Gry Unity
Regulamin forum
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
1. W miarę możliwości prosimy o załączanie plików przez nasze forum, nie na zewnętrznych serwerach. Pliki nie znikną wtedy po upływie pewnego czasu. 2. Jeśli chcecie uzyskać pomoc przy rozpracowaniu plików (np. z tekstem, czcionką) załączajcie je do postów - nie każdy przecież posiada tłumaczoną przez Was grę.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 799
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Wrzuć tutaj jako załącznik twoje pliki .assets, może uda mi się coś zdziałać ;)
Re: Gry Unity
Udostępniłem na dysku google. https://drive.google.com/folderview?id= ... sp=sharing
Plik resources to plik assets , a plik locale.xml to plik ze zmienionym tekstem.
Plik resources to plik assets , a plik locale.xml to plik ze zmienionym tekstem.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 799
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Niby udało mi się podmienić plik locale.xml w archiwum .assets, ale nie wiem, czy to w ogóle będzie odczytywane przez grę ;p
A zrobiłem to tak:
1. Uruchomiłem Unity Assets Explorer 1.2
2. Otworzyłem plik resources.assets
3. Wyeksportowałem oryginalny plik locale.xml, edytowałem go i zaimportowałem.
4. Zapisałem nowe archiwum resources2.assets
Po otworzeniu nowego archiwum sprawdziłem czy plik locale.xml został zastąpiony prawidłowo. Tekst jest niby zmieniony, ale całe archiwum jest większe od oryginalnego po utworzeniu, chociaż zmieniony tekst był krótszy...
W sumie nie wiem co o tym myśleć. Najlepiej jak sam zrobisz według mojej instrukcji i zobaczysz czy to w ogóle działa. Zapytam jeszcze na xentaksie. Może uda się ubłagać nową wersję programu wspierającą takie bajery. ^^
Jeszcze jeśli chodzi o quick bms...
Mógłbyś spróbować pousuwać te wszystkie komentarze i tłumaczenie z innego języka na przykład:
Wtedy może jakoś uda się spakować ten plik ^^
A zrobiłem to tak:
1. Uruchomiłem Unity Assets Explorer 1.2
2. Otworzyłem plik resources.assets
3. Wyeksportowałem oryginalny plik locale.xml, edytowałem go i zaimportowałem.
4. Zapisałem nowe archiwum resources2.assets
Po otworzeniu nowego archiwum sprawdziłem czy plik locale.xml został zastąpiony prawidłowo. Tekst jest niby zmieniony, ale całe archiwum jest większe od oryginalnego po utworzeniu, chociaż zmieniony tekst był krótszy...
W sumie nie wiem co o tym myśleć. Najlepiej jak sam zrobisz według mojej instrukcji i zobaczysz czy to w ogóle działa. Zapytam jeszcze na xentaksie. Może uda się ubłagać nową wersję programu wspierającą takie bajery. ^^
Jeszcze jeśli chodzi o quick bms...
Mógłbyś spróbować pousuwać te wszystkie komentarze i tłumaczenie z innego języka na przykład:
Kod: Zaznacz cały
<!-- When you see the whale road tracks -->
<daDK>Hvad laver de togskinner her?</daDK>
Re: Gry Unity
A mógłbyś podesłać mi ten plik edytowany przez ciebie? Sprawdziłbym go na grze. Jak chcesz możesz sprawdzić sam , gra to freeware , a nazywa się Back to Bed.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 799
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Już dawno miałem to wysłać, ale jakoś wyleciało mi z głowy ;p
Trzymaj:
Trzymaj:
- Załączniki
-
- resources2.zip
- (1.73 MiB) Pobrany 142 razy
Re: Gry Unity
Teraz gra wywala błąd : The Game Crashed.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 799
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
Mówiłem, że tak będzie ;p (no a właściwie domyślałem się ^^)
Spróbuj jeszcze tego:
Spróbuj jeszcze tego:
Jeszcze jeśli chodzi o quick bms...
Mógłbyś spróbować pousuwać te wszystkie komentarze i tłumaczenie z innego języka na przykład:
Wtedy może jakoś uda się spakować ten plik ^^Kod: Zaznacz cały
<!-- When you see the whale road tracks --> <daDK>Hvad laver de togskinner her?</daDK>
Re: Gry Unity
No próbowałem ,ale wtedy wszystkie teksty w grze mówiły : UNAVAILABLE.
- ikskoks
- Nadzieja polskiego romhackingu
- Posty: 799
- Rejestracja: 19 wrz 2011, o 11:10
- Grupa: LocMakers
- Kontakt:
Re: Gry Unity
No to już skończyły mi się pomysły ;p
Chyba zostaje tylko błaganie o aktualizację Explorera. Napisz na twitterze do autora programu https://twitter.com/haoose ;p
Chyba zostaje tylko błaganie o aktualizację Explorera. Napisz na twitterze do autora programu https://twitter.com/haoose ;p
Re: Gry Unity
Na XentaXie opublikowano program dotyczący Importowania plików do .assets. Ja jedynie nie wiem czym to otworzyć (plik .mzp) ,więc moze Ty ,Ikskokie wiesz.
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f ... 5&start=60
EDIT: Dobra, wiem już co to za program. Autodesk 3ds Max :D.
http://forum.xentax.com/viewtopic.php?f ... 5&start=60
EDIT: Dobra, wiem już co to za program. Autodesk 3ds Max :D.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości