy lub taki sam rozmiar niż pliki oryginalne.
Spoiler!
Re: Gry Unity
Przeglądnij poniższy temat quick bms w wersji gui myślę że nie będziesz miał problemu :)
Kod: Zaznacz cały
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f=29&t=6797
Re: Gry Unity
Zrobiłem tak : cmd.exe tam wpisuję: D:\qbms\quckbms.exe -w -r D:\qbms\assets.bms D:\qbms\resources.assets D:\qbms\resources (folder z plikami). Niby się udało , ale po ponownym rozpakowaniu pliku wszystko jest nadal po angielsku. Co robię Źle? Dodam , że tak samo dzieje się przy użyciu Quickbms GUI.
EDIT. Zapomniałem TU napisać opcji Importowania , bo zrobiłem to.
EDIT. Zapomniałem TU napisać opcji Importowania , bo zrobiłem to.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 797
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
To może być wina kompresji plików. Opcja REIMPORT w quick bms nie jest idealna i czasami pliki nie mogą zostać skompresowane tak jak w oryginale i pakowanie nie przebiega tak jak powinno. Jedyne rozwiązanie to chyba tylko próby kombinowania z rozmiarem plików tak, aby były najmniejsze jak tylko się da.
Jesteś pewien, że używałeś najnowszej wersji Unity Assets Explorer? Podobno w wersji 1.2 zostały wprowadzone zmiany, które pozwalały na tłumaczenie gier na tym silniku.
Jesteś pewien, że używałeś najnowszej wersji Unity Assets Explorer? Podobno w wersji 1.2 zostały wprowadzone zmiany, które pozwalały na tłumaczenie gier na tym silniku.
Re: Gry Unity
Używałem wersji 1.2 , bo wypakowany folder to 1.2 i pobrany przeze mnie plik rar to 1.2. A wiesz może jak włożyć tam zmieniony plik?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości